Mies 55v
Mua on siunattu komeilla George Clooneymaisilla piirteillä ja piparia riittää enemmän kuin ehdin nauttimaan. Oma mulkku on 16 cm pituus ja ympärysmitta on 13,5 cm. Paksuus sellainen reilu 4 cm. Nytkin kerään energiaa poikamiesboksissani huomisia tansseja varten. Koskaan ei ole muijat valitelleet ja aina olen itselleni saanut orkun pantua. Noin 50-60 menee tilanteet jolloin on tajunnanräjäyttävän tiukka ja puolet sitten taas vesiämpäri. Ehkäpä naiset kiihottuu mun naamasta? Mutta jos tuollainen halko olis kuin sinulla niin en tekis muuta kuin olisisin mieshuora!Noh.. Mulla on jostain kumman syystä ollut varmaan suomen iso pillusimmat muijat tai sitte 21cm kalu on keskivertoa pienempi. Jokainen pano on sanonut saaneensa isompaa ja siltä tuntuukin. Voisin laittaa luotilangan kullin päähän ja kokeilla joskus kuin syvä se kanjoni oikein on. Tää on kyllä ihme ongelma kun se ei "riitä". Miten se voi olla mahdollista. Kaverit armeijassakin risti heti mut giant cockiksi ja silti jokanen muija tuntuu täysin losovitulta. Ikä haarukka naisilla on laittoman rajasta kurppaan ja aina sama juttu. Paksuuttakin on 5cm halk. mut on jopa jätetty pari kertaa pienen kalun vuoksi. Täytyykö mun hankkii muija aasiasta vai hommata peniksen kehitin. Siis mitä vittua. En ole jaksanu kyl huolestuu tästä koska olen 110% sitä mieltä että vika on vitussa.. Lopettakaa naiset se pillun venytys liian isoilla leluilla tai jättäkää musta mies nussimatta. Ajatelkaa meitä pienikullisia suomalaisia ja jos ne edellisten panojen miehet oli suomalaisia nii eihän suomalaiset voi olla pienimunasia. Että tämmöistä sitä sattuu näköjää paremmissaki piireissä. Ja vakuutan että tämä kokemus on totta ja mittani ei ole viallinen.
Viimeksi muokattu: