Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mikä "kaikki"? *rauhoittelee*
Kaikki meidän makuun räätälöidyt joulu reseptit, havainnot, huomiot, virheet ja kaikki muu... Eli koko joulun henki:giggle:
*halaus*


Siellä, missä on joulukoristeetkin? Siivouskaapissa? Kwittokirjojen välissä?
Kiitos!:love:

Julistin itku kurkussa että joulu tulee mutta kakkoslaatuisena jollei vihkoa löydy, ja sain ahkerat apulaiset etsintään, lopulta tarkkasilmäinen muksu löysi vihkon keittiöstä yhden lipaston ja hyllyn välistä missä se on ollut koko vuoden.
Eli nyt joulu on pelastettu!:love:
Löytyi niin myöhässä vaan etten nyt laatikoita ehtinyt tehdä mutta huomenna sitten:)
 
Aikas pienet on jouluressit Poikalassa. Mun ja haukun lempiruoka eli kinkku on hankittu. Laatikoissa ennen on turvauduttu saarioisiin mut nyt aattelin testata kivikylän lootat.
jos on huonoja niin naapurin koira syö ne.
Lahjat on ostettu, haukulle leluja, jollekin jotain ja lahjotus lapin pelastuskoptetrille suoritettu.
3 päivää töitä jouluun, veikkaan noin 37 tuntia ja sit ruokaa ja pari vapaapäivää.
 
Aikas pienet on jouluressit Poikalassa. Mun ja haukun lempiruoka eli kinkku on hankittu. Laatikoissa ennen on turvauduttu saarioisiin mut nyt aattelin testata kivikylän lootat.
jos on huonoja niin naapurin koira syö ne.
Lahjat on ostettu, haukulle leluja, jollekin jotain ja lahjotus lapin pelastuskoptetrille suoritettu.
3 päivää töitä jouluun, veikkaan noin 37 tuntia ja sit ruokaa ja pari vapaapäivää.
Mä ressailen sitten sunkin puolesta, pienet perfektionistin piirteet nostaa aina vähän päätään näin joulun aikaan...
Vaikka nykyään on sentään vähän suuruuden hulluus jäänyt pois....
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
No päivän tavoitteista siis osa suoritettu, loput menee huomiselle.
Leivottu hillokeksejä(koska lapset halus) heitin joukkoon kanelia ja käytin kaneli-omenamarmeladia jotta viittaisivat edes etäisesti jouluun, pölyt pyyhitty ja hyllyköt siivottu sekä koristeltu....
Laatikoita en tehnyt koska vihko, mutta kävin kaupassa ja ostin mm.hyacinthin ja muuta uupuvaa..
Piparit, laatikot ja lattiat menee huomiselle.
Nyt glühweinia toinenkin lasi ja rentoutuun:giggle:

Ja tämä äärijoulukonservatiivi varmaan nyt kuitenkin heittää joulutorttuihin omenamarmeladiakin koska pihiys vie voiton ja sitä jäi noista kekseistä:cautious:
 
No päivän tavoitteista siis osa suoritettu, loput menee huomiselle.
Leivottu hillokeksejä(koska lapset halus) heitin joukkoon kanelia ja käytin kaneli-omenamarmeladia jotta viittaisivat edes etäisesti jouluun, pölyt pyyhitty ja hyllyköt siivottu sekä koristeltu....
Laatikoita en tehnyt koska vihko, mutta kävin kaupassa ja ostin mm.hyacinthin ja muuta uupuvaa..
Piparit, laatikot ja lattiat menee huomiselle.
Nyt glühweinia toinenkin lasi ja rentoutuun

Ja tämä äärijoulukonservatiivi varmaan nyt kuitenkin heittää joulutorttuihin omenamarmeladiakin koska pihiys vie voiton ja sitä jäi noista kekseistä

Mut miks ois pakko olla luumua ellei se oo kellekään "must"?

Mulle riittää luumukiisseli ja kermavaahto jouluna. Tortut oon -tänäkin vuonna- paistellut jo aikoja sitten.
 
Mut miks ois pakko olla luumua ellei se oo kellekään "must"?

Mulle riittää luumukiisseli ja kermavaahto jouluna. Tortut oon -tänäkin vuonna- paistellut jo aikoja sitten.
No koska joulutorttuihin nyt vaan kuuluu luumumarmeladi.... eli juu, mulle se on must:sneaky:
Mä en tee sekametelisoppaa enkä luumukiisseliä ollenkaan, (vaikka nekin kuuluisi jouluun),ne vaan on meillä vähän turhakkeita:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
No päivän tavoitteista siis osa suoritettu, loput menee huomiselle.
Leivottu hillokeksejä(koska lapset halus) heitin joukkoon kanelia ja käytin kaneli-omenamarmeladia jotta viittaisivat edes etäisesti jouluun, pölyt pyyhitty ja hyllyköt siivottu sekä koristeltu....
Laatikoita en tehnyt koska vihko, mutta kävin kaupassa ja ostin mm.hyacinthin ja muuta uupuvaa..
Piparit, laatikot ja lattiat menee huomiselle.
Nyt glühweinia toinenkin lasi ja rentoutuun

Ja tämä äärijoulukonservatiivi varmaan nyt kuitenkin heittää joulutorttuihin omenamarmeladiakin koska pihiys vie voiton ja sitä jäi noista kekseistä
Mää tein torttuja jo viikko sitten liiterin jostain lakka jotain marmeladista, nyt seuraavat tutusta omena-kanelista.
toki mää ostan torttutaikinaa läpi vuoden kun niistä on helppo tehtä aamiaiskroisantteja.
Jos pahasti lyö ressiä niin tuu tänne niin otetaan pari olutta niin eiköhän sen jälkeen oo taas kiva mennä joulua järkkään
 

Yhteistyössä