Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hmm. En sano tarkkaa, mut tää talo on vajaat 200 neliötä. Tai no, ehkä säännöllisesti jynssätään 140-150 m2. Jos jaetaan vaikka 10 neliön alueisiin niin 14-15 rättiä?

Kuulostaa isolta määrältä. Väittäisin, että yksi per käytettävä tila riittää. Tai jos pari pientä makkaria on lähekkäin ni yhdellä voi hyvin siivota parikin.


Mutta kuluvathan ne käytössä. Mitä useampi sulla on, sitä pidemmälle kestävät, eli (mun mielestä) tuo ei oo asia missä kannattaa phtailla. -Toki, vain jos samaisia moppirunkoja vai mitä hiivatteja ne olivatkaan saa myös lisävarusteina jos alkuperäinen hajoaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
Kuulostaa isolta määrältä. Väittäisin, että yksi per käytettävä tila riittää. Tai jos pari pientä makkaria on lähekkäin ni yhdellä voi hyvin siivota parikin.


Mutta kuluvathan ne käytössä. Mitä useampi sulla on, sitä pidemmälle kestävät, eli (mun mielestä) tuo ei oo asia missä kannattaa phtailla. -Toki, vain jos samaisia moppirunkoja vai mitä hiivatteja ne olivatkaan saa myös lisävarusteina jos alkuperäinen hajuaa.
Lupaan miettiä.

"Kulta! Ootko vielä ostanu mulle lahjaa? Tuollois tuolla netissä lisää niitä moppeja..."
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Vaan oon kuullu, että noista swepeistä on menty mikrokuitumoppeihin, koska swepit pölyää, eivätkä poista likaa niin hyvin.
Moppeja ei myöskään saa käyttää liian märkänä vaan nihkeänä, muuten ne vain levittävät likaa.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Mä tein jo viimekuun lopulla/alkukuusta joulusiivot, eli yläpölyt/vitriinit lasivalaisimet/ikkunat yms.

Muuten on tapana nuolla tätä kämppää siihen malliin, että ei tartte perussiivota *nipo*
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.


Enno vielä hakenu itelleni uunitettavaa turvapaikanhakijaa!

Jospa ottaiski marketista sulaneen tänä vuonna.
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt

Yhteistyössä