Mä haluan pakun missä on iso "huoltoajossa"kyltti.
Mä haluan sellasen 60-luvun hippipakun, sisustaisin sen sellaseen kuntoon että siinä vois nukkuakin ja lähtisin pojan kanssa kesäks kiertelemään SuomeaMä haluan pakun missä on iso "huoltoajossa"kyltti.
Mennään me kans jonnekin.Mä haluan sellasen 60-luvun hippipakun, sisustaisin sen sellaseen kuntoon että siinä vois nukkuakin ja lähtisin pojan kanssa kesäks kiertelemään Suomea
Höpöhöpö.Te palsta eukot tarviitta kyltin miss lukee ''Levee kuljetus''
t: me
Ette mene, me kielletäänMennään me kans jonnekin.
Oletko varma ettet ole autokaistalla parkissa?Tönötän hesburgerin parkkiksella ja tuijottavat epäluuloisina, aionko tilata. No en aio!
Oletko varma ettet ole autokaistalla parkissa?
Pistä kuvaa, niin saat kommenttiaOstin lauantaina hiusväri paketin, ja vetäisin tänään hiukset punaisiksi. Onneksi ovat sopivan punaiset, eivätkä "kirkuvan" punaiset.
En viitsi vaikka suoraan naamaa ei näkyisikään. En halua, että kukaan typerys ottaa itselleen sitä ns. Talteen (=kuvakaappausta tarkoitan). Muuten pistäisin.Pistä kuvaa, niin saat kommenttia
Tuli täällä etelässäkin yhdessä vaiheessa rännän tapaista. Toivottavasti ei huomenna.Maa oli hetken valkeana. Meidän pihan metsäpulukin vaikutti ihmettelevän tilannetta
sama mutta tän vuosituhannen rintteriMä haluan sellasen 60-luvun hippipakun, sisustaisin sen sellaseen kuntoon että siinä vois nukkuakin ja lähtisin pojan kanssa kesäks kiertelemään Suomea
Better safe than sorryEn viitsi vaikka suoraan naamaa ei näkyisikään. En halua, että kukaan typerys ottaa itselleen sitä ns. Talteen (=kuvakaappausta tarkoitan). Muuten pistäisin.
Mä haluan sellasen 60-luvun hippipakun, sisustaisin sen sellaseen kuntoon että siinä vois nukkuakin ja lähtisin pojan kanssa kesäks kiertelemään Suomea
Oho, sait silmät kostumaan...Määki pistän. Yonalla on jotenkin rauhoittava ääni.
STIG - Kukkurukuu (feat. Yona) [Vain elämää kausi 11]
https://www.instagram.com/stigviralli...youtu.be
Anteeksi. Ei ollut tarkoitusOho, sait silmät kostumaan...