❤️❤️❤️❤️JOULUKETJU 2020 ja 2021❤️❤️❤️❤️

Oon ehkä hiukan edellä aikataulussa, kohta pääsee paketoimaan vimoset lahjat.❤

Kyllä tää joulun valmistelu on yksi ihanimmista jutuista!❤

Tässä se nyt on! Vuoden sai odottaa laatikon kylkiäistä! (ihan mun enstekslempparein❤)


 
Koira alkaa muistuttaa jotakin pumpattua Amerikanbullyä ku oon syöttänyt sitä nyt joulun alla niin ruhtinaallisesti.

Makoilee tyytyväisenä maha pystyssä:
No joulu se o hälläki!

Oon ehkä hiukan edellä aikataulussa, kohta pääsee paketoimaan vimoset lahjat.

Kyllä tää joulun valmistelu on yksi ihanimmista jutuista!

Tässä se nyt on! Vuoden sai odottaa laatikon kylkiäistä! (ihan mun enstekslempparein)
Näyttää hyvältä vaikken sitä syödä voikaan. Eihän munankuoria oo eksyny joukkoon? :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
No niinhän se on! Sai tänään valita itse lahjoja eläinkaupassa, mukaan lähti leluja ja luita.

Munan kuoret voip jauhaa jauhoks ja syyä ite tai antaa koiralle.
Juu, tiiän että monet antaa koirille. Muistuta, että lähetän sulle yhden hauvakuvan jossain vaiheessa. :)

Itseäni aina ällötti, kun mummin munavoileivän kuoret alkoi narskumaan hampaissa. No hän ei oikein nähnyt kunnolla enää vanhempana.
 
Vitsi tolla kankulla kestää! Ai ai, aamulla olis vielä hommaa. Ei aukee noi munkaan kukkaset...
Mä vein tuon nyt hellan ääreen jos se ottais vielä enemmän lämpöä, kai siinä auetessaan on heti kuivuneet kukkaset.
Kattelin tänään kaupassa niin nekin kaikki jäljellä olleet oli vielä enempi kiinni kuin tää mun kukka joten ei kannattanut ostaa toista....
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
@Echo tietää
mikä on se ruokaohjelma jossa ne kaks, mies ja nainen, ovat Ruottin kuninkaan keittiössä!!! Tulee joulunaikaan töllöstä.
 
  • Vau!
Reactions: Echo

Yhteistyössä