Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Kokemuksia predictor early testistä, antaako helposti turhia haamuja? Eilen joku megahaamu clearbluella, mahdollisesti ylitestiajan.. Eli ei voi laskea :D tänään sama, mut viiva hitusen vahvempi.. En luota siihen, näähän tunnetusti antaa niitä vääriä, kun aika ylittyy vähänkin? Tänään tuo ihme predictor early anto testiajalla niin haalean viivan, että juur ja juur näky, kuvaa en kyllä saa. Clearblue tehty aamulla, tää toinen päivällä, jos sillä merkitystä.
 
e
Kokemuksia predictor early testistä, antaako helposti turhia haamuja? Eilen joku megahaamu clearbluella, mahdollisesti ylitestiajan.. Eli ei voi laskea :D tänään sama, mut viiva hitusen vahvempi.. En luota siihen, näähän tunnetusti antaa niitä vääriä, kun aika ylittyy vähänkin? Tänään tuo ihme predictor early anto testiajalla niin haalean viivan, että juur ja juur näky, kuvaa en kyllä saa. Clearblue tehty aamulla, tää toinen päivällä, jos sillä merkitystä.
Jos aamulla tulee mitä tahansa haamua niin laita kuvaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Nääkin kuulemma alkanu antaa selvää viivanpaikkaa, mitä tätä ketjua lueskelin.. Nää ollu aina ennen mun luottotestejä! Clearbluel saanu aikaset haamut kans, mut kun niistäkää ikinä tiedä, onko se tyypillinen viiva niille vai ihan oikea haamu..
Jep. en ymmärrä miksi sellainen viivanpaikka termi tarvitsee edes olla. Mennyt monimutkaisemmaksi tää testaaminen.” Ennen vanhaan” sitä testasin kerran ja jos ei ollut selkeä tulos jätin asian siihen. Ja en ikinä muuten ollut väärässä!
mun luottotesti ollut aina RFSU tavallinen halpatesti. No, sekin ruvennut vähän kenkkuileen. Nykyisin siihenkin tulee välillä jotain viivaa ja silti ei varmuutta..Nyt kun vauvakuume pahimmillaan, sitten jäin koukkuun siihen testailuun. Kuten sanoit;ajanvietettäkin tavallaan tämä. On oma jännityksensä aina katsoa tuleeko viivaa vai ei ja jos tulee niin onko se plussa vai se helv*in viivanpaikka.:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Piti vielä lisätä että mun viivalasit on vissiin henmetin hyvät. Kehuakseni. Mutta nyt en enää luota niihin omiini,siksipä täältä kyselen mielipiteitä.
Näin sivusta seuraavana.. Kiva ett uskalsit tulla takaisin ja jakamaan ajatuksia ja kuvia. Vauvakuume kun on kova niin viivalasit toimii ja testejä kuluu. ❤ Tämähän just oikea paikka sille.
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Näin sivusta seuraavana.. Kiva ett uskalsit tulla takaisin ja jakamaan ajatuksia ja kuvia. Vauvakuume kun on kova niin viivalasit toimii ja testejä kuluu. Tämähän just oikea paikka sille.
Kiitos. En mä välitä toisien haukkumisista. Heillä ei itsellään ole asiat kunnossa,kun tarvitsee ottaa ns. haaviin ja alkaa haukkua internet maailmassa nimettömänä. Hyvä se olisi kun tulisi kasvotusten vai mitä?
 
  • Tykkää
Reactions: Antzu
vierailija
Pitänee vähentää palstailua. Näin unta, että kotona kaikilla pöydillä ja jopa tiskialtaassa oli tehtyjä raskaustestejä. Osa oli pc-liuskoja, osa jotain mitä en ollut koskaan nähnytkään. Ja kaikki räikeän positiivisia.
Olin vähän hämmentynyt unessa, kun en muistanut niitä edes tehneeni, saati jättäneeni ympäri asuntoa :D
 
Pitänee vähentää palstailua. Näin unta, että kotona kaikilla pöydillä ja jopa tiskialtaassa oli tehtyjä raskaustestejä. Osa oli pc-liuskoja, osa jotain mitä en ollut koskaan nähnytkään. Ja kaikki räikeän positiivisia.
Olin vähän hämmentynyt unessa, kun en muistanut niitä edes tehneeni, saati jättäneeni ympäri asuntoa
Hauska uni. Alkaa varmaan joo menemään vähän yli. Ihme ettei minulle tule uniin. Sitten tarvitsisi minun jättää testailut vähäksi aikaa.
 
Jos mä vielä ajaisin apteekin kautta kotio, mikä olis hyvä ja varhainen testi? Luotettava, ei turhia haamuja
Mä olen saanut turhia viivoja apteekissa myytäviin ja on hinnalla pilattuja. Täälläpäin myydään vain 2 eri merkkiä apteekissa,Ultra ja Apteq. molemmat on 10 mIu. Ja saanut haamua vaikka ei raskaana. Eli en osaa neuvoa tuossa asiassa. Harmittaa kun edes apteekki ei myy erilaisia testejä. Digitesti maksaa 16€ kappale siellä kaikenlisäksi.
 
vierailija
Dpo 16 näkyisi jo. Keskiviikkona sanoit dpo 13.
Pakko sanoa tähän, että ilman ultrausta nuo dpo:t ovat lopulta aika arvauksia.

Itse sain kierrosta "ovisplussan", jonka mukaan sitten laskin. Isoilla dpo:illa sain testiin aivan haalean haamun. Lähti vahvistumaan, mutta isojen dpo:iden takia palstalla jo lähes pahoiteltiin edessä olevaa keskenmenoa, kun pitäisi olla jo vahvempi.
Raskaus jatkui, ultrassa selvisi ovulaation olleen oikeasti loppukierrosta. Ihan siitä huolimatta, että sain aikaisemmin nuo ovisplussat.
 
vierailija

Yhteistyössä