Deleted member 149094
Sulla on varmasti ollut joku sadokistinäytteenottaja. Olisit oksentanu päälle, siitähän ne oppii, kuinka toisia käsitelläMulla se oli kamalaa. Kyyneleet valui kivusta.
Sulla on varmasti ollut joku sadokistinäytteenottaja. Olisit oksentanu päälle, siitähän ne oppii, kuinka toisia käsitelläMulla se oli kamalaa. Kyyneleet valui kivusta.
Mulla ei oo vielä kokemusta koronatestistäSiitä vois melkein tehdä arvuutuksen!
Kräöh, yök, glöfglöf kräöh ja nenästä.. Ei, ei sitä voi kuvailla
Mut kalanmaksaöljyn syöminen on kamalampaa. Ja rikka hampaanvälissä ilkeämpi.
Ilmankin sitä kokemusta elää kyllä sivan hyvin!Mulla ei oo vielä kokemusta koronatestistä
Ois pitänyt potkaista sitä jalkaan. Tikun pyörittäminen kesti useampia sekunteja. Tuntui ikuisuudelta. Joillakin on tullut verta nenusta sen jälkeen.Sulla on varmasti ollut joku sadokistinäytteenottaja. Olisit oksentanu päälle, siitähän ne oppii, kuinka toisia käsitellä
Ei, älä tee sitä, se on ansa!Ottaisko pikku ettonet.
sinä jos kuka sen tiedätEi, älä tee sitä, se on ansa!
Joo, varmasti.Ilmankin sitä kokemusta elää kyllä sivan hyvin!
Kyl mulla työnnettiin nieluun. Ton roikkuvan jutun sivuun.muualla ne pyörittelee tikkua vähän poskessa mutta Suomessa tuokin pitää tehdä vaikeimman jälkeen
Täällä on - 9 ei liian kylmä. Kiva raikas ilma.Että osaa ulkona olla kylmä
Onneks sentään aurinko paistaa ja jos jotain positiivista ettisin, niin jäiset koivut on kyllä upean näköisiä
Oon sängyssä mutta en nuku.Ei, älä tee sitä, se on ansa!
Mikä ansa?Oon sängyssä mutta en nuku.
Täällä on - 9 ei liian kylmä. Kiva raikas ilma.
-10 täällä.Täällä -6.
Niin mmm ja mitähän sitä oikein tehdään siellä, jos ei nukutaOon sängyssä mutta en nuku.
Että nukkuu monta tuntia.Mikä ansa?
Puhelin on kädessä. Pelaan ja sättään.Niin mmm ja mitähän sitä oikein tehdään siellä, jos ei nukuta
Minä taas mietin, että pitäis jaksaa hakea juotavaa, kun janottaa...mutta kun ei jaksa.Puhelin on kädessä. Pelaan ja sättään.
Minä taas mietin, että pitäis jaksaa hakea juotavaa, kun janottaa...mutta kun ei jaksa.
Emmie jaksa, kummie romahan*romahtaa* Hai sie, kun oot niin vetree jo muutennii*nukahtaa*Hoblaa, ylös vaan!
Me käytiin jo viiden kilsan lenkillä.
Juo vettä. Määkin juon. Mun pitäs käydä kaupassa mutta laiskottaa.Minä taas mietin, että pitäis jaksaa hakea juotavaa, kun janottaa...mutta kun ei jaksa.
Liikunta piristää. Auttaa paineisiin veressäkin.Emmie jaksa, kummie romahan*romahtaa* Hai sie, kun oot niin vetree jo muutennii*nukahtaa*