Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Rapatessa roiskuu!


Ja kuulostaa herkulta Onks noihin reseptiä?
Jooh
Vanhan ajan vaahtomakeiset/karkit ohjeella.
2 valkuaista vaahdotetaan kovaksi. 1dl vettä ja 5dl sokeria keitetään miedolla lämmöllä n 5 min tai 125 asteeseen.
7 liivatetta kylmäön veteen likoamaan n 5 min.
1dl vettä mihin liivateet sulatetaan.
Lisätään sokeriliemi ja liivateliemi valkuaisvaahtoon hitaasti koko ajan vatkaten kunnes massa alkaa jäähtymään ja jähmettymään.
Laakeaan astiaan tai pellille leivinpaperi ja päälle tomusokeria. Massan voi pursottaa tai lusikoita astiaan ja antaa huoneennlämmössä olla vähintään 7 h. Leikataan paloiksi ja kierretään tomusokerissa.
Vanijaa voi laittaa mausteeksi
 
Mä näin vähän aikaa yhdessä videossa missä yks äijä olikohan hm kiinalainen teki itsensä nuoren ja kauniin naisen näköiseksi ja aika tavanomaiset tai no persoonallisen näköiset typykät teki upean ja seksikkään näköiseksi itsensä. Hirveästi monenlaista voidetta ja töhnää ja maalia ja tekoripejä,peruukeja ja jotain ihoteippejä kaulaankin. Aineita ja meikkejä kilokaupalla.
Siinä on aamulla miehillä kiva yllätys. :giggle::LOL:
 
Mä en tajua tuota espanjan kieltä! Kui se ny muka on niin hankalaa?

Edes ranska ei ollut mahdotonta mut tää tuntuu olevan!


Vai onko mulla vääränlainen opettaja? Kukaan käyttänyt koskaan noita Word Diven ohjelmia? Opettavatko ne jonkinsortin nykyespanjaa ja siks tällainen vanha ei tahdo tajuta. *nolo*
 
Teil ei oo kyl mitään tolkkua siivouspuuhissa!

Ensinnäkin mopit joutavat roskikseen. Tai toki niillä voi hiihtääkin tai käyttää mikrofonina tai vaik tekotukkana.


Lasta olla pitää ja siivousliinoja. Sujuu nopsemmin ja tulee puhdasta.
*haukkoo happea kuin pallosilmäkala kuivalla maalla*

Nyt ei Roosa paremmasta tiedä!
Mä olen opiskeluaikana tienannu taskurahoja siivoojana, ja me käytettiin näitä, ja näitä löytyy kotoakin:
35-70 cm leveä, matala lasta, menee jokasen kaapin alta, ottaa kätevästi lattialistojen päälliset pölyt, eikä irtoa kuten kuin joku %@$&@ siivousliina irtoaa. Voi jynssätä niin paljon kuin huvittaa, ja lopuks heittää pyykkikonepesuun muiden 60 asteen pyykkien kanssa.

Muksut pyöräyttää noilla huoneensa nanosekunnissa, ja tiedän etteivät aikuisena muuta suostu käyttämään.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tener hambre. Olla nälkä tai minulla on nälkä. Siitäkään ku en oo päässyt selvyyteen.


Eihän se nyt YHTÄÄN kuulosta siltä!

Eikö toi selkeästi tarkoita että teillä on tai te omistatte tai te asutte tai jotain muuta sinnepäin? Tai et aiakin jotkut muut monikossa enkä missään nimessä minä.
 

Yhteistyössä