Nyhdetyn possun teko on vielä aika aikaavievää puuhaa.Jaa-a, mitähän pitäisi ajatella kun eilen tehty hyvä pulled pork on lähes koskemattomana jääkaapissa ja pöydällä on rullakebsu-lautanen
Oikeastaan mielessä kävi vain että
Voi v*ttu
Sun pitäis tehdä joku suklaa jemma itselles 10km päähän. Sitten kun iskee hirveet himot päälle niin et huomaakkaan kun oot kirmannu sen 10kmSaatiin suklaata yhdeltä tutulta.
Käskin miestä piilottamaan sen, ja sit kun vapisen suklaatuskissani nurkassa ja puhun vihapuhetta ja triggeröidyn puremaan Sini siivousmoppia ja sorrun mansheimaukseen, se antaa sen suklaan mulle. En halua haaskata painonpudotussaavutusta.
Hyvä idea! Sitä ei saisi hakea kuin lenkkeilemällä.Sun pitäis tehdä joku suklaa jemma itselles 10km päähän. Sitten kun iskee hirveet himot päälle niin et huomaakkaan kun oot kirmannu sen 10km
Sieltä voikin sit soittaa suklaa ähkyissä miehen hakemaan...
Saisit syytteen koirien myrkyttämisestä kun ne ei sais syödä suklaataHyvä idea! Sitä ei saisi hakea kuin lenkkeilemällä.
Sit joku tikutaku kuitenki ois syöny sen ja p*skonu papanat päälle... Tai joku huumepoliisi ois mun kimpussa kun etsin 1 litran Minigrip-pussia joka on haudattu maahan...
Huomenta!Huomenta, naapuri herätti mut 5.45.
Lenkille lähtöä ja laihduttamista pitäisi tuossa kohtaa ajatella.Jaa-a, mitähän pitäisi ajatella kun eilen tehty hyvä pulled pork on lähes koskemattomana jääkaapissa ja pöydällä on rullakebsu-lautanen
Oikeastaan mielessä kävi vain että
Voi v*ttu
Entä kun on normaalipainoinen ja harrastaa liikuntaa?Lenkille lähtöä ja laihduttamista pitäisi tuossa kohtaa ajatella.
Niin varmaan pitäis, paljonkohan tästä 48 kilosta pitäisi laihduttaa?Lenkille lähtöä ja laihduttamista pitäisi tuossa kohtaa ajatella.
Siiderivalas! (Vai miten se ny menikään..)Niin varmaan pitäis, paljonkohan tästä 48 kilosta pitäisi laihduttaa?
Ja varmaan jättää päivän aikana se toinen ruisleivän pala syömättä, kyllä yhdelläkin pärjää
Kuinkahan pitkälle lenkille sitä pitäisi työpäivän jälkeen kun on koko päivän ravannut pitkin tehdasta ja rappusia ja nostellut 10-25 kilon esineitä, olisko 10 km hyvä? Aamun kävelyitähän ei tietenkään lasketa.
Ja lapsethan pärjää kotona nukkumassa yksin kun äippä juoksee lenkillä keskellä yötä
Ehkä sitten kun oon riittävän riutunut niin sitten ruoka kelpaa ukollekkin
Etsi se Echon suklaakätkö!Entä kun on normaalipainoinen ja harrastaa liikuntaa?
Se on jo syöty...Etsi se Echon suklaakätkö!
Varmaan useampana yönä. Aamuisin paidan helma on ylhäälläpainettiin viime yönä mekon kanssa yhdessä duunia
mekolla oli rinnat paljaana
Joo mutta voi käydä niin että mä syön sen.Etsi se Echon suklaakätkö!
Se on hyvä keksintö. Eikö sitä voi säätää? Mun lampun kirkautta voi säätää.Kirkasvalolamppu on oikeasti ihan pöljä keksintö! Hyvä, että näkee kirjoittaa kun se häikii.
Siis pitäiskö ton edessä vaan istuskella (aurinkolasit päässä) ja nauttia valosta? Tolkuton vempele!