❤️❤️❤️❤️JOULUKETJU 2020 ja 2021❤️❤️❤️❤️

Olin aina ihan kuralla kun joulurauhan julistuksessa se kansleri jyrisi "ja joka tätä rauhaa rikkoo, on tuomittava ööö rangaistukseen sen lain nojalla...". Pöh, tavallista rikoslakia aattonakin sovelletaan, mutta mä olin tikkusuorana että NYT ei kukaan saa tapella eikä törttöillä.

Ja sitten siinä joulurauhan julistuksessa on kohta, missä ärähdän omille muksuille, että "nyt turpa kiinni": se porilaisten marssin välisoiton rumpukohta.
Hähää, onnistuit just saamaan kaikki hereille (johan se on aikaki herätä!!!), nauraa räkätän täällä räkä poskella. Koirakin kattoo hölmönä että nyt se eukko sekos!:ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: Echo
Täytyis ostaa uus päivyri. En osaa käyttää puhelimen päivyriä.
Päivyriin aletaan merkkaamaan treenejä ja mitä on syöty!

Täällä kaks reenaa ihan täysillä ja syö oikein (helppohan niiden on ku valmiit ohjelmat ja täytyy kuitata valkulle kun reenit on suoritettu).:D

Mä oon kiskonu kaksin käsin vaikka mitä ja se alkaa jo tuntua. Salilla enkä kotijumpassakaan ole viihtynyt minuuttiakaan joulun alla. Kukaan ei valvo mua, eikä lasten valituskaan tunnu auttavan.
Kohta on otettava niskasta itseä kiinni ja alettava hommiin! *taputtelee tyytyväisenä pyöreää massuaan* Tähän on kyllä saanu syyä monen euron eestä, kallein vatsa vuosiin!:cool:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja Echo
Täytyis ostaa uus päivyri. En osaa käyttää puhelimen päivyriä.
Päivyriin aletaan merkkaamaan treenejä ja mitä on syöty!

Täällä kaks reenaa ihan täysillä ja syö oikein (helppohan niiden on ku valmiit ohjelmat ja täytyy kuitata valkulle kun reenit on suoritettu).

Mä oon kiskonu kaksin käsin vaikka mitä ja se alkaa jo tuntua. Salilla enkä kotijumpassakaan ole viihtynyt minuuttiakaan joulun alla. Kukaan ei valvo mua, eikä lasten valituskaan tunnu auttavan.
Kohta on otettava niskasta itseä kiinni ja alettava hommiin! *taputtelee tyytyväisenä pyöreää massuaan* Tähän on kyllä saanu syyä monen euron eestä, kallein vatsa vuosiin!
Lataa puhelimeen Yazio. Se vois olla ihan näppärä, jos sitä käyttäisi :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Lispetti

Yhteistyössä