Lispetti rynnistää tänne päin 5 sivun päässä!
Tiedän sen hymiöilmoituksista.
Hmm. En sano tarkkaa, mut tää talo on vajaat 200 neliötä. Tai no, ehkä säännöllisesti jynssätään 140-150 m2. Jos jaetaan vaikka 10 neliön alueisiin niin 14-15 rättiä?
Päivää tänne. Oli kaupat kylillä niin täynnä populaa et lähikaupasta vaan olutta haettiin. Pitsatarvikkeet onneksi löytyi kaapista.
Lupaan miettiä.Kuulostaa isolta määrältä. Väittäisin, että yksi per käytettävä tila riittää. Tai jos pari pientä makkaria on lähekkäin ni yhdellä voi hyvin siivota parikin.
Mutta kuluvathan ne käytössä. Mitä useampi sulla on, sitä pidemmälle kestävät, eli (mun mielestä) tuo ei oo asia missä kannattaa phtailla. -Toki, vain jos samaisia moppirunkoja vai mitä hiivatteja ne olivatkaan saa myös lisävarusteina jos alkuperäinen hajuaa.
*putoo*Lispetti rynnistää tänne päin 5 sivun päässä!
Mä oon kirjottanu paljon ihan siivousta vältelläkseni.*putoo*
Hitto, että työ kirjoitatta paaljon!
Tänään syyäänki tsiken kormaa, just on kohta kanat muhineet kastikkeessa riittävästi.
Taas mä ryyppään täällä!
Juu, lahjoitan sulle virtuaalimopin! On kuule kätevä, eikä tartte lähteä pois täältä keskuudestamme!Lupaan miettiä.
"Kulta! Ootko vielä ostanu mulle lahjaa? Tuollois tuolla netissä lisää niitä moppeja..."
Lupaan miettiä.
"Kulta! Ootko vielä ostanu mulle lahjaa? Tuollois tuolla netissä lisää niitä moppeja..."
*putoo*
Tänään syyäänki tsiken kormaa, just on kohta kanat muhineet kastikkeessa riittävästi.
Taas mä ryyppään täällä!
Torista tms. kandee kans kattoo! Voi saaha halavemmalla ja ku ne pestään 90 ni ei siinä mikään korona elä.Osta vaikka pari per vuosi. Tai miten ikinä niitä saa edullisesti tilattua. Kunhan ostat.
Mikrokuitu taas päätyy vesistöön elikäs kummassakin huonot puolensa.Vaan oon kuullu, että noista swepeistä on menty mikrokuitumoppeihin, koska swepit pölyää, eivätkä poista likaa niin hyvin.
Moppeja ei myöskään saa käyttää liian märkänä vaan nihkeänä, muuten ne vain levittävät likaa.
*putoo*
Taas mä ryyppään täällä!
mäki tsihautin yhen saunan päälleKuulostaa herkulta. Etenkin kun ite on "kaapista löytyy" linjalla.
Ja mä tsihautin hetki sit oluen.
Jouluratioita on niiiiiin monia - eikö mikään niistä soita hyviä?Mulla on pikkujoulut, tervetuloa
Jouluradiosta tulee kuraa, valitettavasti
minä hättäysin jo ostamaan rismasta 4 kilosen luuttoman juhlakinkunEnno vielä hakenu itelleni uunitettavaa turvapaikanhakijaa!
Jospa ottaiski marketista sulaneen tänä vuonna.
Joo, tuosta aina tietää että lukee missattuja sivuja.Lispetti rynnistää tänne päin 5 sivun päässä!
Apuva. Miten se päätyy vesistöön?Mikrokuitu taas päätyy vesistöön elikäs kummassakin huonot puolensa.
Mut juu, nihkeänä, ei märkänä.
Jouluratioita on niiiiiin monia - eikö mikään niistä soita hyviä?
Tässä yks hyvä mikä ei muuten oo jouluratiossa soinu mun kuuntelun aikana:
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Minkä merkkisen otit?minä hättäysin jo ostamaan rismasta 4 kilosen luuttoman juhlakinkun
Apuva. Miten se päätyy vesistöön?