Näinkö sää lämmität naisen?Kyl kai sää mekko ymmärrät, että mää vaan vähän yritän lämmitellä sua tällä aiheella, ettei sulla ois kylymä?
Näinkö sää lämmität naisen?Kyl kai sää mekko ymmärrät, että mää vaan vähän yritän lämmitellä sua tällä aiheella, ettei sulla ois kylymä?
Pieni kitka lämmittää kummastiNäinkö sää lämmität naisen?
Siinä on vaara että hyökkää sun kimppuun. Peitto on parempi.Pieni kitka lämmittää kummasti
Anna se köyhille.Meidän kakkosjääkaappi otti nokkiinsa kun tungin kinkun sulamaan sinne. Yläosaston pakastinosa ei oo alkuunkaan tarpeeksi kylmä vaikka siinä on erillinen lämpötilansäädin.
Ihmevempele!
Anna se köyhille.
Joo!Mieluummin jotain toimivaa köyhille. Eiks?
Sitä en ainaskaan ole ikinä maistanut......kai.....Et ees tofujätskiä?
Niin oli. Kelpais ovenkarmin yläpuolistekstiksi.Tuo oli varmaan vuoden fiksuin ajatus! Näinhän se nimittäin on
Nii-inNiin oli. Kelpais ovenkarmin yläpuolistekstiksi.
Ai niinku, että pääsee vetämään spandex pöksyt naiselta jalasta, mutta sit päätyykin vetää ne takas ylös?Mä diagnosoin itseni.
Oon piiloläski. Siis en oo läski joka on piilossa, vaan semmonen että annan muille hoikan vaikutelman kun on tyköistuvaa toppatakkia ja kapeat kintut.
Mutta jos riisuisin paidan niin siellä on pelastusrengasta vaikka kuutamouintiin Vantaanjoessa.
Plurts.
*mielenkiintoista antaa aseet vihollisen köteen*
Nonni, Fisumies heti sivalsi fileerausveitsellään.Ai niinku, että pääsee vetämään spandex pöksyt naiselta jalasta, mutta sit päätyykin vetää ne takas ylös?
Ja tää oli friendly firea vaa
Ehdotan että otat kesällä mallia Madison Beerin nerokkaasta ratkaisusta: kun asun sivut ovat kuminauhaa, joustaa se sen mukaan, kuinka paljon makkarat kehittyvät. Aina sopivan kokoinen!Mä diagnosoin itseni.
Oon piiloläski. Siis en oo läski joka on piilossa, vaan semmonen että annan muille hoikan vaikutelman kun on tyköistuvaa toppatakkia ja kapeat kintut.
Mutta jos riisuisin paidan niin siellä on pelastusrengasta vaikka kuutamouintiin Vantaanjoessa.
Plurts.
*mielenkiintoista antaa aseet vihollisen köteen*
Mä söin jossain keitossa kerran, ei se niin pahaa ollut..ehkä hieman mautonta.Mä en ole varma olenko syönyt tofua koskaan....Varmasti joskus mut en muista mille se maistuu
Suomessa sitä pidetään makeana keksinäEi keksiä, vaan sitä missä on kaksi puola vastakkain ja ”hilloa” välissä, sitä lusikkaleipä.
Tee niinkun mun sisko teki joskus nuorena, kun oli just muuttanut omilleen..laittoi kinkun sulamaan keittiön lattialleMeidän kakkosjääkaappi otti nokkiinsa kun tungin kinkun sulamaan sinne. Yläosaston pakastinosa ei oo alkuunkaan tarpeeksi kylmä vaikka siinä on erillinen lämpötilansäädin.
Ihmevempele!
Voi että, kiitos vinkistä!Ehdotan että otat kesällä mallia Madison Beerin nerokkaasta ratkaisusta: kun asun sivut ovat kuminauhaa, joustaa se sen mukaan, kuinka paljon makkarat kehittyvät. Aina sopivan kokoinen!