kyllä tässä alkaa olla kaikensorttista häikkää itekullaki
jos aamulla ei kolota mistään niin tietää olevansa kuollut
jos aamulla ei kolota mistään niin tietää olevansa kuollut
Mullakin. -Mut oikeassa polvessa.Päivää. Tere tulemast vaivoihin. Mulla on jotakin häikkää polvessa.
Mulla särkee myös välillä ranteista tai nilkoista häiritsevästi, mutta sitten kipu katoaa hetkessä... Näin käy aika ajoinMullakin. -Mut oikeassa polvessa.
Oli mystinen kolotus. Toivottavasti ei tuu toiste!
Kerro, kun seuraavan kerran särkee. Mä yritän keksiä onko se kuun asento, ilmanpaine, aurinkosäteily tai jokin.Mulla särkee myös välillä ranteista tai nilkoista häiritsevästi, mutta sitten kipu katoaa hetkessä... Näin käy aika ajoin
Mulla on kipuillut monet vuodet. Saattaa sekin olla työperäinen vaiva. Mistä sitä tietää. Mulla oikea polvi. Kerran puhuin siitä lekurille mutta se arveli että ei ole vakavaa. Ei tutkinut sitä.Mullakin. -Mut oikeassa polvessa.
Oli mystinen kolotus. Toivottavasti ei tuu toiste!
Mulla on kipuillut monet vuodet. Saattaa sekin olla työperäinen vaiva. Mistä sitä tietää. Mulla oikea polvi. Kerran puhuin siitä lekurille mutta se arveli että ei ole vakavaa. Ei tutkinut sitä.
NiinpäTyhmää kun ei tutkita. Ku sit kun viimein tutkitaan saattaa syy olla jokin mihin ois löytynyt helppo ja halpa parannustapa ja huonolla tuurilla siinä vaiheessa on jo myöhäistä ja saa olla kipeä loppuelämänsä.
Nimimerkki on punaisena niin on se silloin hyväksytty....Jospa ylläpito ei ole hyväksynyt profiilia jostakin syystä.
Minulla ei ole huomaamattomiakaan pisteitä missään kohtaa Näkymättömiä voi olla, mutta ne ei sitten tosiaankaan näyTai no nyt tuli mieleen et mä palstailen aina kännykällä, en tiedä millainen näkymä koneella on....
Mutta kännykällä mulla on sen ilmoita asiaton viesti kohdan vieressä, vastaa kohdan alapuolella, aika huomaamaton...
Outoa jos ei sulla näy kun kuitenkin olet sisälle kirjautuneena. Ei silloin pitäisi minkään sähköpostin vaikuttaa
Olihan se semmonen isompi,komeennäköinen.Mä haluun kuvan.
Vaikka kipuilee, niin kannattaa ehdottomasti aina liikkua. Jos paikalleen jymähtää, niin sit vasta alkaakin ongelmatHalaukset kivuista,on ne pepusta.
Onneksi lähin kävelemään kirjastoon,vaikka nuo jalat nyt kipuilee,ihana ilma.
Niin tottaVaikka kipuilee, niin kannattaa ehdottomasti aina liikkua. Jos paikalleen jymähtää, niin sit vasta alkaakin ongelmat
Olihan se semmonen isompi,komeennäköinen.
S-postiin pitää tulla viesti nikistä. Niin ja mulla on kokemusta siitä kun nikkiä ei hyväksytty.Nimimerkki on punaisena niin on se silloin hyväksytty....
Mä haluun kalamiehen kikkelin kuvan.
Kaitsu voi kuvailla sulle
Heti kun selkänsä kääntää....aina....Olihan se semmonen isompi,komeennäköinen.
nyt sakset kiinni!Heti kun reitensä avaa....aina....
joko tuli maailma valmiiksi vai kaipaako jatkotoimenpiteitä?Ihana esikoinen, tuli yllätys visiitille ja parantamaan mamman kanssa maailmaa....juteltiin joulusta ja jouluruuista ja paranneltiin sen jälkeen taas maailmaa.