Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tiskaan, siivoan ja sitten palaan lukemaan mahdolliset v1ttuiluviestit ja sitten alan katsomaan Viikingit-sarjaa, se on rankka sarja, huh-huh, en kerro millä tavalla tai en ainakaan tässä viestissä. Saatan kertoa jos joku pyytää nätisti tai näyttää vaihtoehtoisesti tissit tai sitten kertoo mitä näkyi valvonta kamerassa, hmmm, ei kai siinä kamerassa itseasiassa näy mitään, no kuitenkin
 
Ihana kuopus kävi täällä höpöttämässä mammalleen päivän tapahtumat...olin vaan aika pihalla väsymyksen takia ja aloin puolinukuksissa selittämään kesken keskustelun jotain mistä kumpikaan meistä ei ymmärtänyt oikein mitään ja yhtä äkkiä kuulin vaan viereltä ''Mitässs sää ny oikein siin sössötät?'' :X3:
 
Deleted member 148956
Siinä viestisi alapuolella on kolme pistettä, niistä tulee muokkaus ja poisto vaihtoehto.
Kiitos Ellimaar. Nyt on vain niin, että viestieni alapuolella ei ole kolmea pistettä. Ei yhtään pistettä.
Viestini yläpuolella kyllä tummennus, kursivointi, alleviivaus ym. merkit ja alapuolella hymiö- ja peukutuslaatikko sekä lähetä viesti laatikko. mutta ei pisteitä. :confused:
Uskon nyt vakaasti, että syynä on se, kun ei minulle ole tullut s-postiin linkkiä jonka olisin voinut vahvistaa. Mikä muukaan syy pisteiden puuttumiseen voisi olla?
No, pärjään ilman niitäkin. Vaikka parempi olisi ollut pisteillä...
 
Deleted member 148956
Muuttoressiä alkanut pukkaamaan, vaikka ei pitäisi...laatikoita olen täytellyt jo kuutisen kappaletta ja tuntuu, että vielä pitäis pakkailla miljoona laatikkoa.
Sitten on vielä yöunet jossain muualla ja se saa olon jotensakin hermostuneeksi.
Unesta kiinni saamiseen on olemassa sellainen neuvo (laitan soveltaen tämän sinun tilanteeseesi), että kuvittelee nukkumaan mennessään, että kaikki on jo pakattu ja hyvässä järjestyksessä odottamassa muuttoautoa. Jos omistaa nukuttavan rauhoittavan musiikki CD-levyn (ei kännykkää tai tietokonetta) niin se auttaa pitämään ajatukset pois huolista ja vie uneen.
Tämä toimii ainakin minulla ja monilla muilla.. Kannattaa kokeilla. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Kiitos Ellimaar. Nyt on vain niin, että viestieni alapuolella ei ole kolmea pistettä. Ei yhtään pistettä.
Viestini yläpuolella kyllä tummennus, kursivointi, alleviivaus ym. merkit ja alapuolella hymiö- ja peukutuslaatikko sekä lähetä viesti laatikko. mutta ei pisteitä.
Uskon nyt vakaasti, että syynä on se, kun ei minulle ole tullut s-postiin linkkiä jonka olisin voinut vahvistaa. Mikä muukaan syy pisteiden puuttumiseen voisi olla?
No, pärjään ilman niitäkin. Vaikka parempi olisi ollut pisteillä...
Tai no nyt tuli mieleen et mä palstailen aina kännykällä, en tiedä millainen näkymä koneella on....

Mutta kännykällä mulla on sen ilmoita asiaton viesti kohdan vieressä, vastaa kohdan alapuolella, aika huomaamaton...
Outoa jos ei sulla näy kun kuitenkin olet sisälle kirjautuneena. Ei silloin pitäisi minkään sähköpostin vaikuttaa:unsure:
 
Tai no nyt tuli mieleen et mä palstailen aina kännykällä, en tiedä millainen näkymä koneella on....

Mutta kännykällä mulla on sen ilmoita asiaton viesti kohdan vieressä, vastaa kohdan alapuolella, aika huomaamaton...
Outoa jos ei sulla näy kun kuitenkin olet sisälle kirjautuneena. Ei silloin pitäisi minkään sähköpostin vaikuttaa
Jospa ylläpito ei ole hyväksynyt profiilia jostakin syystä. :whistle:
 
Iltapäivää!

Onneksi on perjantai *tilt*


En tiä, mikä kamala taas viime yönä iski, mut puoli kahdeltatoista heräsin koska vasempaan polveen ja vasempaan ranteeseen sattui ihan s.aatanasti, könysin lääkelaatikolle ja otin pari parasetamolia (ku ei buranaa ollut, mur) ja lojuin noin tunnin, kunnes se alkoi vaikuttaa, mahdollisimman hiljaa ja paikoillani jotten alkaisi kiljua.


Niinku mitä v.ittua? Tällaisiako vanhuuden vaivat ovat vai alkaako mulla paikat murtua nukkuessa? :O
 
Iltapäivää!

Onneksi on perjantai *tilt*


En tiä, mikä kamala taas viime yönä iski, mut puoli kahdeltatoista heräsin koska vasempaan polveen ja vasempaan ranteeseen sattui ihan s.aatanasti, könysin lääkelaatikolle ja otin pari parasetamolia (ku ei buranaa ollut, mur) ja lojuin noin tunnin, kunnes se alkoi vaikuttaa, mahdollisimman hiljaa ja paikoillani jotten alkaisi kiljua.


Niinku mitä v.ittua? Tällaisiako vanhuuden vaivat ovat vai alkaako mulla paikat murtua nukkuessa? :O
Päivää. Tere tulemast vaivoihin. Mulla on jotakin häikkää polvessa.
 

Yhteistyössä