Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Saatiin suklaata yhdeltä tutulta.
Käskin miestä piilottamaan sen, ja sit kun vapisen suklaatuskissani nurkassa ja puhun vihapuhetta ja triggeröidyn puremaan Sini siivousmoppia ja sorrun mansheimaukseen, se antaa sen suklaan mulle. En halua haaskata painonpudotussaavutusta.
Sun pitäis tehdä joku suklaa jemma itselles 10km päähän. Sitten kun iskee hirveet himot päälle niin et huomaakkaan kun oot kirmannu sen 10km:D
Sieltä voikin sit soittaa suklaa ähkyissä miehen hakemaan...

• Rakkaus
Reactions: Echo
Sun pitäis tehdä joku suklaa jemma itselles 10km päähän. Sitten kun iskee hirveet himot päälle niin et huomaakkaan kun oot kirmannu sen 10km:D
Sieltä voikin sit soittaa suklaa ähkyissä miehen hakemaan...
Hyvä idea! Sitä ei saisi hakea kuin lenkkeilemällä.

Sit joku tikutaku kuitenki ois syöny sen ja p*skonu papanat päälle...:unsure: Tai joku huumepoliisi ois mun kimpussa kun etsin 1 litran Minigrip-pussia joka on haudattu maahan...

• Haha
Reactions: Ellimaar
Hyvä idea! Sitä ei saisi hakea kuin lenkkeilemällä.

Sit joku tikutaku kuitenki ois syöny sen ja p*skonu papanat päälle... Tai joku huumepoliisi ois mun kimpussa kun etsin 1 litran Minigrip-pussia joka on haudattu maahan...
Saisit syytteen koirien myrkyttämisestä kun ne ei sais syödä suklaata:(
Ehkä parempi jos sanot miehelles että ajaa sen suklaan kans aina 10 km päähän niin kirmaat siinä auton perässä...:D

Lenkille lähtöä ja laihduttamista pitäisi tuossa kohtaa ajatella.
Niin varmaan pitäis, paljonkohan tästä 48 kilosta pitäisi laihduttaa?:unsure:
Ja varmaan jättää päivän aikana se toinen ruisleivän pala syömättä, kyllä yhdelläkin pärjää:sneaky:
Kuinkahan pitkälle lenkille sitä pitäisi työpäivän jälkeen kun on koko päivän ravannut pitkin tehdasta ja rappusia ja nostellut 10-25 kilon esineitä, olisko 10 km hyvä? Aamun kävelyitähän ei tietenkään lasketa.
Ja lapsethan pärjää kotona nukkumassa yksin kun äippä juoksee lenkillä keskellä yötä:ROFLMAO:
Ehkä sitten kun oon riittävän riutunut niin sitten ruoka kelpaa ukollekkin:giggle:

Deleted member 149094
Niin varmaan pitäis, paljonkohan tästä 48 kilosta pitäisi laihduttaa?
Ja varmaan jättää päivän aikana se toinen ruisleivän pala syömättä, kyllä yhdelläkin pärjää
Kuinkahan pitkälle lenkille sitä pitäisi työpäivän jälkeen kun on koko päivän ravannut pitkin tehdasta ja rappusia ja nostellut 10-25 kilon esineitä, olisko 10 km hyvä? Aamun kävelyitähän ei tietenkään lasketa.
Ja lapsethan pärjää kotona nukkumassa yksin kun äippä juoksee lenkillä keskellä yötä
Ehkä sitten kun oon riittävän riutunut niin sitten ruoka kelpaa ukollekkin
Siiderivalas! (Vai miten se ny menikään..)

Yhteistyössä