❤️❤️❤️❤️JOULUKETJU 2020 ja 2021❤️❤️❤️❤️

Joo, oon kasvattanut sellasta isivattaa kun naiset kai pitää siitä.
Ei ole auttanut, seuraavaksi aattelin vaihtaa ammattinimikettäni, musta tulee constructionsystemmachinesadministrationmanager.
No jos ei nyt me naista lakoon ni on ihme!:unsure:
Jotenkin voisit vielä korostaa että oot kiakkoukko! Sitten on jono tänne vetelään asti!
 
Joo mut aika veemäistä kun toiset valittelee "tulipa syötyä taas kinkkua, housunvyötäröä kiristää" ja tää kehuu kuinka suunnilleen laihtuu jouluna...

"Tää konvehtirasia toimii mun kohdalla laihduttavasti!"
No ei vaan kun olisi ihana mässyttää kaikkea mutta kun ei pysty syömään kun ihan pieniä määriä, sen lisäksi syömisestä ei saa niin suurta nautintoa kuin muut saa...Mut oon mä syönyt nyt yhden konvehtirasian jo että silleen... :rolleyes: kyl mä lihon siinä missä muutkin, jos pystyisin syömään paljon:confused:
 
No ei vaan kun olisi ihana mässyttää kaikkea mutta kun ei pysty syömään kun ihan pieniä määriä, sen lisäksi syömisestä ei saa niin suurta nautintoa kuin muut saa...Mut oon mä syönyt nyt yhden konvehtirasian jo että silleen... :rolleyes: kyl mä lihon siinä missä muutkin, jos pystyisin syömään paljon:confused:
Harjotuksen puutetta. :sneaky:
Ei vaan, on se hyvä ettei oo ylimääräisiä ruokahaluja. Yks rasite vähemmän. (y)
 
Lahjalistoja esiin. Pettymyksiä vai mukavia yllätyksiä.
Mä sain mieheltä vain 2 lahjaa: flanellisen pyjaman ja suklaata. Ostin miehellekin vain 2. (Jossei lasketa tuttujen ja sukulaisten antamia suklaita, joulukukkia, lahjakorttia jne)
En valita. Kummallakin meni energia joulun alla omien, ja muiden muksujen lahjoihin.

Kieltämättä joku hajuvesi ois ollu kiva. Mut viimejouluinenkaan liemi ei meinaa loppua millään vaikka ruiskin sitä harva se päivä.
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Mä sain mieheltä vain 2 lahjaa: flanellisen pyjaman ja suklaata. Ostin miehellekin vain 2. (Jossei lasketa tuttujen ja sukulaisten antamia suklaita, joulukukkia, lahjakorttia jne)
En valita. Kummallakin meni energia joulun alla omien, ja muiden muksujen lahjoihin.

Kieltämättä joku hajuvesi ois ollu kiva. Mut viimejouluinenkaan liemi ei meinaa loppua millään vaikka ruiskin sitä harva se päivä.
Mulle on kuulemma pari hajuvettä tulossa mutta olivat jääneet postiin... Ja joku muu yllätys mitä mulle ei kerrottu...


Lisäks sain korvakorut, suklaata(jotka jo söin), muistikirjan, jouluisen seinäkoristeen ja liput.
Kaikki oli kivoja lahjoja, vaikka mulle lahjojen saaminen on joulussa täysin toissijainen juttu.
 

Yhteistyössä