Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
joko tuli maailma valmiiksi vai kaipaako jatkotoimenpiteitä?
Tuskin tuli, mutta mun päivä oli melkolailla pelastettu taas kerran...noiden kanssa on joka kerta yhtä ihanaa kun saa nauraa silmät veestä märkänä jutuilleen ja sitten taas voidaan keskustella asioista mistä ei ihan jokaisen kanssa halua jutella kuulema:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Deleted member 148956
kyllä tässä alkaa olla kaikensorttista häikkää itekullaki

jos aamulla ei kolota mistään niin tietää olevansa kuollut
Lohduttava ajatus, että tietää olevansa ainakin elossa kun on häikkää :giggle:
Kannattaa kuitenkin hakeutua lääkärille jos on vaivoja. Omasta kokemuksesta neuvoisin kuitenkin etsimään oikean (=asiaan paneutuvan ammattitaitoisen) lääkärin. Sellaisen tunnistaa kun sellaiseen jossain vaiheessa törmää.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Deleted member 148956
Jospa ylläpito ei ole hyväksynyt profiilia jostakin syystä.
On minulla profiili. Siellä ei ole kuin synt.aika. Sanoikohan joku aiemmin, että olen osannut laittaa profiilini salaiseksi? Eikö se siis näy muille kuin minulle? No, ei sekään iso juttu ole. Muokkausnappia olisin kaivannut vain siksi, että ei tarvitse aloittaa uutta viestiä jos unohti sanoa jotain jo kirjoitettuun...:notworthy:
 
On minulla profiili. Siellä ei ole kuin synt.aika. Sanoikohan joku aiemmin, että olen osannut laittaa profiilini salaiseksi? Eikö se siis näy muille kuin minulle? No, ei sekään iso juttu ole. Muokkausnappia olisin kaivannut vain siksi, että ei tarvitse aloittaa uutta viestiä jos unohti sanoa jotain jo kirjoitettuun...
@The Vierailija

Omaa viestiä voi muokata jälkeenpäin. Voin esim muokata tämän viestin myöhemmin

Joko muokataan? :)
 
HäHÄÄÄÄ, sois sitten TAAS pewjantai!!!❤




Menipä viikko nopiaan.

Sata lasissa, 2 kpl luffeja nukkuu vierekkäin takana (mun karvavauva pyys tyttöystävänsä yökylään). Jospa joku koiris ois tyhjä ni pääsevät riehumaan. Noita ei uskalla oikein muiden koirien kanssa päästää peuhaamaan kun ovat hiukka ilkeitä tai sitten ajavat huvikseen takaa trikkeröityneenä.:D
Niillä on ollu tänään koko päivä kivaa töissä!❤ Ja mammallaki oli! Asiakkaat kärrää lahjoja ja ovat muutenkin ihania.❤
 
Deleted member 148956
ehkä ne ... jotenki skaalautuu pois näytöltä jos näyttö on pieni
Krut...ne pisteetkö? Tässä pöytätietokoneessa ei sellaisen pitäisi vaikuttaa ymmärtääkseni. Mutta nyt näyttö on suurimmillaan, vaan ei auta.:geek:
Voisinhan kokeilla ottaa yhteyttä yläpitäjään, mutta ei tämä niin iso asia ole. Joulukuu on kiireinen joulun ja joulukuun takia ja tammikuu olletikin leikkauksen ja kipujen takia joten en tuhlaa ruutia tähän juttuun...;)
 
HäHÄÄÄÄ, sois sitten TAAS pewjantai!!!



Menipä viikko nopiaan.

Sata lasissa, 2 kpl luffeja nukkuu vierekkäin takana (mun karvavauva pyys tyttöystävänsä yökylään). Jospa joku koiris ois tyhjä ni pääsevät riehumaan. Noita ei uskalla oikein muiden koirien kanssa päästää peuhaamaan kun ovat hiukka ilkeitä tai sitten ajavat huvikseen takaa trikkeröityneenä.
Niillä on ollu tänään koko päivä kivaa töissä! Ja mammallaki oli! Asiakkaat kärrää lahjoja ja ovat muutenkin ihania.
Jahans, mä istun vieläkin hommissa, mutta täällä palstailen :)

Ei meille oo tuotu vielä mitään lahjoja, vain jotain konvehteja mitä en ees saa syyä...
 
Deleted member 148956
S-postiin pitää tulla viesti nikistä. Niin ja mulla on kokemusta siitä kun nikkiä ei hyväksytty.
Niin kyllä pitäisi...ja olen ainakin 5 kertaa painanut sitä, että "haluatko että lähetetään linkki uudestaan" (se linkki jota pitää painaa hyväksymisen merkiksi tai jotain sellaista) Ei vain tule, vaikka muiden postit tulee kyllä.
Mutta nikkini on kyllä hyväksytty, kun antaa kirjautua sillä eikä hyväksy nikkiäni ilman kirjautumista.
 

Yhteistyössä