Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Kuvaa kun lähentää niin näyttää enää se yläosa harmaalta mutta jos jotain tarkoittaa, se on huomenna vahvempi. Pahaa pelkään vaan ettö viivanpaikka / jotain sotkua tuossa kohdassa kuten tällä testillä aina. Mikä kp/dpo menossa? Voisiko vielä plussaksi muuttua?
DPO 13,ja tänään samalla testillä aamulla hailakampi. Kyllä tuo viiva alas asti jatkuu.
tämän testiliuskan kiiltävä pinta saa sen ehkä huonosti näkymään kun heijastaa.

En minäkään mieluusti testiajan jälkeen tulkitse. Mutta jos positiivinen jää pysyvästi testiin niin miksi ei sitten kuvaa sitäkin...vaikka tietysti värit voi muuttua kun kuivuu. Ei ne samalaisina pysy.
En ainakaan minä ymmärrä ilkeilyä,mutta toivotaan että kaikki osaa ne ikävät viestit eli naljailut sivuuttaa. Tämä sivusto pitää olla tukea toisille antava eikä toisinpäin. Eiks vaan? Mielestäni silloin kaikilla on mukavampi olla.
 
Kuvaa kun lähentää niin näyttää enää se yläosa harmaalta mutta jos jotain tarkoittaa, se on huomenna vahvempi. Pahaa pelkään vaan ettö viivanpaikka / jotain sotkua tuossa kohdassa kuten tällä testillä aina. Mikä kp/dpo menossa? Voisiko vielä plussaksi muuttua?
Niinpä toivon että ei vaan ole viivanpaikka! Tässä runsas tunti myöhemmin otettu kuva. Jos nyt näkyisi se viiva paremmin?
 
vierailija
Tein noita herkkimpiä 10 iu/ml Apteekin Ultra ja Apteq ja niissä tosi hailakka mitätön viiva. Aattelin että turha tehdä 25 herkkiä, kun ei kympilläkään tuu kunnolla selvää viivaa. Tein kuitenkin ja Clearbluella ei herkässä testissä kunnon selkeät leffaviivat.
 
Tein noita herkkimpiä 10 iu/ml Apteekin Ultra ja Apteq ja niissä tosi hailakka mitätön viiva. Aattelin että turha tehdä 25 herkkiä, kun ei kympilläkään tuu kunnolla selvää viivaa. Tein kuitenkin ja Clearbluella ei herkässä testissä kunnon selkeät leffaviivat.
Itselläni on aiemmin raskaana ollessa tullut selvä viiva clear blue-testiin vaikka "herkässä" one stepissä ei näkynyt juuri mitään.
 
vierailija
Niinpä toivon että ei vaan ole viivanpaikka! Tässä runsas tunti myöhemmin otettu kuva. Jos nyt näkyisi se viiva paremmin?
Mielestäni siinä edelleen näkyy sellainen harmaa läntti missä viiva pitäisi olla ja joko varjo tai vörikertymä ennen sitä kohtaa missä viiva pitäisi olla. Mutta onneksi huomenna oot jo viisaampi kun tulee varmasti selkeä viiva jos tuo raskautta tarkoittaa.
 
vierailija
Tein noita herkkimpiä 10 iu/ml Apteekin Ultra ja Apteq ja niissä tosi hailakka mitätön viiva. Aattelin että turha tehdä 25 herkkiä, kun ei kympilläkään tuu kunnolla selvää viivaa. Tein kuitenkin ja Clearbluella ei herkässä testissä kunnon selkeät leffaviivat.
Ainakin kun itse olin muutamia vuosia sitten raskaana, niin nuo herkkien testien viivat itse asiassa olivat haaleampia kuin esim pregchekin. Kun yksi 10mIu testi oli vasta niin haalea, että olisi voinut jopa negaksi tulkita, niin pregchekissä oli jo niin räikeät viivat ettei todellakaan jäänyt epäselväksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Antzu
vierailija
MInusta tuo on kyllä jo ihan punertava viiva.
No täällä kysytään mielipiteitä, eikä kai ole väärin vastata sitä mitä itse näkee?
Ei se tee toisen näkemästä väärää vaikka itse näkee eritavalla.

Rfsun testissä ominaiset viivanpaikat on joskus myös punaisia. Jos googletatte niin niitä löytyy kyllä.
Kyseisillä testeillä tulee usein tuollaisia että kaukaa näyttää viivalta mutta kun suurentaa kuvaa, ei siinä enää mitään selvää olekaan.

Rfsu testit ovat todella huonoja. Ihmiset tekee niitä ja saa viivanpaikkoja ja vääriä viivoja ja uskovat olevansa raskaana tai luulevat saaneensa kemiallisen. En ikinä luottaisi kyseisen merkin haamuihin/viivanpaikkoihin ennenkuin viivat ovat selkeät ja lähtevät vahvistumaan.
Siksi jättäisin nämä testit pois, ellei ole valmis hyväksymään nämä väärät viivat.

Nyt on myös tullut ilmi pregcheckin testin selkeät punaiset viivat vaikkei ole raskaana (itsellänikin ollut, verikoe 0).

Yksi huono on myös Onestep/sofi.

Annetaan siis kaikkien arvuutella onko vai eikö viivassa punaista vai ei. Jos jonkun mielestä ei ole, ei siitä tarvitse inttämään alkaa. Tai toistepäin.
 
Mitä aamun testi näytti?
Olisipa ollut valmiina odottamassa testit,piti käydä kaupassa hakemassa ja ehti pissa olla tunnin kupissa silti tein uteliaana tuleeko viivaa vielä. Tuli siihen...en silti hypi ilosta vielä,sillä jos ei vahvistu huomisaamuun (ostin valmiiksi testejä),niin en usko tähän.
 
vierailija
Olisipa ollut valmiina odottamassa testit,piti käydä kaupassa hakemassa ja ehti pissa olla tunnin kupissa silti tein uteliaana tuleeko viivaa vielä. Tuli siihen...en silti hypi ilosta vielä,sillä jos ei vahvistu huomisaamuun (ostin valmiiksi testejä),niin en usko tähän.
Ei kyllä väriä näy eikä vahvistumista.. Viivanpaikan kannalla edelleen valitettavasti. Jos ostat erimerkkisiä ja teet kaikki samasta virtsasta, esim. Apteekista jonkun, pregcheckin, rfsun jne. Niin näet tuleeko muihin mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020
Ei kyllä väriä näy eikä vahvistumista.. Viivanpaikan kannalla edelleen valitettavasti. Jos ostat erimerkkisiä ja teet kaikki samasta virtsasta, esim. Apteekista jonkun, pregcheckin, rfsun jne. Niin näet tuleeko muihin mitään.
Tässä kuva kuivana testistä ja ulkona kuvattu.
Huono valaistus ja tummentuneet en tiedä miksi tuo kontrolliviivakin on ihan tumma melkein musta ei punertava. Mutta tuossa näkee on siinä punertavaa sävyä. Tuo oli hyvä ehdotus. Taidan tehdä niin tässä lähipöivänä kuten ehdotit. Täällö on pieni valikoima testejä vain. Olen katsellut netistä sieltä saa paremmin eri merkkejä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Huono valaistus ja tummentuneet en tiedä miksi tuo kontrolliviivakin on ihan tumma melkein musta ei punertava. Mutta tuossa näkee on siinä punertavaa sävyä. Tuo oli hyvä ehdotus. Taidan tehdä niin tässä lähipöivänä kuten ehdotit. Täällö on pieni valikoima testejä vain. Olen katsellut netistä sieltä saa paremmin eri merkkejä.
Dpo 14 kun sulla on, pitäisi ihan digiinkin tulla jopa 2-3, joten kannattaa testiä todellakin vaihtaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020
Tässä kuva kuivana testistä ja ulkona kuvattu.
Huono valaistus ja tummentuneet en tiedä miksi tuo kontrolliviivakin on ihan tumma melkein musta ei punertava. Mutta tuossa näkee on siinä punertavaa sävyä. Tuo oli hyvä ehdotus. Taidan tehdä niin tässä lähipöivänä kuten ehdotit. Täällö on pieni valikoima testejä vain. Olen katsellut netistä sieltä saa paremmin eri merkkejä.
Sitä digiä kannattaa kokeilla. Kyllä se on myös herkkä testi. Voi testata jo 4 päivää ennen oletettuja menkkoja.
 
Kyllä, olet oikeassa!
On paljon herkempi kuin rfsu herkkä (ja huono) testi. Saa selkeän tekstin onko raskaana vai eim

Minä olen käsittänyt että testin herkkyys on 25mIu. Kuten mainitaan tuotteessa.
Siinä on kaksi liuskaa,ensimm.liuska lukee onko raskaana ja se on ”ei herkkä” eli 25mIu,viikkoliuska lukee tuosta 10mIu ylöspäin. Eli jos ei ole 25mIu vielä saa negatiivisen. Näin minä tuon ymmärsin.
 
vierailija
Minä olen käsittänyt että testin herkkyys on 25mIu. Kuten mainitaan tuotteessa.
Siinä on kaksi liuskaa,ensimm.liuska lukee onko raskaana ja se on ”ei herkkä” eli 25mIu,viikkoliuska lukee tuosta 10mIu ylöspäin. Eli jos ei ole 25mIu vielä saa negatiivisen. Näin minä tuon ymmärsin.
Ei toimi näin. Se herkkä liuska reagoi pieneen määrään hormonia ensin jolla tulee 1-2,sitten se epäherkkä reagoi isompiin määriin.



Eli kontrolliviivan vieressä on epäherkkä joka reagoi viimeisenä. Erikseen herkkä joka reagoi ekana.

Herkkyys on 10!
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020
vierailija
Tässä kuva kuivana testistä ja ulkona kuvattu.
Huono valaistus ja tummentuneet en tiedä miksi tuo kontrolliviivakin on ihan tumma melkein musta ei punertava. Mutta tuossa näkee on siinä punertavaa sävyä. Tuo oli hyvä ehdotus. Taidan tehdä niin tässä lähipöivänä kuten ehdotit. Täällö on pieni valikoima testejä vain. Olen katsellut netistä sieltä saa paremmin eri merkkejä.
Olet muokannut tässä värejä
 
vierailija
Miksi jotkut on on obsessiivisia siitä, että pitää pakottamalla pakottaa oma mielipidettä? Esim täällä yks tietty henkilö manaa kaikille viivanpaikkaa ja sit on yhtäkkiä värejäkin muokattu..... Tossa on selkeä haamu. Ei viivanpaikka. Huoh
 
  • Haha
Reactions: Emili_2020
Miksi jotkut on on obsessiivisia siitä, että pitää pakottamalla pakottaa oma mielipidettä? Esim täällä yks tietty henkilö manaa kaikille viivanpaikkaa ja sit on yhtäkkiä värejäkin muokattu..... Tossa on selkeä haamu. Ei viivanpaikka. Huoh
Vierailija; En ymmärtänyt. Enkä saanut selkoa mitä halusit sanoa. Minä en ole muokannut värejä missään kuvassa.
kuvasin ulkona päivänvalossa (parvekkeella)ja sattui tulemaan kirkkaammat värit. Valaistus tekee sen. Sisällä keinovalossa(huono valaistus!) aamuhämärässä on kuvaustulos erilainen kuin kirkkaassa päivänvalossa.
 

Yhteistyössä