Mitä mieltä ootte, toivottavasti ei liian sekava teksti tuu.. eli tänään tein sen uuden testin oli kyllä nega. Mutta nyt kyllä mietityttää tää asia, elikkä jos hedelmöittyminen on tapahtunut, niin se on tapahtunut viime kuussa, eli viikkoja olisi 5+2 noin. Kaikki testit mitä oon tehny on ollu negoja, paitsi siihen yhteen sain sen haamun vai mikä lie sitten oli. Koko ajan itellä ollu sellanen tunne, että se nega ei pidä paikkaansa.. nyt pitäis ovis olla uudelleen ihan nyt tai muutaman päivän päästä ja mulla todella selkeät oireet siitä aina, tulee ovis vuotoa jo ennen ovista todella todella paljon ja sit kun ovis niin tuun tooosii kipeeksi, mahaa sattuu enemmän ku menkoissa ja tulee oikeen flunssainen olo. Vielä ei tästä mistään merkkejä ei edes sitä vuotoa.. ja lisäykseen vielä, että "menkat" mulla oli 11 päivää sitten nekin normaalisti erittäin runsaat ja nyt tällä kertaa oli niin niukat että huhhu, alko sellaisella limasella vaaleenpunasella, mitä tuli vain pyyhkiessä tätä jatku 2 päivää ja sit yhtenä päivä tuli vähän reilummin mutta ei silleen kun normisti kumminkaan.. mitä tää nyt on ja silti testit negaa paitsi se yksi joka ehkä oli haamu?? Oon ihan pihalla. Tänään ois tarkotus hakee ovis testejä ihan varuiks vaan, että jos ois kumminkin se ovis tuloillaan tai päällä, mutta tällä kertaa ilman oireita... on tää jännää.