Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos! Oli hyvin infoa.
Taas opin jotakin uutta.
Tottapuhuen en oo tuota osannu edes hiffailla!

Tiesin vain, että siinä yhessä pyyhkeessä on kilometritolkulla lankaa.

Mä olen yrittänyt ajatella asian silleen, että mikä tahansa riepu, mikä ei enää kestä kulutusta eikä kelpaa matonkuteeksi, on rätti. Käytän ja sit vasta roskiin. Reikäisellä (puhtaalla toki! )sukallakin saa kummasti puhdasta eteisessä. Tai auton ovenpieliä pyyhkiessä.

Pörreä mikrokuituliina on nerokas kuivana pölyjen pyyhinnässä ja ku imurilla imaisee, katoavat pölyt siitäkin. Ei tarvitse joka kerta pyykätä, ellei ole lattioita hinkannut.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Lispetti
  • Tykkää
Reactions: Kais
Voi että rismaan on tullut hyvännäkönen sushiosasto!

Mä tässä vähän r

Musta on tullut joku neiti kun ei oikein enää uppoo nuo vahvat. Hyvän vodkan makukin syletti.
Ku eihän noissa likööreissa ole kun muutama hassu rossa, alle 30 ja osassa vaille 20.

Niinii! Puolet jotain makeaa ja puolet viinasta. Siin on likööri!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Psykedeelisyåä pimputusta, laitan silmät kiinni, niin näkyy anuksia :)

Hymiöt ei toimi taaskaan tuosta alasvetovalikosta puhelimella, tiedoksi siis, että tuo ylläoleva hymiö ei vastaa todellisuutta, olen siis ikään kuin välitilassa todellisuuden ja epätodellisuuden välillä, grrr
 
Voi että rismaan on tullut hyvännäkönen sushiosasto!

Mä tässä vähän r

Musta on tullut joku neiti kun ei oikein enää uppoo nuo vahvat. Hyvän vodkan makukin syletti.
Ku eihän noissa likööreissa ole kun muutama hassu rossa, alle 30 ja osassa vaille 20.
Niin on munkin prismaan tullu,herkkuja ja niihin tulee himo !
 
Ootko Pynnösen videoita katsonut juutuupista?

Sekä sivuhuomautuksena tuohon vatsalaukun venymiseen, että venyy ilman ähkyä. En ota kantaa siihen, että kannattaako sitä venyttää :)

Nyt taisin syyä liikaa!

Huhhuh, pitäisköhän lähtee lenkille. Nää joulut on kyllä tankkaa aikaa - vatsalaukun venyminen ei tuu ilman ähkyä oloa.:giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ootko Pynnösen videoita katsonut juutuupista?

Sekä sivuhuomautuksena tuohon vatsalaukun venymiseen, että venyy ilman ähkyä. En ota kantaa siihen, että kannattaako sitä venyttää
Ollaan pojan kanssa katteltu. Siinä on kyllä suursyömäri ja vahva ukko.

Ookko kattonu monsteriukkelia, syömäri ja voimamies hänkin? Sehän on nykyjään Persujen listoilla.

Pottukoira on lisääntynyt!
 

Yhteistyössä