Ai luuletko, että mulla on ees omia tavaroita? Sitä varten on kuulemma ulkovarastoSe eka nainen siivois kuitenki sun lempitavaras roskiin.
Nimim."Kondo aiheutti meillä melkein avioriidan tänään mun hamsterimiehen suhteen"
Ai luuletko, että mulla on ees omia tavaroita? Sitä varten on kuulemma ulkovarastoSe eka nainen siivois kuitenki sun lempitavaras roskiin.
Nimim."Kondo aiheutti meillä melkein avioriidan tänään mun hamsterimiehen suhteen"
Ai sullakin on hamsteri! Mullakin oli.Se eka nainen siivois kuitenki sun lempitavaras roskiin.
Ai nii juu, se 50 % alennus kaikille asiakkaille, sitäkö tarkoitat?Jahans taas, täytyy varmaan mennä sänkyyn. En kyl tiiä viittiskö mennä huomenna töihin. No pakko kai se on, ku on asiakkaille lupailtu ummet ja lammet
Sullahan on järkevä vaimo. Mulla ja sillä ois paljon puhuttavaa....Ai luuletko, että mulla on ees omia tavaroita? Sitä varten on kuulemma ulkovarasto
Laita siihen imukupilla varustettu dildo pystyyn, ympärille punainen rusetti.Nyt koira vesisateeseen. Jos olis ollu lunta ni olisin muotoillut lumesta naapurin auton konepellille ison pippelin pystyyn.
Kahtotaan jos keksin jotakin muuta!!!
Ei muistaRelax! Kyllä se siitä. Ehkä mies muistaa?
@m1es!
Mä siedän nykyisin jopa kahta v*nosilmänaista!
Tänään konmaritin taas, liinavaatekomeroa ja mietin että on se Marie Kondo sit järkevä eukko.
No sit toinen oli Tohtori Paise, en muista mikä sen tohtorin nimi on. Enkä tajua että miks kukaan muu lääkäri ei muka saa niitä suht helppoja paiseita puhkottua kuin se. (Antakaa mulle joku paisepotilas ja nuppineula, niin kyllä täältä pesee! )
Mut se lekuri on lämpimän, naisellinen ja fiksun oloinen.
Mikä näitä 2 naista yhdistää? Aikuismaisuus, eli ne ei kikata kuin joku raivotautinen koululikka.
No niin, Echo, nyt paljastui, että sinulla on ominaisuuksia, joita arvostan naisessa: kyky olla keräämättä vanhaa krääsää kaappeihin lojumaan ja järjestyksen tavoittelu (ja ehkä ylläpito?)Se eka nainen siivois kuitenki sun lempitavaras roskiin.
Mistä sä tuon löysit?Tonttu nimigenerraattorin mukaan tonttunimeni on Holly Merrybottom!!!
Mistä sä tuon löysit?
Vihjaatsä että mä en ole siro, ja mulla heiluu jotain rimpsuja? (Otsatukkaa ei ole eikä tule)No niin, Echo, nyt paljastui, että sinulla on ominaisuuksia, joita arvostan naisessa: kyky olla keräämättä vanhaa krääsää kaappeihin lojumaan ja järjestyksen tavoittelu (ja ehkä ylläpito?)
Voisit ottaa mallia myös näistä: siro olemus, naisellinen pukeutuminen ilman turhia rimpsuja, kiva otsatukka.
Millos ne on mua kuvannu...Iltaa
Näyttää olevan 2017 ja vissiin kesä aikaMillos ne on mua kuvannu...
Oi niitä aikojaNäyttää olevan 2017 ja vissiin kesä aika
Hauskaa on ollu selvästi, onneksi on ollut kesä eikä kylmä ilma,ettei peppu ole paleltunut eikä etupuoli kutistunutOi niitä aikoja
Sillon kun kävit kinkkumetsälläMillos ne on mua kuvannu...
Sää olet kysellyt joka päivä nyt viimeset puoli vuotta pikkujoulujen perään, miksi?Jouluväsymys, huoh.
Oliko täällä ne pikkujoulut tänään?