Juu, varmaan ajavat auton parkkiin ja sieltä karauttavat joillain sähköscooteilla!Extrasyöjillä on varmaan siirtymälelu, oletan?
Poika vahvana jaksaa kantaa ne tosta ovelta pöytään!
Juu, varmaan ajavat auton parkkiin ja sieltä karauttavat joillain sähköscooteilla!Extrasyöjillä on varmaan siirtymälelu, oletan?
Joo, oon kasvattanut sellasta isivattaa kun naiset kai pitää siitä.Sä oot kasvanu miäheks!!!!
No jos ei nyt me naista lakoon ni on ihme!Joo, oon kasvattanut sellasta isivattaa kun naiset kai pitää siitä.
Ei ole auttanut, seuraavaksi aattelin vaihtaa ammattinimikettäni, musta tulee constructionsystemmachinesadministrationmanager.
No ei vaan kun olisi ihana mässyttää kaikkea mutta kun ei pysty syömään kun ihan pieniä määriä, sen lisäksi syömisestä ei saa niin suurta nautintoa kuin muut saa...Mut oon mä syönyt nyt yhden konvehtirasian jo että silleen... kyl mä lihon siinä missä muutkin, jos pystyisin syömään paljonJoo mut aika veemäistä kun toiset valittelee "tulipa syötyä taas kinkkua, housunvyötäröä kiristää" ja tää kehuu kuinka suunnilleen laihtuu jouluna...
"Tää konvehtirasia toimii mun kohdalla laihduttavasti!"
Voisko noihin tykkäys namuskoihin saada sellasen kieltä näyttävänNiijjust! Menis vaikka syömään jotain mielummin!
Mäkin mietin, että kun oon tämmönen kotinatsi, niin kuulostaisi hienommalta kun sanoisin muksuille olevani joku controller.Joo, oon kasvattanut sellasta isivattaa kun naiset kai pitää siitä.
Ei ole auttanut, seuraavaksi aattelin vaihtaa ammattinimikettäni, musta tulee constructionsystemmachinesadministrationmanager.
Toi olis muuten hyvä, ei oliskaan nazimuzi vaan homecontrollerMäkin mietin, että kun oon tämmönen kotinatsi, niin kuulostaisi hienommalta kun sanoisin muksuille olevani joku controller.
Harjotuksen puutetta.No ei vaan kun olisi ihana mässyttää kaikkea mutta kun ei pysty syömään kun ihan pieniä määriä, sen lisäksi syömisestä ei saa niin suurta nautintoa kuin muut saa...Mut oon mä syönyt nyt yhden konvehtirasian jo että silleen... kyl mä lihon siinä missä muutkin, jos pystyisin syömään paljon
Yksi nautinnon aihe vähemmän....Harjotuksen puutetta.
Ei vaan, on se hyvä ettei oo ylimääräisiä ruokahaluja. Yks rasite vähemmän.
Ehkä, mutta oo onnellinen ettei sun tartte juupas-eipästellä ruuan kans.Yksi nautinnon aihe vähemmän....
No joo, mäkin feilasin jo...Joo niin mäkin luulin kunnes tuli riisipuuro aika ja kohta veetään taas koko repertuaari pöytään ku tulee extrasyöjiä.
Terveydestä on parempi nauttia kuin ehtymättömästä näläntunteesta. T. Hengenvaarallisesti läski -ohjeman faniYksi nautinnon aihe vähemmän....
Mä sain mieheltä vain 2 lahjaa: flanellisen pyjaman ja suklaata. Ostin miehellekin vain 2. (Jossei lasketa tuttujen ja sukulaisten antamia suklaita, joulukukkia, lahjakorttia jne)Lahjalistoja esiin. Pettymyksiä vai mukavia yllätyksiä.
Suklaata,sovittiin miehen kanssa ettei osteta muutaLahjalistoja esiin. Pettymyksiä vai mukavia yllätyksiä.
Mä saan mun joululahjan vasta yhden aikaan yöllä.Lahjalistoja esiin. Pettymyksiä vai mukavia yllätyksiä.
tajusinMä saan mun joululahjan vasta yhden aikaan yöllä.
Kahtotaan kuin hyvin on pojat mulle lahjan valmistelleet.
Tuutko kattoo isojen kisat tänne? Tarviin apua sen hehtaarilipun viritykseen ulos jos mennään finaaleihin!tajusin
Senki kuluttaja!Mää sain paljon lahjoja mut itehän ne ostin. tulossa on vielä paras. villasukkia, vanhat on jo loppuunajettu.
Pärjääköhän sun haukkus mun haukun kaa, me kuljetaan parina kuten tiedät. kokeillaan jossain koirapuistossa. jos pärjäävät niin tulen katsomaan ja lippua virittämään.Tuutko kattoo isojen kisat tänne? Tarviin apua sen hehtaarilipun viritykseen ulos jos mennään finaaleihin!
Kyllähän toi nyt tulee kaikkien narttujen kans toimeen siinä missä sinäkin.Pärjääköhän sun haukkus mun haukun kaa, me kuljetaan parina kuten tiedät. kokeillaan jossain koirapuistossa. jos pärjäävät niin tulen katsomaan ja lippua virittämään.
toi mun narttu saattaa olla feministi mikä repii kurkun auki ja on ylpeä siitäKyllähän toi nyt tulee kaikkien narttujen kans toimeen siinä missä sinäkin.
Toi ei varmaan ees tajuis, ois vaan niin onnellinen nartun kosketuksesta, että makais selällään lattialla evät levällään jo valmiina. Vähä niiku tytöt yleensä kun sä tuut huoneeseen.toi mun narttu saattaa olla feministi mikä repii kurkun auki ja on ylpeä siitä
Mulle on kuulemma pari hajuvettä tulossa mutta olivat jääneet postiin... Ja joku muu yllätys mitä mulle ei kerrottu...Mä sain mieheltä vain 2 lahjaa: flanellisen pyjaman ja suklaata. Ostin miehellekin vain 2. (Jossei lasketa tuttujen ja sukulaisten antamia suklaita, joulukukkia, lahjakorttia jne)
En valita. Kummallakin meni energia joulun alla omien, ja muiden muksujen lahjoihin.
Kieltämättä joku hajuvesi ois ollu kiva. Mut viimejouluinenkaan liemi ei meinaa loppua millään vaikka ruiskin sitä harva se päivä.