Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Btw, tää on ihana ketju (vaikka mun perwo-saturaatiomittarit hälyttää usein punaista).

Mä oon pyöriny tän lisäks 3-4 foorumilla joskus, mut missään ei ole ollut tämmöstä hilpeää, yhtenäistä porukkaa, ja kaikki on omanlaisia, ihania persoonia. Meillä on tällä hetkellä töissä vähän samanlainen, rattoisa porukka, ja on kyl ihanat työkaverit.

Ihania olette. :giggle: :love:
 
Btw, tää on ihana ketju (vaikka mun perwo-saturaatiomittarit hälyttää usein punaista).

Mä oon pyöriny tän lisäks 3-4 foorumilla joskus, mut missään ei ole ollut tämmöstä hilpeää, yhtenäistä porukkaa, ja kaikki on omanlaisia, ihania persoonia. Meillä on tällä hetkellä töissä vähän samanlainen, hilpeä porukka, ja on kyl ihanat työkaverit.

Ihania olette.
Samaa mieltä. :D
 
Btw, tää on ihana ketju (vaikka mun perwo-saturaatiomittarit hälyttää usein punaista).

Mä oon pyöriny tän lisäks 3-4 foorumilla joskus, mut missään ei ole ollut tämmöstä hilpeää, yhtenäistä porukkaa, ja kaikki on omanlaisia, ihania persoonia. Meillä on tällä hetkellä töissä vähän samanlainen, rattoisa porukka, ja on kyl ihanat työkaverit.

Ihania olette.
Täytyy myöntää, että omalaatuista porukka on.
 
Btw, tää on ihana ketju (vaikka mun perwo-saturaatiomittarit hälyttää usein punaista).

Mä oon pyöriny tän lisäks 3-4 foorumilla joskus, mut missään ei ole ollut tämmöstä hilpeää, yhtenäistä porukkaa, ja kaikki on omanlaisia, ihania persoonia. Meillä on tällä hetkellä töissä vähän samanlainen, rattoisa porukka, ja on kyl ihanat työkaverit.

Ihania olette.

Yhdyn!
 

Yhteistyössä