En mä vastusta noita muina leivonnaisina mutta joulutorttuna ne herättää mussa kapinahengen, samoin kaikki erikoisglögit yms.Mää tein torttuja jo viikko sitten liiterin jostain lakka jotain marmeladista, nyt seuraavat tutusta omena-kanelista.
toki mää ostan torttutaikinaa läpi vuoden kun niistä on helppo tehtä aamiaiskroisantteja.
Jos pahasti lyö ressiä niin tuu tänne niin otetaan pari olutta niin eiköhän sen jälkeen oo taas kiva mennä joulua järkkään
Mä oon joitakin pågenin leipiä syönyt, ne on usein vähän taikinamaisiaPågenin joululeipä tai jotain sinnepäin. Yyyyy! Eeeii! Ihan ku joku ois vipannut piparimaustetta limppuun.
Toi on hyvä, iso poikkeus maistamieni joukossa.pågenin limpukka on maistuva tuote, sesonkituotteita en ole maistanut
leikkaat pakastetorttutaikinalevyn kulmikkain poikki. väliin metua tai tuorejuustoa, sit vaan kierrät kasaan. helppo, nopea, halpa ja herkullinenEn mä vastusta noita muina leivonnaisina mutta joulutorttuna ne herättää mussa kapinahengen, samoin kaikki erikoisglögit yms.
Tosin mä kuulin tuossa huhun että olin tehnyt viime joulunakin omena täytteellä torttuja, en vaan ite muista sitä... ilmeisesti en itse montaa niitä syönyt.
Eipä oo tullut kroisantit edes mieleen tuosta taikinasta, mä tiedän että pitäis vähän avartaa näkemystä mutta kun...
Ironista on että mä kuitenkin mielelläni maistelen kaikkea uutta jos tarjotaan
Mielelläni tulisinkin, pieni irtiotto ja nollaaminen tekis välillä poikaa....
No mut siitä sitten joulun jälkeen muutaman kuukauden kaaliruoka kuuri niin saat ne käytettyäMies kävi iltakaupoilla.
Listassa luki mm.2 prk sinappia.
Nyt mulla on 2 purkkia siirappia. Olis käynyt Specsaversilla...
Tää täytyy ottaa kyllä testiin.... pitäsköhän tehdä temput ja testata jo huomenna, jos ostan sit myöhemmin torttuja varten uuden taikinanleikkaat pakastetorttutaikinalevyn kulmikkain poikki. väliin metua tai tuorejuustoa, sit vaan kierrät kasaan. helppo, nopea, halpa ja herkullinen
Mä syytän sua sitten jos toi on niin hyvää että tulee tavaksi ja alan lihoaleikkaat pakastetorttutaikinalevyn kulmikkain poikki. väliin metua tai tuorejuustoa, sit vaan kierrät kasaan. helppo, nopea, halpa ja herkullinen
Täällä ainakin kaik tai siis ne joita ikinä ei aamulla enään ole kylässä ovat pitäneet.Tää täytyy ottaa kyllä testiin.... pitäsköhän tehdä temput ja testata jo huomenna, jos ostan sit myöhemmin torttuja varten uuden taikinan
Kokeilen huomenna ja kerron sitten oman tuomioniTäällä ainakin kaik tai siis ne joita ikinä ei aamulla enään ole kylässä ovat pitäneet.
Johtuukohan noista maskeista kun kasvot tuntuu siltä kun ne olis auringossa palanut... tai siis poskipäät ja posket. Ihan kosketus arat vaikkei näy mitään....
Saatte uuden sunnuntaiaamun suosikin, tietenkin pekonia ja muniakin pitää olla.Kokeilen huomenna ja kerron sitten oman tuomioni
Oliko teillä "lääkärileikki" menossa?Mies kävi iltakaupoilla.
Listassa luki mm.2 prk sinappia.
Nyt mulla on 2 purkkia siirappia. Olis käynyt Specsaversilla...
Mitäs mies itse tekisi jos kauppalappu sisältäisi tuommoisen ehdon.Oliko teillä "lääkärileikki" menossa?
Sinä leikit lääkäriä ja mies apteekkaria?
Vaihtoehtoisesti listasi oli puutteellinen, sinä unohdit sen listan viimeisen (motivointi)kohdan.
Juon kaljaa tai siis olutta todella harvoin. Tuo ei siis olisi toimiva ehto.Mitäs mies itse tekisi jos kauppalappu sisältäisi tuommoisen ehdon.
Niin, haluat järjestää yllätyksiä. Kuten tämäkin, jossa hieman järkytit Elenaa ja Elimaaria. On SE pelottavaKyllä tuota joulua on järjestelty jo niin monet vuodet, että ei siitä mitään ressiä osaa ottaa.
Ei hitsi mä rrrrakastan joulua!
No mitäs ovat niin skitsoja perinteidensä kanssa.Niin, haluat järjestää yllätyksiä. Kuten tämäkin, jossa hieman järkytit Elenaa ja Elimaaria. On SE pelottava
Emmä sitä tuijottana vaan niitä karvasia ponnareita, mitkä roikku haarakiilan sivuilta reisiä vastenNo mitäs ovat niin skitsoja perinteidensä kanssa.
Kulkusen sijaan napakorussa olikin pääkallo!!!!!
Naavaa ja sammalta ne vaan oli! Ne kasvaa näemmä posliinillakin.Emmä sitä tuijottana vaan niitä karvasia ponnareita, mitkä roikku haarakiilan sivuilta reisiä vasten
Nyt äkkiä puutarhasakset esille ja siistimään ne pöheiköt ennen aattoa, muuten saa pukki sellasen slaakin ettei oo tämä kansa ennen nähnytNaavaa ja sammalta ne vaan oli!
Ainoa luukku jota ei oo avattu vähään aikaan.
Rounduppia ku suihkuttelee ni eiköhän se siitä.Nyt äkkiä puutarhasakset esille ja siistimään ne pöheiköt ennen aattoa, muuten saa pukki sellasen slaakin ettei oo tämä kansa ennen nähnyt