Oot sä sentään jotenki suomalaisena siellä pysyny.Piti lähtee nopee reissu, mut naapuri kolistelee rappukäytävässä.
Täytyy siis odottaa hetki...
Oot sä sentään jotenki suomalaisena siellä pysyny.Piti lähtee nopee reissu, mut naapuri kolistelee rappukäytävässä.
Täytyy siis odottaa hetki...
Kai Kontulassa vielä suomalaisiakin asuuOot sä sentään jotenki suomalaisena siellä pysyny.
Ruusaroosa-raasu!
Tää Ruokaisa pannukasvis on hyvää! Heitin pannulle ja kuumensin voissa. Eka pakastekasvis-seos jota tekee mieli syödä sinänsä! Tätä ostan jatkossa pakkaseen valmiiks!
(Sekoitin osan toiseen itselle uuteen tuotteeseen eli S-marketin Kotimaista-merkin Panang-broileriin, mut onneks en kaikkia, tuo panang on pahaa.)
Yllättävän nopsaa tomintaa postilta. Olikohan se keskiviikko kun sen vein. Vai torstai.Juuri kun olin asettumassa vaaka asentoon sihvalle, tulikin posti ja postin mukana pien kirje ja siinä sisällä siemeniä
*niiata niksauttaa lähettäjälle*
Ei me olla täällä kauaa asuttu. Enkä mä tällä iällä enää muutu muun maalaiseksi. Ehkä, jos olis nuorempana muuttanut, olisi ollut mahdollista.. Enkä mä usko, et me täällä kovin pitkään asutakkaan.Oot sä sentään jotenki suomalaisena siellä pysyny.
Kattelin jo ohjeitakin, mutta sen mukaan siemenet pitäis istuttaa mieluummin vuodenvaihteessa...mun pitää vissiin kävästä ostamassa jostain joku lämpölamppu minkä alle laitan itämäänYllättävän nopsaa tomintaa postilta. Olikohan se keskiviikko kun sen vein. Vai torstai.
Mä paistoin tänään lohta voissa, päälle sitruunapippuria(paljon) ja kaverina salaattia.
Kattelin jo ohjeitakin, mutta sen mukaan siemenet pitäis istuttaa mieluummin vuodenvaihteessa...mun pitää vissiin kävästä ostamassa jostain joku lämpölamppu minkä alle laitan itämään
Kun ostaa teollisen ja kitkerän makuisia, valmiita broilerimönjäseoksia (intialainen, thai ym.), tekee mieli tehdä sitä ruokaa itse.
*nyt kun ois Kauko-Idän reissulla*
*m1es ei sit lukenu tätä*
Hyvin ehtii chilit? vielä idättää! Ja kaiken muunkin. Jos huolestuttaa, anna olla likoamassa. Chilien kanssa voi antaa liota niin kauan, että ne valkoiset nuppurat tulee näkyviin.Kattelin jo ohjeitakin, mutta sen mukaan siemenet pitäis istuttaa mieluummin vuodenvaihteessa...mun pitää vissiin kävästä ostamassa jostain joku lämpölamppu minkä alle laitan itämään
Ok, pitää kokeillakin noilla ohjeilla.Ei kannata turhan vaikeaksi, ota joku läpinäkyvä muovilaatikkoa ja kylvä sinne (vaiks jogurttipurekkeihin). Kansi päälle ja minne vaan lämpimään paikkaan kunnes alkaa pilkistää vihreää. Sit ikkunalle ilman kantta tai teet kanteen reikiä ni kisu ei pääse käsiksi.
Jääkaapin päällä vois olla lämmin, tai kylpprissä jos on lattialämmitys.
Ok, kiitti...olinkin jo kattomassa mihin laitan tomaatit itämään....nyt on kyllä niin kylmä, ainakin täällä, että oottelen tomaattien kanssa vielä hetken.Jees niin ja hei @Elena777 chilit voi tuikata itämään vaikka heti mut tomaattien kanssa kannattaa odottaa ensi kuun puoleenväliin.
Muoks. Nyt onkin jo se ensi kuu Mut ei oo kiirettä, kyll maaliskuunkin puolivälissä vielä ehtii.
Kissanpissa on tehokas taimien hoitaja.Ok, pitää kokeillakin noilla ohjeilla.
Kylppärin lattian lämpimin kohta on tosin kissalle varattu, samoinkuin saunanlauteet...kokeilen jääkaapin päälle!
Mulkii on tylsää. Tuijotan tv:tä.Missä kaikki ovat? Mullon tylsää. Varasin jo uuden kylpyläreissunkin.
Säkin saat siemeniä, kunhan tuikkaat mulle osoitteen. Ja kunhan mä muistan viedä kirjekuoren postiin.Mulkii on tylsää. Tuijotan tv:tä.
Mä tuikkasin sen johonkin.Säkin saat siemeniä, kunhan tuikkaat mulle osoitteen. Ja kunhan mä muistan viedä kirjekuoren postiin.
Nää ovat pitkiä projekteja!
Pitää tavata.minäki voin antaa siemeniä naisille mutta postitse se ei valitettavasti käy
sillon siementen antaminen luonnistuuPitää tavata.