For god sake no!Mitä toi mössö on? Koiran oksennusta?
No joulu se o hälläki!Koira alkaa muistuttaa jotakin pumpattua Amerikanbullyä ku oon syöttänyt sitä nyt joulun alla niin ruhtinaallisesti.
Makoilee tyytyväisenä maha pystyssä:
Näyttää hyvältä vaikken sitä syödä voikaan. Eihän munankuoria oo eksyny joukkoon?Oon ehkä hiukan edellä aikataulussa, kohta pääsee paketoimaan vimoset lahjat.
Kyllä tää joulun valmistelu on yksi ihanimmista jutuista!
Tässä se nyt on! Vuoden sai odottaa laatikon kylkiäistä! (ihan mun enstekslempparein)
No niinhän se on! Sai tänään valita itse lahjoja eläinkaupassa, mukaan lähti leluja ja luita.No joulu se o hälläki!
Näyttää hyvältä vaikken sitä syödä voikaan. Eihän munankuoria oo eksyny joukkoon?
Jotkut sanoo, että sopiva on +4 - +10, eli et oo ees möhliny.Oon möhlinyt kinkkusen kanssa. Onko rikos, jos sen pistää uuniin, kun sisälämpötila on 4C?
Juu, tiiän että monet antaa koirille. Muistuta, että lähetän sulle yhden hauvakuvan jossain vaiheessa.No niinhän se on! Sai tänään valita itse lahjoja eläinkaupassa, mukaan lähti leluja ja luita.
Munan kuoret voip jauhaa jauhoks ja syyä ite tai antaa koiralle.
Mä vein tuon nyt hellan ääreen jos se ottais vielä enemmän lämpöä, kai siinä auetessaan on heti kuivuneet kukkaset.Vitsi tolla kankulla kestää! Ai ai, aamulla olis vielä hommaa. Ei aukee noi munkaan kukkaset...
Ok, jossain hookoon ohjeessa luki 10C. Menis aamuun odotellessa muuten...Jotkut sanoo, että sopiva on +4 - +10, eli et oo ees möhliny.
Uuniin ja 250CMä vein tuon nyt hellan ääreen jos se ottais vielä enemmän lämpöä, kai siinä auetessaan on heti kuivuneet kukkaset.
Kattelin tänään kaupassa niin nekin kaikki jäljellä olleet oli vielä enempi kiinni kuin tää mun kukka joten ei kannattanut ostaa toista....
No pikkuhiljaa ainakin lähenee sitä uuniaUuniin ja 250C
Mikäli ne uskoo pukkiin, niin sano, että sitä enemmän lahjoja tulee mitä kauemmin nukkuuEi voi olla totta! Kersojen huoneesta kuuluu taas töminää
Mä en ala jos pääsen vasta yhen maissa paketoimaan ne paketit.... eilenkin meni 00 jälkeen
Ihanat naabergulliaiset ne siellä ei meinaa pysyä nahoissaan ku huomenna on aatto!!!!!Ei voi olla totta! Kersojen huoneesta kuuluu taas töminää
Mä en ala jos pääsen vasta yhen maissa paketoimaan ne paketit.... eilenkin meni 00 jälkeen
Niin pitääki, ei oo kinkku koskaan ollu huono vaikka on yliaikaa. Päinvastoin - ”oikeen lämpötilan” mukaan jää musta vähän jotenki raa’aks.Kinkunvalvojaisissa. Mä kuitenki nukun niiden lämpötilalukemien 70-80 yli, niinku viime vuonna.
Eikö kinkkumittari piippaa? Nyt tuli deja vu. Kysyinkö tätä viime vuonnakin?Kinkunvalvojaisissa. Mä kuitenki nukun niiden lämpötilalukemien 70-80 yli, niinku viime vuonna.
Strömsöö?@Echo tietää
mikä on se ruokaohjelma jossa ne kaks, mies ja nainen, ovat Ruottin kuninkaan keittiössä!!! Tulee joulunaikaan töllöstä.
Noku oot niin kuninkaallisten perään ni sun pitää tietää! On tosi hyvä ohjelma. Pengon sen jostain ni teijjän on sitten katottava se!Strömsöö?