• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä diagnosoin itseni.

Oon piiloläski. Siis en oo läski joka on piilossa, vaan semmonen että annan muille hoikan vaikutelman kun on tyköistuvaa toppatakkia ja kapeat kintut.
Mutta jos riisuisin paidan niin siellä on pelastusrengasta vaikka kuutamouintiin Vantaanjoessa.

Plurts.

*mielenkiintoista antaa aseet vihollisen köteen*
 
Mä diagnosoin itseni.

Oon piiloläski. Siis en oo läski joka on piilossa, vaan semmonen että annan muille hoikan vaikutelman kun on tyköistuvaa toppatakkia ja kapeat kintut.
Mutta jos riisuisin paidan niin siellä on pelastusrengasta vaikka kuutamouintiin Vantaanjoessa.

Plurts.

*mielenkiintoista antaa aseet vihollisen köteen*
Ai niinku, että pääsee vetämään spandex pöksyt naiselta jalasta, mutta sit päätyykin vetää ne takas ylös?

Ja tää oli friendly firea vaa :)
 
Mä diagnosoin itseni.

Oon piiloläski. Siis en oo läski joka on piilossa, vaan semmonen että annan muille hoikan vaikutelman kun on tyköistuvaa toppatakkia ja kapeat kintut.
Mutta jos riisuisin paidan niin siellä on pelastusrengasta vaikka kuutamouintiin Vantaanjoessa.

Plurts.

*mielenkiintoista antaa aseet vihollisen köteen*
Ehdotan että otat kesällä mallia Madison Beerin nerokkaasta ratkaisusta: kun asun sivut ovat kuminauhaa, joustaa se sen mukaan, kuinka paljon makkarat kehittyvät. Aina sopivan kokoinen!


 
Viimeksi muokattu:
Ehdotan että otat kesällä mallia Madison Beerin nerokkaasta ratkaisusta: kun asun sivut ovat kuminauhaa, joustaa se sen mukaan, kuinka paljon makkarat kehittyvät. Aina sopivan kokoinen!

Voi että, kiitos vinkistä! :)

Mäkin annan sulle vinkin: voit tästälähin kulkea pussi päässäs kaupungilla.
Näin se tapahtuu: Säästä kauppareissulta jäänyt muovikassi, sit leikkaat silmänreiät vaan. Pussi toimii myös koronasuojana.

Alepan kassilla voit aloittaa, mut jos haluat hienostella joku päivä niin voit vetää Hugo Bossin ja Vuittonin kapsäkin päähäsi. :)



Ei kestä kiittää. :giggle:
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Kais ja m.e.k.

Yhteistyössä