Moikka!
Oliskohan täällä jo muita, jotka juuri plussanneet ja LA on marraskuussa 2021?
Itsellä LA 3.11.2021 <3
Itsellä LA 3.11.2021 <3
Täällä yksi! Omien laskujen mukaan LA olisi myös 3.11. Oon seuraillut viivan vahvistumista ja hyvin on nyt vajaan viikon verran nousseet hormonitasot.Moikka!
Itsellä LA 3.11.2021 <3
Mahtavaa, onnea!Täällä yksi! Omien laskujen mukaan LA olisi myös 3.11. Oon seuraillut viivan vahvistumista ja hyvin on nyt vajaan viikon verran nousseet hormonitasot.
Onko tämä sun ensimmäinen? Mulla on entuudestaan 13kk tyttö.
Onnea! Kiva, kun tänne pikkuhiljaa löytää tiensä muitakin plussanneita marraskuisiaEilen plussasin ja laskurin mukaan la ois 6.11. Hämmästyin miten aikasin tuli plussa! Mutta on täällä näköjään muitakin Meillä myös 1v lapsi ennestään.
Uskalsin just tehdä laskurin . Ja marraskuun 3 päivä ois laskettu aika. Nyt vaan toivotaan että Pikkuinen pysyy matkassa mukana. Yksi keskenmeno takana niin pelottavaa aikaa elänMoikka!
Itsellä LA 3.11.2021 <3
Mulla ei ole muuta kuin väsymys ja kahvi närästää. Ei muita oireita. Menossa RV 4+2Täällä väki lisääntynyt, hienoa!
Minkälaisia oireita teiltä vielä löytyy?
Itsellä tänää rv4+2.
Omat oireet:
- Öisin saa käydä pissalla vähintään kerran ja yöllä herätessä on vähän huono olo, joten pakko aina haukata jotain pientä.
- myös päiväsaikaan pidettävä huoli säännöllisestä syömisestä, muuten tulee herkästi etova olo
-Maha on kokoajan sekaisin
-tissit on tosi arat ja turvonneet
- väsymys ja huonot yöunet. Yöllisten heräämisten jälkeen vaikea saada unta ja uni on tosi pinnallista ja kevyttä. Iltaisin niin väsynyt, että joka ilta mentävä nukkumaan viim.klo21
Siinäpä ne ensi viikolla varailen neuvolaa.
Mö lopetan sitten kun Digi näyttää +3 vkoHyvin on viivst vahvistunu eiliseltä, milloha ditä malttaa lopettaa testaamisen https://aijaa.com/hZ2c2S
Mä en oo käynyt varhaisultrassa kahdessa edellisessäkään raskaudessa, joten en ajatellut mennä nytkäänTäälläkin plussattiin tänään, la 8.11. Mulla ei ollut mitään oireita. Nyt alkaa olla rinnat kipeät ja alavatsalla tuntemuksia. Meillä oli kesällä km ja tää raskaus alkoi ovulaation induktiohoidolla. Ootteko varailleet varhaisultraan aikoja?
Mä jouduin pomolle kertomaan kun ihmetteli mun sairaslomaa. Jouduin väsymyksen takia ottamaan saikkuaTänään 5+0... miten nää päivät nyt tuntuu matelevan! Näemmä vielä näin kolmannenkin kohdalla tää alku on yhtä jännää ja stressaavaa ja toivois vaan, että pääsis jo sinne "turvallisille viikoille" ja siihen nt-ultraan, niin sitten voisi toivottavasti huokaista helpotuksesta ja rentoutua enemmän
Väsymys on ihan järkyttävää. Tuntuu, että voimat ihan kateissa. Yöunet tosi katkonaista ja pinnallista, yöllä saa 1-3krt juosta pissalla ja vaikea nukahtaa uudestaan. Toissayönäkin valvoin klo01-05, kun ei tullut uni... ja päivisinkin hankala nukkua töiden ja lasten vuoksi. Toivottavasti pian helpottaa!
On myös jatkuva nälkä ja parin tunnin välein syötävä jotain, tai tulee heikko ja kuvottava olo. Tänää mies paistoi pekonia ja se käry oli niin kuvottavaa, että meinasin oksentaa. Täytyy siis laittaa miehelle toistaiseksi pekoninpaisto kielto
Tänään varasin myös ekan neuvolan, se on loppukuusta.
Ootteko muut vielä kertoneet raskaudesta ulkopuolisille tai koska aijotte kertoa? Me kerrotaan vasta nt-ultran jälkeen,kuten tehtiin edellisenkin kohdalla, vaikka ärsyttävää onkin tää salailu