huoh... tyttärellä 13v. koulun kanssa uintia! Antaisitteko käyttää tällaisia bikineitä?

  • Viestiketjun aloittaja "mutsi"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Ja ihme touhua opettaa lapset pukeutumaan epäfunktionaalisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;27830420:
siis venähtää mihin?
ja mitä sitten? mitä sillä 13veellä on niin arvokasta? mit ä ei ole vastakkaisella sukupuolella?

ihmetouhua opettaa tytöt häpeämään itseään ja vartaloaan jo pienenä.
 
Ikimenkka
Meillä oli ainakin kultaisella 90-luvulla uinti samaan aikaan poikien kanssa ja se oli tosi noloa. En olisi halunnut bikineitä, teinipoikien kommentit kun tietää ja sai ilman bikineitäkin... Sitten kun oli uinti eri aikaan, niin pojat tuli oikein katsomaan sinne lasin taakse. Yök. Ei ihmekään kun mulla oli menkat koko ajan....
 
täh
Meillä oli ainakin kultaisella 90-luvulla uinti samaan aikaan poikien kanssa ja se oli tosi noloa. En olisi halunnut bikineitä, teinipoikien kommentit kun tietää ja sai ilman bikineitäkin... Sitten kun oli uinti eri aikaan, niin pojat tuli oikein katsomaan sinne lasin taakse. Yök. Ei ihmekään kun mulla oli menkat koko ajan....
Heh. Tuota, pitäisiköhän pitää kuria pojille? opettaa miten ollaan ihmisiksi?

Pitääkö tytön pukeutua säkkiin, jos kasvattamaton elukka katsoo oikeudekseen kommentoida toisten ulkonäköä?
 
"Vieras"
Minkähän takia niissä bikineissä ei ole paljon sitä kangasta? No siksi kun niissä on tarkoitus esitellä itseään, vartaloaan. Eli siinä kyllä kautta rantain haetaan huomiota.
Luuleeko joku, että bikinit on keksitty uintimukavuuden takia?
Kuria sekin on kun laitetaan ne tytöt pukeutumaan funktionaalisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;27831444:
Heh. Tuota, pitäisiköhän pitää kuria pojille? opettaa miten ollaan ihmisiksi?

Pitääkö tytön pukeutua säkkiin, jos kasvattamaton elukka katsoo oikeudekseen kommentoida toisten ulkonäköä?
 
uimari
Käyn viikoittain päivällä uimassa, ja siellä on aina kouluryhmiä siihen aikaan. Jotkut työt ovat aina pikkubikineissä, pahimmillaan vielä olkaimettomissa tms, joita saa koko ajan nykiä että pysyvät paikallaan.

Mieluiten kokouimapuku, jos on pakko laittaa bikinit, niin sellaiset, jotka pysyvät uidessa ja hyppiessä päällä. Ei mitään narubikineitä, eikä olkaimettomia.
 
vierailija
Eiköhän kokovartalouimapuku ole parempi koulu-uintiin. Koulu-uinnissahan ei vain lilluta vedessä, vaan harjoitellaan uimista ihan oikeesti, johon bikinit ovat epäkäytännölliset. Ihmetyttää muutenkin nykyinen teinien bikineiden käyttö uimahallissa ja koulu-uinnissakin. Omilla koulu-uintiaikoinani 90-luvulla oli kaikilla tytöillä takuuvarmasti kokouikkarit, eikä bikineitä näkynyt kenelläkään, mutta muoti on ilmeisesti muuttunut.
 
vierailija
Meillä tuli ainakin ohje koululta missä oli lueteltu kaikki mitä otettava mukaan, siinä sanottiin että oltava kokouimapuku, ei bikineitä ja pojilla ei tavallisia shortseja, vaan uimahousut/shortsit.
 
vierailija
Meillä tuli ainakin ohje koululta missä oli lueteltu kaikki mitä otettava mukaan, siinä sanottiin että oltava kokouimapuku, ei bikineitä ja pojilla ei tavallisia shortseja, vaan uimahousut/shortsit.
Täällä ei tytöllä ole tarkemmin määritetty uima-asua, mutta pojille on ohjeet, että pitää olla uimahousut, uimahallissa ei saa käyttää uimashortseja. Ne on useimmissa uimahalleissa kiellettyjä.
 
Mun 13v tyttö käyttää uimatoppia ja bikini alaosaa, hyvin pysyy päällä hyppiessä, suosittelen.


Itse olen muutamasti etsiskellyt normaalia bikini yläosaani kun olen hypännyt vitosesta tai kympistä. Kolmosesta hypätessä pysyi päällä. :D
 

Yhteistyössä