ihan perusatria mutta matjes on vielä ostamattaMinkä merkkisen otit?
Otitko samalla matjes sillit niin ei tartte käyvvä käsirysyä silliosastolla aaton alla!
hyvä kun muistutit
ihan perusatria mutta matjes on vielä ostamattaMinkä merkkisen otit?
Otitko samalla matjes sillit niin ei tartte käyvvä käsirysyä silliosastolla aaton alla!
Kiitos! Oli hyvin infoa.Mikrokuituina. Tässä on suht kelpo artikkeli https://www.propuhtaus.fi/mikromuovit-ja-siivous/
Tosin pitäis kai elää hengittämättä ellei haluaisi ympäristöä kuormittaa.
Kiitos! Oli hyvin infoa.
Taas opin jotakin uutta.
Tottapuhuen en oo tuota osannu edes hiffailla!
Tiesin vain, että siinä yhessä pyyhkeessä on kilometritolkulla lankaa.
Nyt on sitten baarikaappi tyhmä!
Niinu liköörien osalta. Miten mä jo nyt ne kaikki join!
Musta on tullut joku neiti kun ei oikein enää uppoo nuo vahvat. Hyvän vodkan makukin syletti.Mee miehen puolelle.
Viskiä ja hunajaa.
Voi että rismaan on tullut hyvännäkönen sushiosasto!
Mä tässä vähän r
Musta on tullut joku neiti kun ei oikein enää uppoo nuo vahvat. Hyvän vodkan makukin syletti.
Ku eihän noissa likööreissa ole kun muutama hassu rossa, alle 30 ja osassa vaille 20.
meidän cittarissa on aika hyviä suseja euron kappale ja lementtiinit 9c
Sushit vs kalapuikot, kuka pisteyttää?
Niin on munkin prismaan tullu,herkkuja ja niihin tulee himo !Voi että rismaan on tullut hyvännäkönen sushiosasto!
Mä tässä vähän r
Musta on tullut joku neiti kun ei oikein enää uppoo nuo vahvat. Hyvän vodkan makukin syletti.
Ku eihän noissa likööreissa ole kun muutama hassu rossa, alle 30 ja osassa vaille 20.
pisteytä sinäSushit vs kalapuikot, kuka pisteyttää?
pisteytä sinä
tarttui liiteristä matkaan luuton 5,5 kilonen sopusaan 4,4 eken kilohintaan. jos kelit pysyy leutona niin savupönttöön possun matka käy.minä hättäysin jo ostamaan rismasta 4 kilosen luuttoman juhlakinkun
Juu saa.Saako nuita juutuupeja upotettua mitenkään nykyisin?
Saa.Saako nuita juutuupeja upotettua mitenkään nykyisin?
Nyt taisin syyä liikaa!
Huhhuh, pitäisköhän lähtee lenkille. Nää joulut on kyllä tankkaa aikaa - vatsalaukun venyminen ei tuu ilman ähkyä oloa.
Ollaan pojan kanssa katteltu. Siinä on kyllä suursyömäri ja vahva ukko.Ootko Pynnösen videoita katsonut juutuupista?
Sekä sivuhuomautuksena tuohon vatsalaukun venymiseen, että venyy ilman ähkyä. En ota kantaa siihen, että kannattaako sitä venyttää