• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voi että, kiitos vinkistä!

Mäkin annan sulle vinkin: voit tästälähin kulkea pussi päässäs kaupungilla.
Näin se tapahtuu: Säästä kauppareissulta jäänyt muovikassi, sit leikkaat silmänreiät vaan. Pussi toimii myös koronasuojana.

Alepan kassilla voit aloittaa, mut jos haluat hienostella joku päivä niin voit vetää Hugo Bossin ja Vuittonin kapsäkin päähäsi.



Ei kestä kiittää.
Echo, sinun kannattaisi noudattaa Gabriela Koukalovan viisaita sanoja (lihavoituna lainauksessa).

Ampumahiihdon entinen supertähti, Gabriela Koukalova, poseeraa Tshekin Playboyn torstaina ilmestyvässä numerossa sekä lehden hyväntekeväisyyskalenterissa.
Koukalova, 31, kertoi kotimaansa Playboyn verkkosivuille, että kuvaussessiolla oli hyvä tarkoitus.
– Yllätyin ensin, kun minulle tarjottiin mahdollisuutta sensuelleihin kuviin. Vakuutuin kuitenkin siitä, että kuvat otettiin hyväntekeväisyyspohjalta. Otokset eivät ainoastaan miellytä lukijoita, mutta tukevat myös ihmisiä, jotka kärsivät syömishäiriöistä. Minulla on syömishäiriöistä henkilökohtaista kokemusta, Koukalova kommentoi.
– Olen nainen ja rakastan olla kaunis. Rakastan hienosti pukeutumista, mutta todellinen kauneus kätkeytyy vaatteiden alle. On äärimmäisen tärkeää, että hyväksyy fyysisen kauneutensa ja rakastaa itseään, Koukalova kommentoi Playboylle.




 
Sama vika. Mies kuorsaa ja tuhisee ja on hengittämättä ja... seinän takana kuunnellaan otain paskapoppia turhan lujaa ja... Nuku tässä sitten!
Sinä tarvitset sen talon maalla. Kanat hiljenevät yöksi ja tuuli suhisee puutarhan persimon-puissa. ;)
Ei kai miehelläsi ole uniapnea - se on sydänsairauksien riskitekijä hoitamattomana (tuo "hengittämättä" pisti silmään).
 

Yhteistyössä