Väärin, yleensä olen ilmoitellut niistä
Sää olet kysellyt joka päivä nyt viimeset puoli vuotta pikkujoulujen perään, miksi?
Sää olet kysellyt joka päivä nyt viimeset puoli vuotta pikkujoulujen perään, miksi?
...ja puoli tuntia myöhemmin lissulassa:Kilisee kilisee kassissa, kassissa kassissa. Kilisee kilisee kassissa, kolme maukasta pullosta.
Ho-ho-hold-on!Hi-hi-ha-hoo
Kirkkaan tähden taivaalla näen, näetkö sä myös sen?
Beiliissi on kieltämättä hyvää...Ostin Peiliissiä ja Amarulaa!
Amaretto oli loppu!
Sulla on pikkujouluressi jäänyt päälle, siksi jouluväsymysJouluväsymys, huoh.
Oliko täällä ne pikkujoulut tänään?
Kuva tai ei uskota.Minulla on iso pippeli
Odottelen että nuo jouluylikierroksilla käyvät ipanat nyt oikeasti nukahtaisi jotta pääsen paketoimaan loput lahjat...Mitä mussut?
Mitäs tässä, puhelimessa höpisen samalla kun kirjottelen tätä viestiäMitä mussut?
Sinähän jatkuvasti valitat kuinka vaikeaa/mahdotonta on muotojesi hallinta - siitä päättelin, että et ole ihan siro. Jos olet, onneksi olkoon.Vihjaatsä että mä en ole siro, ja mulla heiluu jotain rimpsuja? (Otsatukkaa ei ole eikä tule)
Ja kuinka sä nyt noin tätimäistä pukeutumista suosit? Kyllä Kondon nyt pitäis sulle vähän reittä vilauttaa.
(Joo älä laita toisenlaisia kuvia)
Hänellä on joulumieltäKela ja fatta aiheuttanut päänsärkyä tänään...
Sossussa hirveen ylimielinen ''Emme auta vaikka kela pyytäisi'' viestittely ja kelasta ''Sun täytyy kääntyä sosiaalitoimen puoleen'', josta taas soitetaan mulle ja sanotaan ''Meitä ei kiinnosta onko viimeksi autettu vuokratakuun kanssa, asia kuuluu kelalle, ainoastaan jos olet hengenhädässä tai muussa vaarassa voimme auttaa''.
No onnekseni vuokranantaja on sydämeltään ihana ihminen ja totesi, että ''Hoidetaan se sun muutto pois alta ja katsellaan sen vuokratakuun suhteen tilannetta kunhan olet muuttanut''
Ja sun subillakin on joulumieltä. Hoitaa sun tyhjennyksen ennen aattoa, että voit vetää mahan aivan piukkaanOlipa yö. Vatsa ripulilla. Syytän subin ateriaa.
Heillä on joulumieltä aina, kesälläkin...aivan ihana pariskunta!Hänellä on joulumieltä
Vajaa viikko sitten oli sama tyhjennys. Tilasin silloin ruoan toisesta paikasta.Hänellä on joulumieltä
Ja sun subillakin on joulumieltä. Hoitaa sun tyhjennyksen ennen aattoa, että voit vetää mahan aivan piukkaan
Kuva tai ei uskota!Minulla on iso pippeli
Kuva tai ei uskota!
Ai. No ei se sit niiiiin iso ollutkaan. Suosin prinssinakkeja.Se on kaikkien naisten mörkäpäivä uni.