Hei, kiitoksia! Kyllä sieltä ainakin jotain läpi tuli, koska piikin päässä oli jälkeenpäin pisara. Tosiaan muuten esim. Insuliinissa on lyhyemmät neulat. Nyt illalla lääkäri vastasi tekstiviestiini sanoen, että iho on 2mm paksu, vaikka rasvaa alla olisikin, joten hänen mielestään kaikki hyvin. No huh huh. Ensi kerralla käytän 8mm neulaa ja sitten yritän muistaa pyytää klinikalta lisää neuloja, kun olen Hesassa. Kyseessä siis testikierros, kokeillaan, kuinka progesteroni nousee pumppaamalla aivolisäkettä Gonapeptylin ja Ovitrelle-naksujen avulla joka toinen päivä, ja sitten otetaan BeReady-testi. Pieni annos siis näihin, mutta irroituspistoksessa minulla oli 15 yksikköä. Arvellaan, että minulla voisi olla Terolutin imeytymisessä joitain ongelmia ja kuulemma oman progesteronin käyttö mahdollisesti tuettuna muulla lisäprogesteronilla voisi olla parempi. Katsotaan, miten on. Ainakin estrogeeni toimi, limakalvo oli Letroja käytettäessä (ilman lisäprogesteronia) samainen 7,4mm kp10 kuin estrogeenilla kasvatettaessa lääkkeellisessä kierrossa. Nyt siis avustettu luonnonkierto.