Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mää tein torttuja jo viikko sitten liiterin jostain lakka jotain marmeladista, nyt seuraavat tutusta omena-kanelista.
toki mää ostan torttutaikinaa läpi vuoden kun niistä on helppo tehtä aamiaiskroisantteja.
Jos pahasti lyö ressiä niin tuu tänne niin otetaan pari olutta niin eiköhän sen jälkeen oo taas kiva mennä joulua järkkään
En mä vastusta noita muina leivonnaisina mutta joulutorttuna ne herättää mussa kapinahengen, samoin kaikki erikoisglögit yms.
Tosin mä kuulin tuossa huhun että olin tehnyt viime joulunakin omena täytteellä torttuja, en vaan ite muista sitä... ilmeisesti en itse montaa niitä syönyt:unsure:.
Eipä oo tullut kroisantit edes mieleen tuosta taikinasta, mä tiedän että pitäis vähän avartaa näkemystä mutta kun...
Ironista on että mä kuitenkin mielelläni maistelen kaikkea uutta jos tarjotaan:LOL:

Mielelläni tulisinkin, pieni irtiotto ja nollaaminen tekis välillä poikaa....
 
Meillä syödään aina joulusin maalahden limppua, se on todella hyvää kinkun, lohien ja katkarapusalaatin kanssa.
Närästää tosin mut se on pieni hinta....
Pågenin joululeipä tai jotain sinnepäin. Yyyyy! Eeeii! Ihan ku joku ois vipannut piparimaustetta limppuun.
Mä oon joitakin pågenin leipiä syönyt, ne on usein vähän taikinamaisia:sick:
pågenin limpukka on maistuva tuote, sesonkituotteita en ole maistanut
Toi on hyvä, iso poikkeus maistamieni joukossa.
 
En mä vastusta noita muina leivonnaisina mutta joulutorttuna ne herättää mussa kapinahengen, samoin kaikki erikoisglögit yms.
Tosin mä kuulin tuossa huhun että olin tehnyt viime joulunakin omena täytteellä torttuja, en vaan ite muista sitä... ilmeisesti en itse montaa niitä syönyt.
Eipä oo tullut kroisantit edes mieleen tuosta taikinasta, mä tiedän että pitäis vähän avartaa näkemystä mutta kun...
Ironista on että mä kuitenkin mielelläni maistelen kaikkea uutta jos tarjotaan

Mielelläni tulisinkin, pieni irtiotto ja nollaaminen tekis välillä poikaa....
leikkaat pakastetorttutaikinalevyn kulmikkain poikki. väliin metua tai tuorejuustoa, sit vaan kierrät kasaan. helppo, nopea, halpa ja herkullinen
 
Hähää, nukuin päikkärit niin jaksan valvoa.

Tunnelmallista. Töllään kuusta, juon lökiä ja etsiskelen sopivaa joululehvaa.:love:

Täällä on ihan hiljaista, kerrankin. :X3:
 

Yhteistyössä