Marraskuiset 2021

Moikka!
Oliskohan täällä jo muita, jotka juuri plussanneet ja LA on marraskuussa 2021?

Itsellä LA 3.11.2021 <3
Täällä yksi! Omien laskujen mukaan LA olisi myös 3.11. Oon seuraillut viivan vahvistumista ja hyvin on nyt vajaan viikon verran nousseet hormonitasot.

Onko tämä sun ensimmäinen? Mulla on entuudestaan 13kk tyttö.
 
Täällä yksi! Omien laskujen mukaan LA olisi myös 3.11. Oon seuraillut viivan vahvistumista ja hyvin on nyt vajaan viikon verran nousseet hormonitasot.

Onko tämä sun ensimmäinen? Mulla on entuudestaan 13kk tyttö.
Mahtavaa, onnea!
Tämä on mulle jo kolmas. Esikoinen on vm2014 ja kuopus vm2016

Mä oon tehnyt vasta yhden testin eilen, tosi aikaisin tuli selkeä plussa, kun oli vasta rv 3+4. Ja ei siis ollut mikään haalea haamu, vaan ihan selkeä plussa. Tänään kyllä meen hakeen vielä apteekista ihan digitestin :)
 
Plussasin tänään. LA laskurin mukaan 5.11. Olo on hämmentyneen onnellinen. Entuudestaan lapset vuosimallia -16 ja -18. Viime kesänä oli yksi keskenmeno, joten aika varovaisella mielellä olen. Ikää on 41v. eli sitä kauttakin jo riskit korkealla. Mutta silti, huikeaa, että tässä tilanteessa vielä!
 
Täällä väki lisääntynyt, hienoa! :)

Minkälaisia oireita teiltä vielä löytyy?
Itsellä tänää rv4+2.
Omat oireet:
- Öisin saa käydä pissalla vähintään kerran ja yöllä herätessä on vähän huono olo, joten pakko aina haukata jotain pientä.
- myös päiväsaikaan pidettävä huoli säännöllisestä syömisestä, muuten tulee herkästi etova olo
-Maha on kokoajan sekaisin
-tissit on tosi arat ja turvonneet
- väsymys ja huonot yöunet. Yöllisten heräämisten jälkeen vaikea saada unta ja uni on tosi pinnallista ja kevyttä. Iltaisin niin väsynyt, että joka ilta mentävä nukkumaan viim.klo21

Siinäpä ne :) ensi viikolla varailen neuvolaa.
 
Täällä väki lisääntynyt, hienoa!

Minkälaisia oireita teiltä vielä löytyy?
Itsellä tänää rv4+2.
Omat oireet:
- Öisin saa käydä pissalla vähintään kerran ja yöllä herätessä on vähän huono olo, joten pakko aina haukata jotain pientä.
- myös päiväsaikaan pidettävä huoli säännöllisestä syömisestä, muuten tulee herkästi etova olo
-Maha on kokoajan sekaisin
-tissit on tosi arat ja turvonneet
- väsymys ja huonot yöunet. Yöllisten heräämisten jälkeen vaikea saada unta ja uni on tosi pinnallista ja kevyttä. Iltaisin niin väsynyt, että joka ilta mentävä nukkumaan viim.klo21

Siinäpä ne ensi viikolla varailen neuvolaa.
Mulla ei ole muuta kuin väsymys ja kahvi närästää. Ei muita oireita. Menossa RV 4+2
 
Täällä ei juuri mitään oireita ja heti aloin stressata, että meneekö kesken. Eilen oli kyllä huono olo, mut tänään korkeintaan vähän arat rinnat vaan. Katsotaan kuinka käy. Odottavan aika on pitkä ekaan ultraan asti...
 
Plussasin sillon viikko sit sunnuntaina kun oli se 3+4, viiva oli tosi selkeä jo silloin. Siitä parin päivän päästä tein digitestin ja näytti raskaana 2-3.
Nyt eilen, eli 4+4 tein vielä yhden normitestin ja viiva pärähti ihan kirkkaanpunaiseksi jo ennen kontrolliviivan ilmestymistä, joten hyvin on siis vahvistunut. Josko nyt lopettaisin testailut :)

Tällä viikolla pitää neuvolaan soitella ja ekaa aikaa varata.
 
Täälläkin plussattiin tänään, la 8.11. Mulla ei ollut mitään oireita. Nyt alkaa olla rinnat kipeät ja alavatsalla tuntemuksia. Meillä oli kesällä km ja tää raskaus alkoi ovulaation induktiohoidolla. Ootteko varailleet varhaisultraan aikoja?
 
Mulla eka lääkäri ja samalla ultra 17.3. Asun ulkomailla ja täällä ultraus kuuluu automaattisesti jokaiseen kontrollikäyntiin. Jännittää kyllä, koska mullakin oli km viime kesänä ja silloin ekassa ultrassa ei sykettä näkynyt ja vuoto alkoi viikko sen jälkeen. Toivottavasti tällä kertaa on toisin!
 
Heippa.
Täällä plussattu eilen kahella testillä ja tänään myös :) Ennen plussaa oli kyllä epäilys että raskaana ollaan. La olis 7.11. Varhaisultrasta en osaa vielä sanoa menenkö, viimeksi pääsin neuvolan kautta.
 
Täälläkin plussattiin tänään, la 8.11. Mulla ei ollut mitään oireita. Nyt alkaa olla rinnat kipeät ja alavatsalla tuntemuksia. Meillä oli kesällä km ja tää raskaus alkoi ovulaation induktiohoidolla. Ootteko varailleet varhaisultraan aikoja?
Mä en oo käynyt varhaisultrassa kahdessa edellisessäkään raskaudessa, joten en ajatellut mennä nytkään :)
Koitan kärsivällisesti odottaa sitä nt-ultraa. Toki, jos jotain erikoisia/huolestuttavia oireita ilmenisi, niin saattaisin mennäkkin, mutta silloin toki lähetteen varmasti voisi saada lääkäriltäkin.
 
vierailija
Täällä plussa tuli testiin lauantaina rv 3+4, tänään 4+0. La taitaa olla 10.11. ennestään meillä on -12 ja -16 syntyneet lapset. Jänskättää kyllä nyt paljon enemmän kuin edellisillä kerroilla.
 
Tänä aamuna tuli plussa! Eilen ja maanantaina oli vielä niin hailakat viivat että epäilytti oliko vaan viivan paikkoja. Nyt menossa siis viikot 4+2, arvioitu la 8.11.2021. Ensimmäinen lapsi :) Testaan vielä huomenna digitestillä.

Joitain oireita ollut viime viikonlopusta lähtien: rinnat kipeät, nukkuminen ollut levotonta/yöheräilyä/hankala saada unta uudelleen, väsymystä, vessassa pitää käydä useammin... Menkkamaisia juilimisia ollut myös useampana päivänä.

Kauheasti jännittää, mutta oon tosi onnellinen! Tänään on sopivasti vapaapäivä niin saa rauhassa sulatella tätä.
 
  • Tykkää
Reactions: Oliivipuu79
Tänään 5+0... miten nää päivät nyt tuntuu matelevan! Näemmä vielä näin kolmannenkin kohdalla tää alku on yhtä jännää ja stressaavaa ja toivois vaan, että pääsis jo sinne "turvallisille viikoille" ja siihen nt-ultraan, niin sitten voisi toivottavasti huokaista helpotuksesta ja rentoutua enemmän :)

Väsymys on ihan järkyttävää. Tuntuu, että voimat ihan kateissa. Yöunet tosi katkonaista ja pinnallista, yöllä saa 1-3krt juosta pissalla ja vaikea nukahtaa uudestaan. Toissayönäkin valvoin klo01-05, kun ei tullut uni... ja päivisinkin hankala nukkua töiden ja lasten vuoksi. Toivottavasti pian helpottaa!
On myös jatkuva nälkä ja parin tunnin välein syötävä jotain, tai tulee heikko ja kuvottava olo. Tänää mies paistoi pekonia ja se käry oli niin kuvottavaa, että meinasin oksentaa. Täytyy siis laittaa miehelle toistaiseksi pekoninpaisto kielto :D
Tänään varasin myös ekan neuvolan, se on loppukuusta.

Ootteko muut vielä kertoneet raskaudesta ulkopuolisille tai koska aijotte kertoa? Me kerrotaan vasta nt-ultran jälkeen,kuten tehtiin edellisenkin kohdalla, vaikka ärsyttävää onkin tää salailu :)
 
Tänään 5+0... miten nää päivät nyt tuntuu matelevan! Näemmä vielä näin kolmannenkin kohdalla tää alku on yhtä jännää ja stressaavaa ja toivois vaan, että pääsis jo sinne "turvallisille viikoille" ja siihen nt-ultraan, niin sitten voisi toivottavasti huokaista helpotuksesta ja rentoutua enemmän

Väsymys on ihan järkyttävää. Tuntuu, että voimat ihan kateissa. Yöunet tosi katkonaista ja pinnallista, yöllä saa 1-3krt juosta pissalla ja vaikea nukahtaa uudestaan. Toissayönäkin valvoin klo01-05, kun ei tullut uni... ja päivisinkin hankala nukkua töiden ja lasten vuoksi. Toivottavasti pian helpottaa!
On myös jatkuva nälkä ja parin tunnin välein syötävä jotain, tai tulee heikko ja kuvottava olo. Tänää mies paistoi pekonia ja se käry oli niin kuvottavaa, että meinasin oksentaa. Täytyy siis laittaa miehelle toistaiseksi pekoninpaisto kielto
Tänään varasin myös ekan neuvolan, se on loppukuusta.

Ootteko muut vielä kertoneet raskaudesta ulkopuolisille tai koska aijotte kertoa? Me kerrotaan vasta nt-ultran jälkeen,kuten tehtiin edellisenkin kohdalla, vaikka ärsyttävää onkin tää salailu
Mä jouduin pomolle kertomaan kun ihmetteli mun sairaslomaa. Jouduin väsymyksen takia ottamaan saikkua
 

Yhteistyössä