Mä laitan tofua ja jotakin kasvisperäistä siihen.
TofuMä laitan tofua ja jotakin kasvisperäistä siihen.
Tuo oli varmaan vuoden fiksuin ajatus! Näinhän se nimittäin onKuules sinä @Echo nen, se on aivan sama mitä syö joulun ja uudenvuoden välissä. Sillä taas on väliä mitä syö uudenvuoden ja joulun välissä...
Mä tykkään siitä. Syön maun vuoksi.Tofu
Minä kans maistan ”lusikkaleipää” ihan vain maun vuoksiMä tykkään siitä. Syön maun vuoksi.
Mä en ole varma olenko syönyt tofua koskaan....Varmasti joskus mut en muista mille se maistuuMä tykkään siitä. Syön maun vuoksi.
Oliko siinä ananasta?Melkoisen maukasta pizzaa valmistin, sukat alkaa pyörii jaloissa ku syö, tein viisi
Niin keksiä? Mie tein ruokaa.Minä kans maistan ”lusikkaleipää” ihan vain maun vuoksi
Netissä on ohjeita. Se on hyvää aasialaiseen tapaan.Mä en ole varma olenko syönyt tofua koskaan....Varmasti joskus mut en muista mille se maistuu
Ei keksiä, vaan sitä missä on kaksi puola vastakkain ja ”hilloa” välissä, sitä lusikkaleipä.Niin keksiä? Mie tein ruokaa.
Oliko siinä ananasta?
Ei keksiä, vaan sitä missä on kaksi puola vastakkain ja ”hilloa” välissä, sitä lusikkaleipä.
Pitäisi vastata, että ei, mutta en pysty valehtelemaan, puoli purkkia Rainbow pieniä ananaspaloja/pizza (huolellisesti valutettuja, että pizza ala kehittymään, pysyy maut tallessa)
Et ees tofujätskiä?Mä en ole varma olenko syönyt tofua koskaan....Varmasti joskus mut en muista mille se maistuu
Heii! Tofujäätelö on sitten ihan eri juttu. En syö sellaisia.Et ees tofujätskiä?
Tofua suolalla tai sokerilla... Samaa kamaa, yhtä pahaaHeii! Tofujäätelö on sitten ihan eri juttu. En syö sellaisia.
Ei ole.Tofua suolalla tai sokerilla... Samaa kamaa, yhtä pahaa
Iha vapaasti. Ole sitä mieltä mitä haluat. Ootko syönyt ruokaa jossa on tofupaloja ja tofujäätelöä?On khyl
Olen! Pääruoan ja jälkkärin. Näistä kahdesta sentään jälkkäriä pystyi syömäänIha vapaasti. Ole sitä mieltä mitä haluat. Ootko syönyt ruokaa jossa on tofupaloja ja tofujäätelöä?