Syö hedelmiä/ kasviksia ? Tee voileipäMullon pien ongelma, väsyttäis ja tekis mieli syödä jotain, mutta väsyttää niin paljon etten jaksa tehdä mitään syötävää
Syö hedelmiä/ kasviksia ? Tee voileipäMullon pien ongelma, väsyttäis ja tekis mieli syödä jotain, mutta väsyttää niin paljon etten jaksa tehdä mitään syötävää
Jos kroppa ei saa energiaa niin se väsyttää. Syö jotakin.Mullon pien ongelma, väsyttäis ja tekis mieli syödä jotain, mutta väsyttää niin paljon etten jaksa tehdä mitään syötävää
Rekisteröinti on hyväksytty. Mutta ylläpidon pitää vielä se hyväksyä.Niin kyllä pitäisi...ja olen ainakin 5 kertaa painanut sitä, että "haluatko että lähetetään linkki uudestaan" (se linkki jota pitää painaa hyväksymisen merkiksi tai jotain sellaista) Ei vain tule, vaikka muiden postit tulee kyllä.
Mutta nikkini on kyllä hyväksytty, kun antaa kirjautua sillä eikä hyväksy nikkiäni ilman kirjautumista.
Kuulostaa ehkä jankkaukselta mutta kun tämä kiinnostaa, eli siis puhuthan nyt jo lähetetystä viestistäsi?Krut...ne pisteetkö? Tässä pöytätietokoneessa ei sellaisen pitäisi vaikuttaa ymmärtääkseni. Mutta nyt näyttö on suurimmillaan, vaan ei auta.
Voisinhan kokeilla ottaa yhteyttä yläpitäjään, mutta ei tämä niin iso asia ole. Joulukuu on kiireinen joulun ja joulukuun takia ja tammikuu olletikin leikkauksen ja kipujen takia joten en tuhlaa ruutia tähän juttuun...
Mä muistelen et mulla oli kans joku epäselvyys silloin, oliskohan sekin sit ollut tuo ylläpidon hyväksyminen?Rekisteröinti on hyväksytty. Mutta ylläpidon pitää vielä se hyväksyä.
No meille tuuaan usein viinejä ja jotain viinaa, pthyi, en juo!Jahans, mä istun vieläkin hommissa, mutta täällä palstailen
Ei meille oo tuotu vielä mitään lahjoja, vain jotain konvehteja mitä en ees saa syyä...
Niin?Huu?
Niin?
Supernatural nam ja sipsiä nam
Kuulostaa hyvältäMeillä oli parsakaali (yäk) kukkakaali, sipuli, paprika-piirakkaa marttojen nerokkaalla suolaisen piiraspohjan ohjeella. Päällä kermaviilin ja kaurakerman seos jossa myönnytyksenä yksi kananmuna ja kourallinen cheddarjuustoraastetta. Pitää sitä olla perjantai vaik ois kolesteroliongelmia!
N*tsit taas vauhdissa.Ihana esikoinen, tuli yllätys visiitille ja parantamaan mamman kanssa maailmaa....juteltiin joulusta ja jouluruuista ja paranneltiin sen jälkeen taas maailmaa.
Emmie tähän aikaan ennää viitsisi..Jos kroppa ei saa energiaa niin se väsyttää. Syö jotakin.
Itse asiassa ei, hän on veljessarjan rauhallisin...N*tsit taas vauhdissa.
Mut ei varmaan suvakkiItse asiassa ei, hän on veljessarjan rauhallisin...
No se nyt ei kenestäkään natsia tee.Mut ei varmaan suvakki
Joo, häviän aina yhtäkkiä välillä. Nyt ja tulevaisuudessa. Mielestäni vastasin sinulle. Yritän löytää sen vastaukseni...Et muutes vastannut tähän. Hävisit kun olin laittanut viestin sulle.
Heiii..., viime keskiviikkona klo 22.34 vastasin näin: "Hmmm...en ole itse laittanut mitään...?"Et muutes vastannut tähän. Hävisit kun olin laittanut viestin sulle.
Katos katos..hoksasit heti laittaa sun profiilin salaiseksi. Vaik oot uusi täällä.
Huomasin, etten ollut tuossa omalla nikilläni harmaana enkä kirjautuneena, joten moka on minun *taas nolona*Hmmm...en ole itse laittanut mitään...? Tuossa rekisteröitymisessä oli jotain häikkää. Luulin etten ole rekisteröitynyt kun ei sähköpostiini tullut koskaan mitään linkkiä vaikka pyysin useamman kerran lähettämään uudestaan. Mutta kun sitten yritin tulla tänne ihan tavallisena vierailijana (ei kirjautuneena siis) ja laittaa tuon "The Vierailija) niin sanottiin, että sitä ei voi käyttää kun se on jo käytössä. Niinpä sitten huomasin, että minulla on esillä' laatikot joissa voin kirjautua sisään. Tein niin toimi!
Kunhan tästä virkistyn, katson tarkemmin onko seillä minunkin kohdalla jokin profiililaatikko. Mutta vaikka olisikin, niin en luultavasti kirjoita sinne mitään ihmeempiä paljastavia tietoja itsestäni. Olen ihan kamalan ujo
(tai ehkä en ole, mutta en vain muuten paljasta mitään, vaatimattomuuttani vaikka )
selityksiä ihan liikaa, nyt epäilen minäkin.Heiii..., viime keskiviikkona klo 22.34 vastasin näin: "Hmmm...en ole itse laittanut mitään...?"
Huomasin, etten ollut tuossa omalla nikilläni harmaana enkä kirjautuneena, joten moka on minun *taas nolona*
Mutta tuossa on se vastaus Ja jos ei profiilini näy muille (minulle siis näkyy punainen miehen profiili ) niin sitten se on tullut annettuna ettei näy. Siellä on mahdollista tehdä kaikenlaisia asennushommia, mutta en nopealla vilkaisulla nähnyt mitään missä olisi sanottu että tee profiili näkyväksi tai piilota se. Mutta katson tammikuun loppupuolella tarkemmin.
Juu, tarkoitan jo kirjoitetusta ja lähetetystä viestistä, että voiko sitä jälkikäteen muokata?Kuulostaa ehkä jankkaukselta mutta kun tämä kiinnostaa, eli siis puhuthan nyt jo lähetetystä viestistäsi?
Eli vaikka nyt edellinen lähettämäsi viesti, etkä sellaisesta mitä olet kirjoittamassa?
Kun noissa jo lähetetyissähän ei näy erikseen mitkään lihavointi/kursivointi yms naviskat vaan ne on vain kirjoitettavissa viesteissä.
Ja siis kirjoituslaatikossa olevaan viestiin ei ole erikseen muokkausta kun se on ihan sellaisenaan muokattavissa.
Ahaa, arvelet tai tiedät että se ei tapahdu automaattisesti vaan voi kestää? Tai unohtua?Rekisteröinti on hyväksytty. Mutta ylläpidon pitää vielä se hyväksyä.
Minäkin ajattelin olla vain tyytyväinen kun olen kuitenkin näin pitkälle päässyt että olen edes puoliksi rekisteröityneenä. Niin tämän käsitän. Vaihtoehtonahan olisi, että huomaavat mokansa ja heittävät minut ulosMä muistelen et mulla oli kans joku epäselvyys silloin, oliskohan sekin sit ollut tuo ylläpidon hyväksyminen?
Mä yritin ensin rekkautua toisella nimimerkillä mutta se ei kai oikein onnistunut, sitten unohdin sen nikin ja sähköposti osoitteen tunnukset joten lopulta tein uuden sähköpostin ja testasin Ellimaarilla ja yhtäkkiä se menikin läpi.
Enkä enää seuraavana päivänä muistanut senkään säpon tunnuksia joten Ellimaar on täällä 4evö kun en mä voi sitä poistaa ikinä
Tätä minäkin ihmettelin. Luulisi, että tämä asia olisi samanlainen kaikilla keskustelufoorumeilla, ettei voi. Mutta toistaakseni itseäni, niin ei anna minun kirjoittaa nikillä "The Vierailija" harmaana, vaan sanoo että nikki on jo varattu. Ja niinhän se onkin, minulle rekisteröityneenä.Mutta luulis että jollei ylläpito ole hyväksynyt niin ei voisi kirjoittaa rekisteröityneenä?