*haukkoo happea kuin pallosilmäkala kuivalla maalla*
Nyt ei Roosa paremmasta tiedä!
Mä olen opiskeluaikana tienannu taskurahoja siivoojana, ja me käytettiin näitä, ja näitä löytyy kotoakin:
35 cm leveä, matala lasta, menee jokasen kaapin alta, ottaa kätevästi lattialistojen päälliset pölyt, eikä irtoa kuten kuin joku %@$&@ siivousliina irtoaa. Voi jynssätä niin paljon kuin huvittaa, ja lopuks heittää pyykkikonepesuun muiden 60 asteen pyykkien kanssa.Siivousvälineet - Vileda Professional tuotteet
www.pemic.fi
Muksut pyöräyttää noilla huoneensa mikrosekunnissa, ja tiedän etteivät aikuisena muuta suostu käyttämään.
Mut mulla on ammattitutkinto tolta alalta. Ja vielä tällä vuosituhannella suoritettu.
Ja toi on levymoppi. Pelkkä moppi tarkoittaa sitä mitä rutistellaan kuivaksi siinä ämpärin päällä olevassa suppilossa. Toi on ihan okei, vaikka pelkkä lasta ja liina/pyyhe/rätti on siinä vaiheessa helpompi, halvempi ja nopeampi ku pitää siivota kymmeniä huoneita ja aina välillä vaihtaa se.
Mut jees, ihan oikeat välineet sulla on. Ja vinkkinä vielä, että jos sulla on useampikin noita rättiosia, ni kostuta ne vaikka vanhalla ketsuppipullolla pesuaineliuoksella ja anna olla muovipussissa tunti ni ovat tasaisen kosteita ja helppo käyttää.