Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Echo
@m1es!

Mä siedän nykyisin jopa kahta v*nosilmänaista! :D

Tänään konmaritin taas, liinavaatekomeroa ja mietin että on se Marie Kondo sit järkevä eukko.

No sit toinen oli Tohtori Paise, en muista mikä sen tohtorin nimi on. Enkä tajua että miks kukaan muu lääkäri ei muka saa niitä suht helppoja paiseita puhkottua kuin se. (Antakaa mulle joku paisepotilas ja nuppineula, niin kyllä täältä pesee! :sneaky:)
Mut se lekuri on lämpimän, naisellinen ja fiksun oloinen.

Mikä näitä 2 naista yhdistää? Aikuismaisuus, eli ne ei kikata kuin joku raivotautinen koululikka.
Se eka nainen siivois kuitenki sun lempitavaras roskiin.

Nimim."Kondo aiheutti meillä melkein avioriidan tänään mun hamsterimiehen suhteen"
No niin, Echo, nyt paljastui, että sinulla on ominaisuuksia, joita arvostan naisessa: kyky olla keräämättä vanhaa krääsää kaappeihin lojumaan ja järjestyksen tavoittelu (ja ehkä ylläpito?) (y)

Voisit ottaa mallia myös näistä: siro olemus, naisellinen pukeutuminen ilman turhia rimpsuja, kiva otsatukka.
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Echo
Enpä keksiny lenkillä mitään jäynää naapurille, mutta varmustuimpa yhestä asiasta!
Mulla on varmanaki muutama rosentti tonttua geeneissä! Kun katselin itseäni peilistä niin itseasiassa mun korvat on vähän suipot ja lenkillä tulleet punaiset posket oikein korostivat mun tonttulukkia! Ja hymy, mä hymyilen lähes aina! Etenkin joulunaikoina se hymy oikein leviää korvasta korvaan!
Mä oon tonttu!o_O
 
No niin, Echo, nyt paljastui, että sinulla on ominaisuuksia, joita arvostan naisessa: kyky olla keräämättä vanhaa krääsää kaappeihin lojumaan ja järjestyksen tavoittelu (ja ehkä ylläpito?) (y)

Voisit ottaa mallia myös näistä: siro olemus, naisellinen pukeutuminen ilman turhia rimpsuja, kiva otsatukka.
Vihjaatsä että mä en ole siro, ja mulla heiluu jotain rimpsuja? (Otsatukkaa ei ole eikä tule) :eek:

Ja kuinka sä nyt noin tätimäistä pukeutumista suosit? Kyllä Kondon nyt pitäis sulle vähän reittä vilauttaa. :eek:
(Joo älä laita toisenlaisia kuvia)
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Kais
Moro
Silakat sai pinkin kastikkeen,kaakao-kinuskikakku tehty ja putte possu on sulanut jääkaapissa ja huomenna paistellaan Putte possu.
Huomenna sillit uimaan kastikkeeseen,ehkä sinappi tai valkosipuli :unsure:
Pottusalaatin teko vielä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä