Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Niin kyllä pitäisi...ja olen ainakin 5 kertaa painanut sitä, että "haluatko että lähetetään linkki uudestaan" (se linkki jota pitää painaa hyväksymisen merkiksi tai jotain sellaista) Ei vain tule, vaikka muiden postit tulee kyllä.
Mutta nikkini on kyllä hyväksytty, kun antaa kirjautua sillä eikä hyväksy nikkiäni ilman kirjautumista.
Rekisteröinti on hyväksytty. Mutta ylläpidon pitää vielä se hyväksyä.
 
Krut...ne pisteetkö? Tässä pöytätietokoneessa ei sellaisen pitäisi vaikuttaa ymmärtääkseni. Mutta nyt näyttö on suurimmillaan, vaan ei auta.
Voisinhan kokeilla ottaa yhteyttä yläpitäjään, mutta ei tämä niin iso asia ole. Joulukuu on kiireinen joulun ja joulukuun takia ja tammikuu olletikin leikkauksen ja kipujen takia joten en tuhlaa ruutia tähän juttuun...
Kuulostaa ehkä jankkaukselta mutta kun tämä kiinnostaa, eli siis puhuthan nyt jo lähetetystä viestistäsi?
Eli vaikka nyt edellinen lähettämäsi viesti, etkä sellaisesta mitä olet kirjoittamassa?

Kun noissa jo lähetetyissähän ei näy erikseen mitkään lihavointi/kursivointi yms naviskat vaan ne on vain kirjoitettavissa viesteissä.

Ja siis kirjoituslaatikossa olevaan viestiin ei ole erikseen muokkausta kun se on ihan sellaisenaan muokattavissa.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Rekisteröinti on hyväksytty. Mutta ylläpidon pitää vielä se hyväksyä.
Mä muistelen et mulla oli kans joku epäselvyys silloin, oliskohan sekin sit ollut tuo ylläpidon hyväksyminen?
Mä yritin ensin rekkautua toisella nimimerkillä mutta se ei kai oikein onnistunut, sitten unohdin sen nikin ja sähköposti osoitteen tunnukset joten lopulta tein uuden sähköpostin ja testasin Ellimaarilla ja yhtäkkiä se menikin läpi:unsure:.
Enkä enää seuraavana päivänä muistanut senkään säpon tunnuksia joten Ellimaar on täällä 4evö kun en mä voi sitä poistaa ikinä:ROFLMAO:

Mutta luulis että jollei ylläpito ole hyväksynyt niin ei voisi kirjoittaa rekisteröityneenä?
 
Jahans, mä istun vieläkin hommissa, mutta täällä palstailen

Ei meille oo tuotu vielä mitään lahjoja, vain jotain konvehteja mitä en ees saa syyä...
No meille tuuaan usein viinejä ja jotain viinaa, pthyi, en juo!

*ryystää tyytyväisenä Amarettoa*


Kyllä noi karvaiset sydänkäpyset on niin ihania, peuhasivat ihan täysillä sellasta karhunpainia, että viereisessä tarhassa olevat kattoivat että tappaako ne toisiaan. Muutamat hienot nelsonitkin oli, ja ilmat pihalle, se on muuten hauskan kuuloista!:D

Kohta oissitte sauna!❤
 
Niin?
Supernatural nam ja sipsiä nam

Meillä oli parsakaali (yäk) kukkakaali, sipuli, paprika-piirakkaa marttojen nerokkaalla suolaisen piiraspohjan ohjeella. Päällä kermaviilin ja kaurakerman seos jossa myönnytyksenä yksi kananmuna ja kourallinen cheddarjuustoraastetta. Pitää sitä olla perjantai vaik ois kolesteroliongelmia!
 
Deleted member 148956
Et muutes vastannut tähän. Hävisit kun olin laittanut viestin sulle.
Heiii..., viime keskiviikkona klo 22.34 vastasin näin: "Hmmm...en ole itse laittanut mitään...?"

Katos katos..hoksasit heti laittaa sun profiilin salaiseksi. Vaik oot uusi täällä. :whistle::rolleyes:
Hmmm...en ole itse laittanut mitään...? Tuossa rekisteröitymisessä oli jotain häikkää. Luulin etten ole rekisteröitynyt kun ei sähköpostiini tullut koskaan mitään linkkiä vaikka pyysin useamman kerran lähettämään uudestaan. Mutta kun sitten yritin tulla tänne ihan tavallisena vierailijana (ei kirjautuneena siis) ja laittaa tuon "The Vierailija) niin sanottiin, että sitä ei voi käyttää kun se on jo käytössä. Niinpä sitten huomasin, että minulla on esillä' laatikot joissa voin kirjautua sisään. Tein niin toimi!
Kunhan tästä virkistyn, katson tarkemmin onko seillä minunkin kohdalla jokin profiililaatikko. Mutta vaikka olisikin, niin en luultavasti kirjoita sinne mitään ihmeempiä paljastavia tietoja itsestäni. Olen ihan kamalan ujo ;) :X3:
(tai ehkä en ole, mutta en vain muuten paljasta mitään, vaatimattomuuttani vaikka :))
Huomasin, etten ollut tuossa omalla nikilläni harmaana enkä kirjautuneena, joten moka on minun *taas nolona*

Mutta tuossa on se vastaus :) Ja jos ei profiilini näy muille (minulle siis näkyy punainen miehen profiili ) niin sitten se on tullut annettuna ettei näy. Siellä on mahdollista tehdä kaikenlaisia asennushommia, mutta en nopealla vilkaisulla nähnyt mitään missä olisi sanottu että tee profiili näkyväksi tai piilota se. Mutta katson tammikuun loppupuolella tarkemmin.
 
  • Haha
Reactions: m.e.k.
vierailija
Heiii..., viime keskiviikkona klo 22.34 vastasin näin: "Hmmm...en ole itse laittanut mitään...?"





Huomasin, etten ollut tuossa omalla nikilläni harmaana enkä kirjautuneena, joten moka on minun *taas nolona*

Mutta tuossa on se vastaus Ja jos ei profiilini näy muille (minulle siis näkyy punainen miehen profiili ) niin sitten se on tullut annettuna ettei näy. Siellä on mahdollista tehdä kaikenlaisia asennushommia, mutta en nopealla vilkaisulla nähnyt mitään missä olisi sanottu että tee profiili näkyväksi tai piilota se. Mutta katson tammikuun loppupuolella tarkemmin.
selityksiä ihan liikaa, nyt epäilen minäkin.
 
Deleted member 148956
Kuulostaa ehkä jankkaukselta mutta kun tämä kiinnostaa, eli siis puhuthan nyt jo lähetetystä viestistäsi?
Eli vaikka nyt edellinen lähettämäsi viesti, etkä sellaisesta mitä olet kirjoittamassa?

Kun noissa jo lähetetyissähän ei näy erikseen mitkään lihavointi/kursivointi yms naviskat vaan ne on vain kirjoitettavissa viesteissä.

Ja siis kirjoituslaatikossa olevaan viestiin ei ole erikseen muokkausta kun se on ihan sellaisenaan muokattavissa.
Juu, tarkoitan jo kirjoitetusta ja lähetetystä viestistä, että voiko sitä jälkikäteen muokata?
 
Deleted member 148956
Mä muistelen et mulla oli kans joku epäselvyys silloin, oliskohan sekin sit ollut tuo ylläpidon hyväksyminen?
Mä yritin ensin rekkautua toisella nimimerkillä mutta se ei kai oikein onnistunut, sitten unohdin sen nikin ja sähköposti osoitteen tunnukset joten lopulta tein uuden sähköpostin ja testasin Ellimaarilla ja yhtäkkiä se menikin läpi.
Enkä enää seuraavana päivänä muistanut senkään säpon tunnuksia joten Ellimaar on täällä 4evö kun en mä voi sitä poistaa ikinä
Minäkin ajattelin olla vain tyytyväinen kun olen kuitenkin näin pitkälle päässyt että olen edes puoliksi rekisteröityneenä. Niin tämän käsitän. Vaihtoehtonahan olisi, että huomaavat mokansa ja heittävät minut ulos
:sneaky:

Mutta luulis että jollei ylläpito ole hyväksynyt niin ei voisi kirjoittaa rekisteröityneenä?
Tätä minäkin ihmettelin. Luulisi, että tämä asia olisi samanlainen kaikilla keskustelufoorumeilla, ettei voi. Mutta toistaakseni itseäni, niin ei anna minun kirjoittaa nikillä "The Vierailija" harmaana, vaan sanoo että nikki on jo varattu. Ja niinhän se onkin, minulle rekisteröityneenä.
 
Deleted member 148956
No vielä kerran tästä asiasta. Tällaisen varmistussähköpostin kertovat laittaneensa s-postiini vaikka sinne ei ole tullut mitään. Ensimmäisessä versiossa sanottiin mielestäni, että sitä s-postissa olevaa linkkiä pitää sitten painaa. No, en ole voinut painaa. Mutta sitten on ollut koko ajan tämä alla oleva , jota olen painanut, siltä varalta että lähettäisivät jo sen postin minulle, vaan ei
Lähetä varmistussähköposti uudelleen
 
Eilisen loistava suunnitelma, nukun aamulla pitkään ja otan oikein lunkisti koko päivän. Kunnes illalla muistin että saakeli, enpäs otakkaan lunkisti koska lupauduin töihin ja täällä sitä nyt ollaan silmät ristissä:sleep:.
Viime viikolla tää tuntu paaljon paremmalta idealta kuin nyt:cautious:

Ja mikähän siinäkin on että vaikka on aikuinen ihminen niin ei jumalauta vaan voi mennä ihmisten aikaan nukkuun vaikka tietää varsin hyvin että herätys on puoli viideltä?? Pakko kukkua yli puolille öin:rolleyes:
 

Yhteistyössä