aviomies 70
Tuossa oli yksi viestiketju että vaimo tykkää paljastella. Miten on naiset ja miehet onko kokemusta että mihenne tykkää paljastella itseään? Meillä minä paljastan itseni välillä naapurin rouvalle ja joskus muillekin. Teen sen kyllä niin että he luulevat että näkevät minut vahingossa. Mutta naapurista on hyvä nököyhteys meidän pesuhuoneeseen jossa on lasinen ulko-ovi, jätän usein jos naapuri on ulkona pesuhuoneen ovenverhon auki ja runkkaan suihkussa. Vaimoni tietää tästä ja on runkannut myös minua joskus naapurin katsellessa. Automatkoilla myös levähdyspaikoilla saatan joskus tahallaan vilauttaa kullia jos siellä on joku aikuinen nainen. Juuret tähän juontaa nuoruuteeni jolloin kävin kurkkimassa tätiäni aina kun oli yksin mökillä. Sitten kurkkiminen ja runkkaaminen piilossa ei enää riittänyt vaan runkkasin aina kossain paikassa niin että tätini saattoi nähdä minut. Teen myös sitä että kyttään kun naapuri menee postilaatikolle niin menen yhtäaikaa sinne löysissä housuissa niin että saattaa nähdä kun minun kulli on pystyssä, saan joskus orgasmin kun hän katsoo minua. Siis ilman että kulliin tarvii mitenkään koskea. Kerran paljastin itseni vaimon ystävälle kun oli meillä kylässä. Menin suohkuun kun voimo istui tämän kanssa meidän terassilla josta suihkuun näkee, enpä laittanut verhoa kiinni vaan suihkussa tyydytin itseäni ja välillä huomasin kun tuo ystävä katselee minua. Oli suunnattoman kiihottavaa ja vaimo tiesi tämänkin koska kun tuli käymään hetken kuluttua sisällä kysyi että tekikö hyvää. Sanoi vielä että vaikutti siltä että ystävä kiihottui ja piti näkemästään.