Hyvää pääsiäistä allihuuppa!
Ei tarvinne yrittää, mut kiitos ja samoinHyvää pääsiäistä allihuuppa!
Ihan vaan Mekko. Mekko on suuri lintujen ystävä.HAULIKKO?
Ootpa sä hoikka. Mua ei tuuli tänään huojuttanu....mistä se kertoo....hmm...Pistäydyin pihalla ja ei lentele pelkät tavarat. Siinä meinasi lennellä Kyöpelikin
Jukka Pojan kappaleessa Pläski laulettiin, että jos sä oot liian laiha, vie tuuli sut mukanaan aina.Ootpa sä hoikka. Mua ei tuuli tänään huojuttanu....mistä se kertoo....hmm...
Miks Kyöpeli käy niin harvoin viihdyttämässä meitä?Pistäydyin pihalla ja ei lentele pelkät tavarat. Siinä meinasi lennellä Kyöpelikin
Kaivoin heti suklaata esilleJukka Pojan kappaleessa Pläski laulettiin, että jos sä oot liian laiha, vie tuuli sut mukanaan aina.
Eli sä et oo liian laiha
Olevinaan muka kaikkea muuta touhuaMiks Kyöpeli käy niin harvoin viihdyttämässä meitä?
Mä annoin viimeset joulusuklaat pari viikkoa sitten nuorimmaiselle...Kaivoin heti suklaata esille
Vieläkin joululta jäljellä mokomia
Anna joskus myrskyn viedä osa niistä olevinaan touhuista.Olevinaan muka kaikkea muuta touhua
Kannattaa pyytää ravintoneuvontaa palstalaiselta @Rätti Väsynyt . Syksyllä on hurrikaanin/taifuunin kestävässä kunnossa.Kaivoin heti suklaata esille
Vieläkin joululta jäljellä mokomia
Jos on enää hengissä sen kuurin jälkeenKannattaa pyytää ravintoneuvontaa palstalaiselta @Rätti Väsynyt . Syksyllä on hurrikaanin/taifuunin kestävässä kunnossa.
Melko kiireisesti, mutta silleen kivan kiireisesti - ilman ressiä. (vaikka en munaa ole pystyssä pitänytkään)Mites Lispen pääsiäinen on menny?
Hyvä että on ollu ressitön "piäsijäene".Melko kiireisesti, mutta silleen kivan kiireisesti - ilman ressiä. (vaikka en munaa ole pystyssä pitänytkään)
Hyvä sarja!Hyvää yötä kaikille . Lähden vielä toviksi Netflixin syövereihin mustaa kuningatarta katsomaan.
niimpäHuomenta, tuulee ja sataa vettä.
Miust tykkää kaikki eläimet.Ihan vaan Mekko. Mekko on suuri lintujen ystävä.