Höh, mistä 2 nam-hymiötä pulpahti edelliseen viestiin...
Toinen kuolaava olin tietty minä.
Höh, mistä 2 nam-hymiötä pulpahti edelliseen viestiin...
Echo, sinun kannattaisi noudattaa Gabriela Koukalovan viisaita sanoja (lihavoituna lainauksessa).Voi että, kiitos vinkistä!
Mäkin annan sulle vinkin: voit tästälähin kulkea pussi päässäs kaupungilla.
Näin se tapahtuu: Säästä kauppareissulta jäänyt muovikassi, sit leikkaat silmänreiät vaan. Pussi toimii myös koronasuojana.
Alepan kassilla voit aloittaa, mut jos haluat hienostella joku päivä niin voit vetää Hugo Bossin ja Vuittonin kapsäkin päähäsi.
Ei kestä kiittää.
KiitosHuomenta.
Kaisille voimia univelkoihin!
Mulla aamukahvi sekä kinkku-tomaatti-ruisleipä, jonka päälle tiputtelen toissapäivänä tehtyä valkosipuli-yrtti-pestoa. Ihanaa.
Riisipuuroa ja Valion luumu-rusina keittoa
Anna äijän nukkua, ei saunaan ole hyvä mennä kipeänä. Voi nousta kovakin kuumeVoi vipstaaki!
Sauna on lämmin ihan just ja mies (oka sai viimein mun flunssani) nukahti nojatuoliin. Ny se pilkkii tossa.
Anna äijän nukkua, ei saunaan ole hyvä mennä kipeänä. Voi nousta kovakin kuume
Pistä muutama tyyny lattialleMut jos se putoaa tosta tuolilta :S
mene ensin saunomaan,ja hoivaat sen jälkeen miestä.Tekemällä sille vaikka jouluglökiäVoi vipstaaki!
Sauna on lämmin ihan just ja mies (oka sai viimein mun flunssani) nukahti nojatuoliin. Ny se pilkkii tossa.
Kiitos,joo hyvä ettei ollu mitään pahanlaatuista.Hyvää lomaa vaan Kaitsulle ja onneksi luomikin oli ok
Kauniita unia, oman kullan kuvia.Haukoitus.
Taidan pidemmittä puheitta mennä nukkumaan.
Öitä kaikille. Nukkukaa hyvin. Pistäkää jalat peiton alle.
Öitä mussuille. Mä valvon. Uni ei tuu vielä.
Sinä tarvitset sen talon maalla. Kanat hiljenevät yöksi ja tuuli suhisee puutarhan persimon-puissa.Sama vika. Mies kuorsaa ja tuhisee ja on hengittämättä ja... seinän takana kuunnellaan otain paskapoppia turhan lujaa ja... Nuku tässä sitten!