Mä käytän jakkaraa ikkunan avaamiseen. Mutta nyt on ikkunat niin alhaalla että en tarvi jakkaraa ollenkaan.En tietenkään, vaarallista sellainen keikkuminen. Ainoastaan vähän vaan, kun isot ikkunat, että yltää karmiin asti.
Mä käytän jakkaraa ikkunan avaamiseen. Mutta nyt on ikkunat niin alhaalla että en tarvi jakkaraa ollenkaan.En tietenkään, vaarallista sellainen keikkuminen. Ainoastaan vähän vaan, kun isot ikkunat, että yltää karmiin asti.
Pisti tuulen koko eurooppaan kun meinasin ikkunan pesuun. Tää on enne..Onpas kova tuuli.
Viestisi antaa ymmärtää, et oot käynynnä alkkareissa kaupassa.Hitsi, nyt vasta hokasin. En laittanut kotihousuja kauppareissun jälkeen. Oon kekkuloinut täällä alkkareissa.
Otin farkut pois.Viestisi antaa ymmärtää, et oot käynynnä alkkareissa kaupassa.
Hm kävit alkkareissa kaupassa ?Hitsi, nyt vasta hokasin. En laittanut kotihousuja kauppareissun jälkeen. Oon kekkuloinut täällä alkkareissa.
Hm kävit alkkareissa kaupassa ?
Tere!Hellurei!
Piimähän on oikeaa juhlajuomaa ja juurikin Valion AB-piimä. Piimän pitää on kylmää, muuten ei kelpaa Kyöpelin suuhun.
Tänään oli uunilohta, pottuja, salaattia, herkkusienikastiketta ja tietenkin piimää.
Jouluna nasu ja laatikot huuhdotaan alas piimällä ja kotikaljalla. Siinä mitään viinejä kaivata. Nih
juuri näinTere!
Viinin voi juoda iltapalaksi.
Hienoa, pääsiäisyön asiantuntija paikalla!Taidan kipaista keittää kahvia ja otan mämmiä myös
Joo mutta ei oo enää valoisaa.Ihana kun ulkona on niin valosaa vielä tähän aikaan!
Mä tein joskus laiskan smoothien, eli pilkoin banaania syvälle lautaselle ja kaadoin piimää päälle...hyvää oli.En tiiä piimästä noin muuten mut mää laitan ain litran smoothien sekaan 2 desiä piimää.
Kylmänä juon sitä myös suoraan tölkistä.
Joo, nyt alkaa hämärtyäJoo mutta ei oo enää valoisaa.