Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Vierailija; En ymmärtänyt. Enkä saanut selkoa mitä halusit sanoa. Minä en ole muokannut värejä missään kuvassa.
kuvasin ulkona päivänvalossa (parvekkeella)ja sattui tulemaan kirkkaammat värit. Valaistus tekee sen. Sisällä keinovalossa(huono valaistus!) aamuhämärässä on kuvaustulos erilainen kuin kirkkaassa päivänvalossa.

Puolustin sua siis tässä, sori meinasin tätä toista vierailijaa joka on jo pitkään tässä ketjussa tuominnut kaikki haamun alutkin viivan paikoiksi. Tuo sinun on haamu <3
 
Vierailija
Emilillä ollut jo yli viikon epämääräisiä haaleeta viivoja (tai oikeastaan maaliskuusta asti). Jos olisin hän Kävisin varmuudeksi verikokeessa. Joko tulee herkästi viivaa näkyviin virtsan koostumuksesta tai kontaminaatiosta johtuen tai syy voi olla joku muu.
Toki aiemmat on voineet olla vaan viivanpaikkoja ja nyt sitten oikea viivan alku.
Parempi testi sen kertoisi.
 
vierailija
Miksi jotkut on on obsessiivisia siitä, että pitää pakottamalla pakottaa oma mielipidettä? Esim täällä yks tietty henkilö manaa kaikille viivanpaikkaa ja sit on yhtäkkiä värejäkin muokattu..... Tossa on selkeä haamu. Ei viivanpaikka. Huoh
Odotan jo hetkeä kun Emili julkaisee kuvan vahvasta plussasta, että väitetäänkö pilailukaupan testiksi tai jotain :D
 
  • Tykkää
Reactions: Keksi82
Mitä mieltä ootte, toivottavasti ei liian sekava teksti tuu.. eli tänään tein sen uuden testin oli kyllä nega. Mutta nyt kyllä mietityttää tää asia, elikkä jos hedelmöittyminen on tapahtunut, niin se on tapahtunut viime kuussa, eli viikkoja olisi 5+2 noin. Kaikki testit mitä oon tehny on ollu negoja, paitsi siihen yhteen sain sen haamun vai mikä lie sitten oli. Koko ajan itellä ollu sellanen tunne, että se nega ei pidä paikkaansa.. nyt pitäis ovis olla uudelleen ihan nyt tai muutaman päivän päästä ja mulla todella selkeät oireet siitä aina, tulee ovis vuotoa jo ennen ovista todella todella paljon ja sit kun ovis niin tuun tooosii kipeeksi, mahaa sattuu enemmän ku menkoissa ja tulee oikeen flunssainen olo. Vielä ei tästä mistään merkkejä ei edes sitä vuotoa.. ja lisäykseen vielä, että "menkat" mulla oli 11 päivää sitten nekin normaalisti erittäin runsaat ja nyt tällä kertaa oli niin niukat että huhhu, alko sellaisella limasella vaaleenpunasella, mitä tuli vain pyyhkiessä tätä jatku 2 päivää ja sit yhtenä päivä tuli vähän reilummin mutta ei silleen kun normisti kumminkaan.. mitä tää nyt on ja silti testit negaa paitsi se yksi joka ehkä oli haamu?? Oon ihan pihalla. Tänään ois tarkotus hakee ovis testejä ihan varuiks vaan, että jos ois kumminkin se ovis tuloillaan tai päällä, mutta tällä kertaa ilman oireita... on tää jännää.
 
vierailija
Odotan jo hetkeä kun Emili julkaisee kuvan vahvasta plussasta, että väitetäänkö pilailukaupan testiksi tai jotain
No jos yks postaa koko ajan kuvia, missä näkyy ns. viiva (väritön, värillinen, mikä lie) oli menkat, ovulaation aika tai oletettujen menkkojen alkamisaika, ni on se nyt vähän kummallista, että koko kierron ajan alusta loppuun näyttää jotain. Provo sanon minä. Ja ymmärrän kyllä tän himotestaajien ryhmän, jos testataan oviksen jälkeen ja viivaa saa ja se vahvenee, mutta kun tässä testataan tyyliin läpi kierron ja viivat ei vaan vahvistu, ni kyl vähän haiskahtaa.
Kiva se on seurata ja tulkita viivoja, mut hei haloooooo!
 
vierailija
Mitä mieltä ootte, toivottavasti ei liian sekava teksti tuu.. eli tänään tein sen uuden testin oli kyllä nega. Mutta nyt kyllä mietityttää tää asia, elikkä jos hedelmöittyminen on tapahtunut, niin se on tapahtunut viime kuussa, eli viikkoja olisi 5+2 noin. Kaikki testit mitä oon tehny on ollu negoja, paitsi siihen yhteen sain sen haamun vai mikä lie sitten oli. Koko ajan itellä ollu sellanen tunne, että se nega ei pidä paikkaansa.. nyt pitäis ovis olla uudelleen ihan nyt tai muutaman päivän päästä ja mulla todella selkeät oireet siitä aina, tulee ovis vuotoa jo ennen ovista todella todella paljon ja sit kun ovis niin tuun tooosii kipeeksi, mahaa sattuu enemmän ku menkoissa ja tulee oikeen flunssainen olo. Vielä ei tästä mistään merkkejä ei edes sitä vuotoa.. ja lisäykseen vielä, että "menkat" mulla oli 11 päivää sitten nekin normaalisti erittäin runsaat ja nyt tällä kertaa oli niin niukat että huhhu, alko sellaisella limasella vaaleenpunasella, mitä tuli vain pyyhkiessä tätä jatku 2 päivää ja sit yhtenä päivä tuli vähän reilummin mutta ei silleen kun normisti kumminkaan.. mitä tää nyt on ja silti testit negaa paitsi se yksi joka ehkä oli haamu?? Oon ihan pihalla. Tänään ois tarkotus hakee ovis testejä ihan varuiks vaan, että jos ois kumminkin se ovis tuloillaan tai päällä, mutta tällä kertaa ilman oireita... on tää jännää.
Eilinen testi näytti kyllä mielestäni pieleen menneeltä. Hae vain ovistestit.
 
  • Tykkää
Reactions: Bumba21
vierailija
No jos yks postaa koko ajan kuvia, missä näkyy ns. viiva (väritön, värillinen, mikä lie) oli menkat, ovulaation aika tai oletettujen menkkojen alkamisaika, ni on se nyt vähän kummallista, että koko kierron ajan alusta loppuun näyttää jotain. Provo sanon minä. Ja ymmärrän kyllä tän himotestaajien ryhmän, jos testataan oviksen jälkeen ja viivaa saa ja se vahvenee, mutta kun tässä testataan tyyliin läpi kierron ja viivat ei vaan vahvistu, ni kyl vähän haiskahtaa.
Kiva se on seurata ja tulkita viivoja, mut hei haloooooo!
Niin täällä moni muukin poistaa testikuvia, mutta jostain syystä olet ottanut juuri Emilin hampaisiisi.

Ja sen sijaan, että vain kohteliaasti jätät kuvat huomiotta, päätät haukkua naurettavaksi ja vaikka mitä. Se vaan ei ole ok.
Asioista voi kertoa ja kysyä kohteliaasti ja loukkaamattakin.
 
No jos yks postaa koko ajan kuvia, missä näkyy ns. viiva (väritön, värillinen, mikä lie) oli menkat, ovulaation aika tai oletettujen menkkojen alkamisaika, ni on se nyt vähän kummallista, että koko kierron ajan alusta loppuun näyttää jotain. Provo sanon minä. Ja ymmärrän kyllä tän himotestaajien ryhmän, jos testataan oviksen jälkeen ja viivaa saa ja se vahvenee, mutta kun tässä testataan tyyliin läpi kierron ja viivat ei vaan vahvistu, ni kyl vähän haiskahtaa.
Kiva se on seurata ja tulkita viivoja, mut hei haloooooo!
Ota se vaikka viihteenä. Toki luulen että illkeilijä saa viihteensä juuri siitä että saa vastata ja yrittää pahoittaa mieliä :)

On itsestänikin läpi kierron testailu hieman huvittavaa, mutta sitten taas..
Tulee sitä itsekin harrasteltua asioita joista joku pystyisi piikitellä itselleen viihdettä :D joten tästä syystä, katselen kuvat, tai vaikka skrollaan yli jos ei nappaa. Täällä on mukava henki kun jokainen saisi hätäillä ja hölmöillä vapaasti, ilman naureskelua tai tylytystä.
 
vierailija
Niin täällä moni muukin poistaa testikuvia, mutta jostain syystä olet ottanut juuri Emilin hampaisiisi.

Ja sen sijaan, että vain kohteliaasti jätät kuvat huomiotta, päätät haukkua naurettavaksi ja vaikka mitä. Se vaan ei ole ok.
Asioista voi kertoa ja kysyä kohteliaasti ja loukkaamattakin.
Sanopa kuinka moni muu tekee läpi kierron noin monta testiä ja postaa tänne melkein joka päivä? Ymmärrän testin sillon tällöin läpi kierron, jos esim. niukat menkat tms. ja haluaa varmistuksen, mutta tämä nyt on jo kaiken huippu, et niitä tehdään ihan koko ajan ja testissä ei vain tapahdu muutosta. Sillon ois aika ostaa se digi tai mennä verikokeisiin.
En mä tahalteen ilkeä halua olla, mutta kyllä vähän mietityttää, et mikä tää juttu on.

Mä en edes kehtais postata noin montaa kuvaa, kun kaikki viivat on koko ajan samanlaisia ja muutosta ei vaan näy, suuntaan eikä toiseen.
 
vierailija
Ota se vaikka viihteenä. Toki luulen että illkeilijä saa viihteensä juuri siitä että saa vastata ja yrittää pahoittaa mieliä

On itsestänikin läpi kierron testailu hieman huvittavaa, mutta sitten taas..
Tulee sitä itsekin harrasteltua asioita joista joku pystyisi piikitellä itselleen viihdettä joten tästä syystä, katselen kuvat, tai vaikka skrollaan yli jos ei nappaa. Täällä on mukava henki kun jokainen saisi hätäillä ja hölmöillä vapaasti, ilman naureskelua tai tylytystä.
Kun ylipäätään tämä koko testailuharrastuskin on niin päätöntä ettei tosikaan :D

"Normaalistihan" pitäisi kai odottaa, että ne menkat ovat kaksi viikkoa myöhässä ja vasta sitten testata, vaan mitäs me täällä tehdöön ;)

Eli ollaan ihan rauhassa päättömiä testailijoita. Se ei kuitenkaan keneltäkään ole mitään pois, vaikka tekisi joka päivä kymmenen testiä koko kierron ajan.
 
vierailija
Sanopa kuinka moni muu tekee läpi kierron noin monta testiä ja postaa tänne melkein joka päivä? Ymmärrän testin sillon tällöin läpi kierron, jos esim. niukat menkat tms. ja haluaa varmistuksen, mutta tämä nyt on jo kaiken huippu, et niitä tehdään ihan koko ajan ja testissä ei vain tapahdu muutosta. Sillon ois aika ostaa se digi tai mennä verikokeisiin.
En mä tahalteen ilkeä halua olla, mutta kyllä vähän mietityttää, et mikä tää juttu on.

Mä en edes kehtais postata noin montaa kuvaa, kun kaikki viivat on koko ajan samanlaisia ja muutosta ei vaan näy, suuntaan eikä toiseen.
Mutta eihän nyt sinua voi toisen testaillut niin paljoa kiusata, että täytyy alkaa nimittelemään ja muutoinkin ivailemaan.
 
vierailija
No jos yks postaa koko ajan kuvia, missä näkyy ns. viiva (väritön, värillinen, mikä lie) oli menkat, ovulaation aika tai oletettujen menkkojen alkamisaika, ni on se nyt vähän kummallista, että koko kierron ajan alusta loppuun näyttää jotain. Provo sanon minä. Ja ymmärrän kyllä tän himotestaajien ryhmän, jos testataan oviksen jälkeen ja viivaa saa ja se vahvenee, mutta kun tässä testataan tyyliin läpi kierron ja viivat ei vaan vahvistu, ni kyl vähän haiskahtaa.
Kiva se on seurata ja tulkita viivoja, mut hei haloooooo!
Jjjjep ja tätä on jatkunut varmaan vuoden verran toisellakin palstalla parilla eri nimimerkillä. Samanlaisia testikuvia pukkaa dpo 5 eteenpäin, ja seuraavaan oviksen asti. Sitten muutaman päivän tauko ja sama jatkuu. Ja aina nämä rfsun herkät puikot joihin kuka tahansa saa lähes samanlaisia viivanpaikkoja. Tuo missä näkyy haamu, oli se pari tuntia vanha, kuivunut testi. Kuvia muokataan, käännetään negatiiviksi jne. Verikokeeseen ei mene ikinä, ei ota vastaan kommentteja joissa puhutaan ettei näy haamua, vaan viivanpaikka, ei silti varaa aikaa neuvolaan vaikka on monesti ollut varma että raskaana. En oikein ymmärrä mikä tässä on pointti? Sekä että kaikki sanoisivat että kyllä olet raskaana, kun ei silloinkaan ole samaa mieltä esim siitä neuvolan varaamisesta. Toivoisin että saisi nyt vihdoin sen pysyvän plussan niin plussa vai ei -ketjut palautuisivat normaaleiksi, useammallakin palstalla ilmeisesti.
 
vierailija
Mutta eihän nyt sinua voi toisen testaillut niin paljoa kiusata, että täytyy alkaa nimittelemään ja muutoinkin ivailemaan.
Nimittelemään? Olenko jossain nimitellyt. Ainoastaan provoksi sanonut, koska siltä se vain vaikuttaa ja näköjään en ole ainut joka saman asian huomannut. Enkä edes muilla palstoilla käy ja sielläkin näköjään sama meininki tämän kyseisen ihmisen kohdalla, ollut jo pitkään.
 
vierailija
Vierailja: Joo samaa minäkin ihmettelen,siksi avasin kotelon jälleen ja nyt kuivana menin ottamaan ulos kuvan,parvekkeen auringonpaisteessa jotta näkisin paremmin kanssa. Tässä se kuva
Tässä on siis eilinen testi kuivuneena? Näyttää musta samalta kuin tän aamun testi kuivuneena. Mutta vertailukuvaan olit laittanut eiliseltä joko tuoreen testin kuvan tai muuten vaan epäselvän ja tältä aamulta sen kuivuneen? Eli näyttää vahvistuneelta kun noita kahta vertaa keskenään.
 
Palataan niihin testailuihin.

Antaa pommittaa jos on pommittaakseen. Mukavempaa katseltavaa se on kun tämä väittely.

Kuka testaa seuraavaksi? :)
Itselläni on lauantai seuraava pvä kun katson. Tänään käyn haalimassa muutamat testit, menkat alkaisi maanantaina. Toivottavasti lähikaupasta löytyisi jotain, jos ei niin viereisestä apteekista vaikka se digi!
 
vierailija
Jjjjep ja tätä on jatkunut varmaan vuoden verran toisellakin palstalla parilla eri nimimerkillä. Samanlaisia testikuvia pukkaa dpo 5 eteenpäin, ja seuraavaan oviksen asti. Sitten muutaman päivän tauko ja sama jatkuu. Ja aina nämä rfsun herkät puikot joihin kuka tahansa saa lähes samanlaisia viivanpaikkoja. Tuo missä näkyy haamu, oli se pari tuntia vanha, kuivunut testi. Kuvia muokataan, käännetään negatiiviksi jne. Verikokeeseen ei mene ikinä, ei ota vastaan kommentteja joissa puhutaan ettei näy haamua, vaan viivanpaikka, ei silti varaa aikaa neuvolaan vaikka on monesti ollut varma että raskaana. En oikein ymmärrä mikä tässä on pointti? Sekä että kaikki sanoisivat että kyllä olet raskaana, kun ei silloinkaan ole samaa mieltä esim siitä neuvolan varaamisesta. Toivoisin että saisi nyt vihdoin sen pysyvän plussan niin plussa vai ei -ketjut palautuisivat normaaleiksi, useammallakin palstalla ilmeisesti.
olen samaa mieltä. Valitettavasti tämä näköjään siirtyy vain sivustoilta toiselle. Joko on trolli tai sitten ei ole oikeasti ihan kaikki hyvin. Ei ole normaalia enää tällainen.
 
Hei eikö vaan että tää ei ihan vielä oo ovisplussa? Mutta lähellä?


Raskaustestin tein huvikseni mukaan selvä nega.
Hei tein maanantaina tämän ovistestin ja joku arveli sen olevan plussa. Itseä jäi häiritsemään kun kuivuttuaan vaan reuna oli yhtö tumma kuin kotrolli. Joten jatkoin testailua ja nyt vasta sain plussan!
Kuvassa ylin tämän päivännen ja alin se maanantain

 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
vierailija
Mistä te tiedätte että on kyse samasta henkilöstä?? Ei mun mielestä Emili oo täällä ketjussa kokoajan ollut edes aktiivinen. Oon sivusta pitkään seurannut. Tiedän tapauksen vau foorumilta, jolla tapana tehdä tota, mutta en usko et tässä sama henkilö kyseessä. Miksi pitää mollata yhtään ketään???
Jos ei oo kaikki kunnossa (toikin aika helvetin ilkeesti sanottu btw kun tunnette ja tiedätte vaan netin kautta) ja toivoo raskautta ylikaiken mitä se auttaa että vittuillaan takasin. Voi sit vaan ignoorata. Ei oo yhtää parempaa käytöstä olla noin hyökkäävä ja mollata toista.
 
  • Tykkää
Reactions: Antzu
vierailija
Jjjjep ja tätä on jatkunut varmaan vuoden verran toisellakin palstalla parilla eri nimimerkillä. Samanlaisia testikuvia pukkaa dpo 5 eteenpäin, ja seuraavaan oviksen asti. Sitten muutaman päivän tauko ja sama jatkuu. Ja aina nämä rfsun herkät puikot joihin kuka tahansa saa lähes samanlaisia viivanpaikkoja. Tuo missä näkyy haamu, oli se pari tuntia vanha, kuivunut testi. Kuvia muokataan, käännetään negatiiviksi jne. Verikokeeseen ei mene ikinä, ei ota vastaan kommentteja joissa puhutaan ettei näy haamua, vaan viivanpaikka, ei silti varaa aikaa neuvolaan vaikka on monesti ollut varma että raskaana. En oikein ymmärrä mikä tässä on pointti? Sekä että kaikki sanoisivat että kyllä olet raskaana, kun ei silloinkaan ole samaa mieltä esim siitä neuvolan varaamisesta. Toivoisin että saisi nyt vihdoin sen pysyvän plussan niin plussa vai ei -ketjut palautuisivat normaaleiksi, useammallakin palstalla ilmeisesti.
Sinähän voit perustaa tuollaisen plussa vai ei - ketjun.

Tämä on hätähousut himotestaajat.
 
  • Tykkää
Reactions: Keksi82 ja Antzu
vierailija
Sinähän voit perustaa tuollaisen plussa vai ei - ketjun.

Tämä on hätähousut himotestaajat.
Tämä! Täällä on idea tulkita näitä epäselviä testejä.

En oo vittuilut kellekään, enkä nimitellyt, en täällä tai toisaalla. On sama tyyppi, koska on aina samat testikuvat samana päivänä, samat tarinat aiemmista raskauksistaja raskauksien määrästä ja samat kierto- ja dpo päivät aina. Laittelee kuvia myös ulkomaisille foorumeille missä peukutetaan että onko plussa vai ei, ja tämä ihan itsensä kertomana. Ilmeisesti tärkein pointti on saada muut sanomaan että "vau plussahan se siinä ihan selvästi", mutta en ymmärrä että miksi? Ei se raskautta tee todeksi, vaikka joka foorumilla peukuttaisimme onnesta soikeina hänen jokaista testikuvaansa plussana.
No sama tyyppi voi kirjoitella eri foorumeille, mutta et voi tietää onko kyseessä just se tietty ihminen jonka itse esim tiiän. En usko että Emili on tämä henkilö. Ja se, että faktana et voi tietää tämmöstä. Nää on vaa spekua. Ja mun mielestä perus käytöstapoihin kuuluu se, että jos ei oo mitään hyvää sanottavaa voi olla vaan hiljaa ja ignoorata. Jos tämä olisi just semmonen henkilö ehkä paras tapa olisikin se että ignoorata ne kuvat ja sen ihmisen eikä vastaa. Itse provosoidut ja jatkat. Anna vaan olla.
 
vierailija
Tämä! Täällä on idea tulkita näitä epäselviä testejä.



No sama tyyppi voi kirjoitella eri foorumeille, mutta et voi tietää onko kyseessä just se tietty ihminen jonka itse esim tiiän. En usko että Emili on tämä henkilö. Ja se, että faktana et voi tietää tämmöstä. Nää on vaa spekua. Ja mun mielestä perus käytöstapoihin kuuluu se, että jos ei oo mitään hyvää sanottavaa voi olla vaan hiljaa ja ignoorata. Jos tämä olisi just semmonen henkilö ehkä paras tapa olisikin se että ignoorata ne kuvat ja sen ihmisen eikä vastaa. Itse provosoidut ja jatkat. Anna vaan olla.
Oon kirjoittanut 3 viestiä tähän keskusteluun, tämä on neljäs. Oon ignorannut Emili/Emilian/Avenan testiviestit. Tämä tyyli hänellä postata viivanpaikkoja ja suuttua jos ei niitä hehkuteta plussaksi, nostattaa aika-ajoin laineita joka foorumilla. Mutta hyvä jos se ei teitä häiritse ja tykkäätte päivästä toiseen kehua hänen "haamujaan". Jatkakaa toki, ehkä hän jää pysyvästi tänne ja jättää muut paikat rauhaan.
 

Yhteistyössä