Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hi-hi-ha-hoo

Kirkkaan tähden taivaalla näen, näetkö sä myös sen?
Ho-ho-hold-on!
Ei täällä tuolta valosaasteen seasta mittää näje, mutta tein pränkin omalle lapselle. Tupsahti reeneistä kentältä autoon ja annoin valmiiks avatun prodetölkin käteen ni sepä ravisti ne pitkin autoa (jook ravistettava omaskakas).
Onneks oli toinenki tölkki!:giggle:
 
Vihjaatsä että mä en ole siro, ja mulla heiluu jotain rimpsuja? (Otsatukkaa ei ole eikä tule)

Ja kuinka sä nyt noin tätimäistä pukeutumista suosit? Kyllä Kondon nyt pitäis sulle vähän reittä vilauttaa.
(Joo älä laita toisenlaisia kuvia)
Sinähän jatkuvasti valitat kuinka vaikeaa/mahdotonta on muotojesi hallinta - siitä päättelin, että et ole ihan siro. Jos olet, onneksi olkoon.

Marie on ennemminkin jotenkin retro kuin tätimäinen. Hän on kiinnostava, vaikka ylittääkin naisen ihanneiän yhdellätoista vuodella. Ehkä häntä voisi kutsua sanalla MILF. @Rätti Väsynyt selittänee termin tarpeen vaatiessa ;)

Toisenlainen tätilook?
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Kela ja fatta aiheuttanut päänsärkyä tänään...
Sossussa hirveen ylimielinen ''Emme auta vaikka kela pyytäisi'' viestittely ja kelasta ''Sun täytyy kääntyä sosiaalitoimen puoleen'', josta taas soitetaan mulle ja sanotaan ''Meitä ei kiinnosta onko viimeksi autettu vuokratakuun kanssa, asia kuuluu kelalle, ainoastaan jos olet hengenhädässä tai muussa vaarassa voimme auttaa''.

No onnekseni vuokranantaja on sydämeltään ihana ihminen ja totesi, että ''Hoidetaan se sun muutto pois alta ja katsellaan sen vuokratakuun suhteen tilannetta kunhan olet muuttanut'':oops::cry::love:
 
Kela ja fatta aiheuttanut päänsärkyä tänään...
Sossussa hirveen ylimielinen ''Emme auta vaikka kela pyytäisi'' viestittely ja kelasta ''Sun täytyy kääntyä sosiaalitoimen puoleen'', josta taas soitetaan mulle ja sanotaan ''Meitä ei kiinnosta onko viimeksi autettu vuokratakuun kanssa, asia kuuluu kelalle, ainoastaan jos olet hengenhädässä tai muussa vaarassa voimme auttaa''.

No onnekseni vuokranantaja on sydämeltään ihana ihminen ja totesi, että ''Hoidetaan se sun muutto pois alta ja katsellaan sen vuokratakuun suhteen tilannetta kunhan olet muuttanut''
Hänellä on joulumieltä :)

Olipa yö. Vatsa ripulilla. Syytän subin ateriaa.
Ja sun subillakin on joulumieltä. Hoitaa sun tyhjennyksen ennen aattoa, että voit vetää mahan aivan piukkaan :geek:
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: m.e.k. ja Elena777

Yhteistyössä