❤️❤️❤️❤️JOULUKETJU 2020 ja 2021❤️❤️❤️❤️

No mä saatoin ehkä jo sanoo että mitäs kuvittelette miten teidän lahjojen käy jos pukki kuulee etteivät vieläkään nuku tai tottele
Sen jälkeen on ollut hiljaista....
Just noin.(y)❤

Meillähän on kaikenmaan keijut, joulupukit ja peikot itseasiassa kasvattaneet nää lapset, ihan hyvin ne on pärjänneet kun ovat jo teinejä ka tekevät suht hyvin mitä mama käskee. *kiittää ja kumartaa keijuja, joulupukkia ja peikkoja*
*tässä on tonttuhymiö*
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Kävin jouluisen karvavauvan kanssa joululenkillä, sois sitte jouluaatto ja mä oon ihan virkee ja jouluisasti into pinkeenä.:X3:

Nyt käyn paketoimassa ne vimoset.❤
 
No nyt on kaikki reilassa:)
Paketit paketoitu, vimpat joulutekstiilit vaihdettu,
kuusi koristeltu ja upea kuusi tulikin! Pelkäsin että siitä tulee sellainen jouluoksennus kun tyttöporukalla kilpaa koristeltiin (aika runsaalla otteella) mutta eipä mitä, oikein upea tuli:love:
Saa nähdä mikä isukin tuomio on kun tulee aamulla töistä:X3:

Perunalaatikon imeltyminenkin lähti täydellisesti käyntiin:giggle:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Minkäikäisiä lapsia porukalla on ja mikä on teillä jouluaaton perusaikataulu (suunnilleen). Meillä siis lapset 10,8 ja 5. Jouluruoka on joskus 17-18 ja sitten jaetaan lahjat. Joulusauna on vasta Joulupäivänä.

Tuleeko Joulupukki vai pidetäänkä lahjat piilossa vai onko ne kuusen alla. Vain annetaanko jossain lahjat vasta huomenna aamulla?
 
Minkäikäisiä lapsia porukalla on ja mikä on teillä jouluaaton perusaikataulu (suunnilleen). Meillä siis lapset 10,8 ja 5. Jouluruoka on joskus 17-18 ja sitten jaetaan lahjat. Joulusauna on vasta Joulupäivänä.

Tuleeko Joulupukki vai pidetäänkä lahjat piilossa vai onko ne kuusen alla. Vain annetaanko jossain lahjat vasta huomenna aamulla?

Silloin kun meillä lapsoset olivat pieniä, saunottiin heti joulurauhanjulistuksen jälkeen.

Ja sinä aikana pukki oli tuonut lahjat. Avattiin ne ja sen jälkeen sai aivan rauhassa keskittyä joulupoydän esillelaittoon ja rauhassa syödäkin ku ei kellään ollut enää kiire aukomaan paketteja. Illalla nukkuminenkin sujui kun olivat ehtineet kokeilla lahjojaan.

Suosittelen!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mun pikku teinit ovat jaksaneet ihmeen hyvin pysyä maisemissa. Yhdessä ollaan herkuteltu ja katseltu töllöstä jouluohjelmia ja muisteltu joulujuttuja.❤

Kuuden maissa laitetaan yhdessä pöytä koreeks ja syyään nii että napa ratkaa!

Tämän päivän joulumuistelot johtivat sitten siihen, että katselemme jouluvideoita ja kuvia menneiltä vuosilta, joulupukkikäynnit jne. - ja niitä riittää!

Ihanaa joulua ihanille palstalaisille - oottete ihania!❤

Lupaili lunta tänne veteläänkin, JESSS!❤
 
Niin se meni taas kerran tämäkin päivä:giggle:
Oli lahjoja ja oli herkkuja ja oli hyvää peliseuraa (pelattiin tammee ja shakkia poikain kanssa) ja joulumusiikkia.:love::love:
Että mä rakastan mun poikia!:love::love::love:
Mutta aamuinen pukin kuumalinja jäi suurimmaksi osaksi katsomatta, koska nukahdin television eteen lattialle
 
Huomenta
Taustalla soi Harry Potterin joulumusiikit ja oottelen kaikessa rauhassa, että millon Pukki avaa sen kuuman linjansa:giggle::giggle:

Niin ja rauhallista joulua kaikille!:love::love:
Oon sanonu tän ennenkin, mutta joulupukin kuuma linja on ihan hirveä.
Penskat laulaa hirveillä äänillään ja kertoo "mun pikkuveli Jesse tuossa just puree johtoa ja mä toivon lahjaks Barbia", ja väsähtäny pukki kommentoi jotain ja näkee että se ajattelee ihan muuta."
 
Oon sanonu tän ennenkin, mutta joulupukin kuuma linja on ihan hirveä.
Penskat laulaa hirveillä äänillään ja kertoo "mun pikkuveli Jesse tuossa just puree johtoa ja mä toivon lahjaks Barbia", ja väsähtäny pukki kommentoi jotain ja näkee että se ajattelee ihan muuta."
Samusirkan joulutervehdys myöhemmin oli kyllä aivan ihana ja nostalginen! :love: :love:
 
Olin aina ihan kuralla kun joulurauhan julistuksessa se kansleri jyrisi "ja joka tätä rauhaa rikkoo, on tuomittava ööö rangaistukseen sen lain nojalla...". Pöh, tavallista rikoslakia aattonakin sovelletaan, mutta mä olin tikkusuorana että NYT ei kukaan saa tapella eikä törttöillä.

Ja sitten siinä joulurauhan julistuksessa on kohta, missä ärähdän omille muksuille, että "nyt turpa kiinni": se porilaisten marssin välisoiton rumpukohta.
 

Yhteistyössä