minäpä ammun yöllä meton! nyt ei kyllä ole pyyntiaika mutta onneksi kukaan ei nähnyt
Unissas vaan..minäpä ammun yöllä meton! nyt ei kyllä ole pyyntiaika mutta onneksi kukaan ei nähnyt
minäpä käynnistin yöllä #metoon! nyt ei kyllä ole pyyntiaika mutta onneksi kukaan ei nähnyt
en kai tunnustas jo olsin oikeesti ampunu?Unissas vaan..
Kyl mie sen tiiän. Kuha sanoin.en kai tunnustas jo olsin oikeesti ampunu?
sitä on kaikenlaista kahjoa vapaalla jalallaVillasukkajuoksu
Talvilenkkeilyn uusi ulottuvuus: Tältä näyttää villasukkajuoksu
Paras villasukkajuoksukeli on harrastajan mukaan kunnon pakkanen. Silloin lumi ei paakkuunnu sukkien pohjiin. Jos villasukkajuoksua haluaa kokeilla, kannattaa aloittaa lyhyellä lenkillä tai voi saada jalkansa kipeiksi.yle.fi
Villasukkajuoksu
Talvilenkkeilyn uusi ulottuvuus: Tältä näyttää villasukkajuoksu
Paras villasukkajuoksukeli on harrastajan mukaan kunnon pakkanen. Silloin lumi ei paakkuunnu sukkien pohjiin. Jos villasukkajuoksua haluaa kokeilla, kannattaa aloittaa lyhyellä lenkillä tai voi saada jalkansa kipeiksi.yle.fi
Vaihtelua lenkkeilyyn.sitä on kaikenlaista kahjoa vapaalla jalalla
ei ne dimexpellet tuu koskaan sovittuna aikanaJaahas, eivät sitten tulleetkaan korjaamaan vessanpytyn kantta (oli irti jo sillon kun muutin tähän) ja ovessa/alakerrassakin on edellisen asukkaan nimet vielä, vaikka olen jo muutamaankin otteeseen pyytänyt ne vaihtamaan.
Justiinsa, mä odotan että huoltomies käy tarkistamassa patterien lämmöt.Jaahas, eivät sitten tulleetkaan korjaamaan vessanpytyn kantta (oli irti jo sillon kun muutin tähän) ja ovessa/alakerrassakin on edellisen asukkaan nimet vielä, vaikka olen jo muutamaankin otteeseen pyytänyt ne vaihtamaan.
ne on melko helppo tarkistaa itsekkin, sen kun tassuttelee patterin viereen ja kokeilee pikkukätösellä että onko kuuma, lämmin, haalea vai kylmäJustiinsa, mä odotan että huoltomies käy tarkistamassa patterien lämmöt.
Eiku nää tarkistaa koko talon. Ilmoitus tuli joulukuussa. Viime syksynä vaihtoivat uudet termostaatit.ne on melko helppo tarkistaa itsekkin, sen kun tassuttelee patterin viereen ja kokeilee pikkukätösellä että onko kuuma, lämmin, haalea vai kylmä
kyllä minä tospuhheessa tiiän, kerrostalossa on vaikeaa saada kaikki huonistot lämpemään tasasesti ja siksi pitää aika ajoin tsekata että onko kaikki kunnossaEiku nää tarkistaa koko talon. Ilmoitus tuli joulukuussa. Viime syksynä vaihtoivat uudet termostaatit.
Miltä se tuntui?Koronatesti otettu! Huomenna saan tietää, että kolahtiko.
Olipas mukava asioida pitkästä aikaa. Laitoin oikein meikkiäkin!
Siitä vois melkein tehdä arvuutuksen!Miltä se tuntui?
Mulla se oli kamalaa. Kyyneleet valui kivusta.Siitä vois melkein tehdä arvuutuksen!
Kräöh, yök, glöfglöf kräöh ja nenästä.. Ei, ei sitä voi kuvailla
Mut kalanmaksaöljyn syöminen on kamalampaa. Ja rikka hampaanvälissä ilkeämpi.