huoh... tyttärellä 13v. koulun kanssa uintia! Antaisitteko käyttää tällaisia bikineitä?

  • Viestiketjun aloittaja "mutsi"
  • Ensimmäinen viesti
"heh"
Onko porukalla nutturat liian tiukalla kun ei tollasia normaalibikineitä voisi edes lomalla käyttää? Naurettavan ahdasmielistä sakkia. Ihan hyvinhän noita voi pitää myös uimahallissa. Haloo joku 13-vuotias, mitä ihmeen pahaa siinäkin nyt on???? Antakaa kun arvaan, kokouikkari täytyy olla mallistoa urheilu-uikkarit, mieluiten mustat ja lahkeelliset?
 
Antaisin.

Mun 8-vuotiaalla on samantapaisia bikineitä. Tosin uimahallissa käyttää hieman sporttisempia, sellaisia missä on toppimainen yläosa ja bokserimainen alaosa. On sillä sporttikaupasta ostettu kokouikkarikin - kesämökillä, jonne sen unohdin.
 
"vieras"
[QUOTE="heh";25374853]Onko porukalla nutturat liian tiukalla kun ei tollasia normaalibikineitä voisi edes lomalla käyttää? Naurettavan ahdasmielistä sakkia. Ihan hyvinhän noita voi pitää myös uimahallissa. Haloo joku 13-vuotias, mitä ihmeen pahaa siinäkin nyt on???? Antakaa kun arvaan, kokouikkari täytyy olla mallistoa urheilu-uikkarit, mieluiten mustat ja lahkeelliset?[/QUOTE]

Viime kesänä tuli aika monta vesipuistoa käytyä läpi ja arvaapa kuinka monen monta kertaa tuollaiset tyttelit olivat siellä altaassa bikineineen toinen rinta paljaana, itse asiaa edes huomaamatta.
 
"heh"
[QUOTE="vieras";25374873]Viime kesänä tuli aika monta vesipuistoa käytyä läpi ja arvaapa kuinka monen monta kertaa tuollaiset tyttelit olivat siellä altaassa bikineineen toinen rinta paljaana, itse asiaa edes huomaamatta.[/QUOTE]

No montako? Kai otit valokuviakin?
 
harmaa tiukkis-äiti
en antaisi. Bikinit ovat minusta naisille, ei lapsille. Jotain juttuja pitää jättää aikuisuuteenkin, mitä
jännää on olla aikuinen jos kaikki sallitaan lapselle... :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa tiukkis-äiti;25374948:
en antaisi. Bikinit ovat minusta naisille, ei lapsille. Jotain juttuja pitää jättää aikuisuuteenkin, mitä
jännää on olla aikuinen jos kaikki sallitaan lapselle... :(
Hah, mun lapsella oli bikinit jo 1-vuotiaana. Voi kun jäi lapsuus sit siihen :(
 
Hah, mun lapsella oli bikinit jo 1-vuotiaana. Voi kun jäi lapsuus sit siihen :(
Meillä kans :(

Ja viimeistään 2,5 v iässä tytön lapsuus loppui, siltä varalta ettei bikinit sitä jo vieneet; hän sai korvikset :'(

Jos niinQ vakavissaan puhutaan niin bikinit on paljon kätevämmät pikkutytöllä kuin kokouikkari - vessakäynnit bikineissä on helppoja, kokouikkareissa taas ei todellakaan ole.
 
Echalon
[QUOTE="vieras";25375016]Nämä joilla täällä nutturat tiukalla taitavat olla jostakin pikkukaupungeista tai maalta. Aika vanhanaikaisia mielipiteitä.[/QUOTE]

Mä olen uimahallissa onnistunut vilauttamaan tissiäni jopa kokouikkarissa (jossa olkaimet meni takaa suoraan, ei ristiin), kun uikkarin yläosa liikkui paikaltaan selkäuinnissa. Onneksi näkemässä oli vaan kaverini eikä joku mies. En todellakaan laittaisi uimahalliin bikineitä, korkeintaan tosiaan semmoisen urheilullisen toppi-setin, joka myös pysyy paikallaan...ei tarvitse koko ajan varoa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25374324]En antais. VÄhän eri asia jossain lomalla missä ei tuttuja entä uimahallissa missä on koko luokka joiden kanssa päivittäin tekemisissä. Paitsi meillä kyl kyseenalaista saisko edes lomalla pitää.[/QUOTE]

Melkoista kaksinaismoralismia. Miksi vieraat saa nähdä "paljastavissa" asuissa, mutta tutut ei? Eikö sen toisaalta pitäisi olla juuri päinvastoin.

Ap jos nuo sinun mielestäsi ovat olleet sopivat lomamatkalle niin että olet ne ostanut, en näkisi mitään syytä miksi niitä ei voisi käyttää uimahallissakin. Ja todellakin uimahalleissa näkee todella paljon bikineitä. Esim. meidän vauvauintiryhmässä kuudella kymmenestä äidistä on bikinit.
 
En uimahallissa. Kyseessä on urheilutunti ja uintia harrastaneena voin sanoa nuo ei kyllä siinä hommassa pysy päällä. Lomamatkalle ihan hieno valinta. Uimahalliin valitsisin kokouikkarin tai urheilubikinit. Ei jalkkistakaan pelata minihameessa.
 
Viimeksi muokattu:
"poikia3"
Kokouikkari tuon ikäisellä on nolo. Kokouikkarit on Huonokroppaisia, vähän vanhempia naisia varten.
Hehe, ja kilpauimarit ovatkin huonokroppaisia vanhempia naisia! Altaalla harvoin näkee parempi kroppaisia naisia kuin uimaritytöt.

Itse olen sitten huonompi kroppainen vanhempi nainen, uimahallissa käytän uikkareita ihan sen vuoksi, että uin siellä tosissani vähintään kilometrin kerrallaan, ja bikinit eivät ole siihen menoon tarkoitettu. Uimarannalla käytän sitten bikineitä.
 
Harmaja
Jos tosissaan on uimassa niin noi ei kyllä päällä pysy. Meillä myös bikinit suositut mutta tyttö haluaa itsekin uikkarin uimahalliin koska se pysyy päällä hypyissä ja kunnon uinnissa.
 
Pahempi...
Mun mielestä nuo bikinit siellä ulkomailla on, aikuisia miehiä ja jotkut pedofiilejäkin ehkä. Antaisin laittaa nuo koulun uimatunnille mutten ulkomailla laisinkaan.
 
J-t harmaana
Oon varmaan vanhanaikainen tai jotain, mutta musta bikinit ei oo sopiva uima-asu uimahallissa. Uimarannalle joo, mutta ei halliin. Ite ku olin lapsi ja nuori, ei kukaan ollu biksuissa uimahallissa.
 
hyihyi
Antaisin, mutta pitäisin luennon peseytymisestä. Sano ettei toista kertaa laita niitä ellei ensin peseydy.
En ole jostain syystä bikinityttöjen nähnyt KOSKAAN peseytyvän ennen altaaseen menoa. En tiedä mistä tämä johtuu, onko biksut jotenkin vaikeampi pukea päälle märkänä? Tuskin biksutytöt mitään puhtaita yli-ihmisiä kuitenkaan on, ällöttää ja tympäisee ja käynkin nykyään aina sanomassa uimavalvojalle mikäli näen näitä pesemättömiä ihmisiä, siinäpä saavat nolauksen opetuksena.
 
intellektuelli-elli
Meillä kans :(

Ja viimeistään 2,5 v iässä tytön lapsuus loppui, siltä varalta ettei bikinit sitä jo vieneet; hän sai korvikset :'(

Jos niinQ vakavissaan puhutaan niin bikinit on paljon kätevämmät pikkutytöllä kuin kokouikkari - vessakäynnit bikineissä on helppoja, kokouikkareissa taas ei todellakaan ole.
Eihän uikkareissa tarvi kuin siirtää haarakiilaa
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25375441]Melkoista kaksinaismoralismia. Miksi vieraat saa nähdä "paljastavissa" asuissa, mutta tutut ei? Eikö sen toisaalta pitäisi olla juuri päinvastoin.[/QUOTE]

Kumpihan on teinitytöstä pahempaa, että joku tuntematon näkee kun tissi vahingossa vilahtaa vai että omalla luokalla olevat pojat näkevät? Toista et näe kuin sen kerran siellä kylpylässä, toisia melkein joka päivä jopa vuosien ajan ja lisäksi voit olla varma, että teinijannut ei anna unohtaa sitä vilautusta.
 
tottakai
Antaisin. :) Käytän itsekin bikineitä uimahallissa ja vesipuistoissa eikä ole ollut mitään ongelmia valahtamisen tms kanssa kun on hyvät ja istuvat bikinit. Samaten käytin niitä vauvauinnissakin aikoinaan. :D Ja en ollut ainoa.
 
Kokouikkari tuon ikäisellä on nolo. Kokouikkarit on Huonokroppaisia, vähän vanhempia naisia varten.
ha-haa kerrankin kuulun tällä palstalla johonkin kohderyhmään tai viiteryhmään:xmas:

Silloin kun olin vähän nuorempi, ja keveämpi, käytin bikineitänikin. Joiden housut solahtivat tyylikkäästi yltäni uima-altaan pohjalle, kun hyppäsin veteen. Se allas oli aika syvä, ja ihan heti en niitä ylös saanut.:(
 

Yhteistyössä