Mutku mä säikähdän välillä.No oo nyt sitte onnellinen.
Mutku mä säikähdän välillä.No oo nyt sitte onnellinen.
Kummitukset on pahimpia jännämiehiä ikinä.Mutku mä säikähdän välillä.
Mä luulen että krut tykkää siitä enempi.Lähetä rättikselle kuva
Mua hiplattiin tissien välistä aamulla, eikä se ollut mun mies.....Niin ja yöllä ihanku joku olisi hiplannut sisäreidestä. Olin silloin vielä hereillä.
En kai mä sekoa täällä?
Mä olisin varmaan pilannut koko jutun sillä, että olisin todennut miehelles (sinuna) ''Oho, se oli vahinko*hirn*'' ja pierassu vahingossa kahta kovempi äänisen heti peräänMut toi pieruhan meni mun miehen piikkiin. Ei sen kaveri arvannu että mä hiippailin luurin lähistöllä.
"Silloin hiipii joukko varpahillaan...prröööts!"
No eihän sellaisia hevillä löydyNo nii ja taas alkaa perwoilijoiden senssitunnit, vain yhtä perwot kuin mä puuttuu
Mä en ollut kade. Mä olin liian ujo seukkaa kenenkään kanssa. Eikä ketään paljo kiinnostanut olla mun kanssa.Mä oon vähän kade semmosille jotka seurusteli yläasteella jo. Mäkin olisin halunnu jonku pitkäripsipojan...
Meillä mönki kans joku koloradokuoriainen tutun antaman joulukukan mullasta.Mua hiplattiin tissien välistä aamulla, eikä se ollut mun mies.....
Syylliseksi paljastui kummituksen sijaan millin kokoinen pikkukärpänen, joka ei mun hellästä vastahiplauksesta elävänä selvinnyt....
Noita pikkusia tupsahti ilmeisesti hyasintin mullasta, ihan hengettömän kokoisia lentäviä otuksia....
No tältäkin ahdistelulta olisi vältytty, jos mua oltais kuunneltu. Muistat varmaan mitä olen hokenut koko joulun...Mua hiplattiin tissien välistä aamulla, eikä se ollut mun mies.....
Syylliseksi paljastui kummituksen sijaan millin kokoinen pikkukärpänen, joka ei mun hellästä vastahiplauksesta elävänä selvinnyt....
Noita pikkusia tupsahti ilmeisesti hyasintin mullasta, ihan hengettömän kokoisia lentäviä otuksia....
Mitäh..? Te jaatte siis saamianne kuvia toisillenne ja koska sä et kehtaa itelles pyytää niin pyydät rättikselle....Lähetä rättikselle kuva
Mua ei hiplattu noin kevyesti.Mua hiplattiin tissien välistä aamulla, eikä se ollut mun mies.....
Mitä sä oot hokenu koko joulun? Menny multa ohi.No tältäkin ahdistelulta olisi vältytty, jos mua oltais kuunneltu. Muistat varmaan mitä olen hokenut koko joulun...
No eihän meillä nyt sellaista WA rinkiä oo...Mitäh..? Te jaatte siis saamianne kuvia toisillenne ja koska sä et kehtaa itelles pyytää niin pyydät rättikselle....
Juu, muistan hyvin miten rakastatkaan hyasintteja ja niiden tuoksua ja kuinka kovasti sua harmittaa kun olet allerginen ja sulla on astma ja olet kade muiden ihanista hyasinteista koska haluaisit oman kotisi TÄYTEEN hyasintteja!No tältäkin ahdistelulta olisi vältytty, jos mua oltais kuunneltu. Muistat varmaan mitä olen hokenut koko joulun...
Heittäkää ne haisevat hyasittiset mäkeen!Mitä sä oot hokenu koko joulun? Menny multa ohi.
Niinkö....No eihän meillä nyt sellaista WA rinkiä oo...
Hän oli aivan ihana, sellanen kiltti kovis.Mä oon vähän kade semmosille jotka seurusteli yläasteella jo. Mäkin olisin halunnu jonku pitkäripsipojan...
Evö nevö mulle hyasintteja. Mun puolesta joutavat jorpakkoon.Juu, muistan hyvin miten rakastatkaan hyasintteja ja niiden tuoksua ja kuinka kovasti sua harmittaa kun olet allerginen ja sulla on astma ja olet kade muiden ihanista hyasinteista koska haluaisit oman kotisi TÄYTEEN hyasintteja!
No ei tietenkään... Meillä on yhteinen jaettu kansioNiinkö....
Tuoksuvat kultaseni, TUOKSUVAT!Heittäkää ne haisevat hyasittiset mäkeen!
Aaa. Mutta katsopa ulkorappusille, mikä sua odottaa. Tilasin Interfloran kukkalähetyksestä sulle jotain.Heittäkää ne haisevat hyasittiset mäkeen!
Katoin nopeesti sun viestis että seukkasit Pate Mustajärven näkösen kans...Hän oli aivan ihana, sellanen kiltti kovis.
Tätä biisua kuunnellessa tulee häntä aina ikävä (oli kova Popeda fani myös)
Kamalaa, miten mä saan ensi jouluna lahjoja?Mua hiplattiin tissien välistä aamulla, eikä se ollut mun mies.....vaan joulupukki
....joka ei mun hellästä vastahiplauksesta elävänä selvinnyt....
Eiköhän sulle joku pukki löydyKamalaa, miten mä saan ensi jouluna lahjoja?
Pssst.... kai pyysit tuplakärpäsillä, niin että sit ku se heittää ne rehut mäkeen niin edes muisto jää hetkeksi?Aaa. Mutta katsopa ulkorappusille, mikä sua odottaa. Tilasin Interfloran kukkalähetyksestä sulle jotain.