Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Niin ja yöllä ihanku joku olisi hiplannut sisäreidestä. Olin silloin vielä hereillä.
En kai mä sekoa täällä?
Mua hiplattiin tissien välistä aamulla, eikä se ollut mun mies.....:oops:

Syylliseksi paljastui kummituksen sijaan millin kokoinen pikkukärpänen, joka ei mun hellästä vastahiplauksesta elävänä selvinnyt....:unsure:

Noita pikkusia tupsahti ilmeisesti hyasintin mullasta, ihan hengettömän kokoisia lentäviä otuksia....
 
Mut toi pieruhan meni mun miehen piikkiin. Ei sen kaveri arvannu että mä hiippailin luurin lähistöllä.

"Silloin hiipii joukko varpahillaan...prröööts!"
Mä olisin varmaan pilannut koko jutun sillä, että olisin todennut miehelles (sinuna) ''Oho, se oli vahinko*hirn*'' ja pierassu vahingossa kahta kovempi äänisen heti perään :giggle:
 
Mua hiplattiin tissien välistä aamulla, eikä se ollut mun mies.....:oops:

Syylliseksi paljastui kummituksen sijaan millin kokoinen pikkukärpänen, joka ei mun hellästä vastahiplauksesta elävänä selvinnyt....:unsure:

Noita pikkusia tupsahti ilmeisesti hyasintin mullasta, ihan hengettömän kokoisia lentäviä otuksia....
Meillä mönki kans joku koloradokuoriainen tutun antaman joulukukan mullasta.
 
Mua hiplattiin tissien välistä aamulla, eikä se ollut mun mies.....

Syylliseksi paljastui kummituksen sijaan millin kokoinen pikkukärpänen, joka ei mun hellästä vastahiplauksesta elävänä selvinnyt....

Noita pikkusia tupsahti ilmeisesti hyasintin mullasta, ihan hengettömän kokoisia lentäviä otuksia....
No tältäkin ahdistelulta olisi vältytty, jos mua oltais kuunneltu. Muistat varmaan mitä olen hokenut koko joulun...
 
Mua hiplattiin tissien välistä aamulla, eikä se ollut mun mies.....

Syylliseksi paljastui kummituksen sijaan millin kokoinen pikkukärpänen, joka ei mun hellästä vastahiplauksesta elävänä selvinnyt....

Noita pikkusia tupsahti ilmeisesti hyasintin mullasta, ihan hengettömän kokoisia lentäviä otuksia....
Mua ei hiplattu noin kevyesti.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
No tältäkin ahdistelulta olisi vältytty, jos mua oltais kuunneltu. Muistat varmaan mitä olen hokenut koko joulun...
Juu, muistan hyvin miten rakastatkaan hyasintteja ja niiden tuoksua ja kuinka kovasti sua harmittaa kun olet allerginen ja sulla on astma ja olet kade muiden ihanista hyasinteista koska haluaisit oman kotisi TÄYTEEN hyasintteja!:love::giggle:
 

Yhteistyössä